(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


سه شنبه 13 مهر 1389- شماره 19756

صفحه (14)

صفحه (3)

صفحه (2)

     
در باره يك سفر (يادداشت روز)
رئيس جمهور درديدار جمعي از نمايندگان مجلس:امروز تنها مكتب ولايت مي تواند نياز بشريت راپاسخ دهد
دوچرخه (گفت و شنود)
كيهان و خوانندگان
رايزني گسترده ايران براي خنثي كردن تلاش هاي اختلاف افكنانه آمريكا در منطقه
از امروز به مدت دو روز رئيس جمهور و هيئت وزيران ميهمان گلستاني ها خواهند بود
آيت الله كعبي: مراجع و حوزويان براي سفر رهبري به قم لحظه شماري مي كنند
مافياي طلافروش نگران ده ها هزار ميليارد تومان ثروت باد آورده (خبر ويژه)
تشديد فضاي امنيتي در پاريس برلين و لندن براي سركوب مخالفان (خبر ويژه)
بن بست فتنه سبز و اوباما به روايت عضو بنياد كارنگي (خبر ويژه)
اعتراف اكبر پونز به تعميق شكاف ميان گردانندگان فتنه سبز (خبر ويژه)
دفاعش از منافقين خوب بود اما بايد كشف حجاب هم بكند! (خبر ويژه)



در باره يك سفر (يادداشت روز)

سفر قريب الوقوع رئيس جمهور كشورمان به لبنان باعث شده تا پيش بيني ها و تحليل نتايج اين سفر درصدر اخبار رسانه هاي منطقه اي و بين المللي قرار گيرد.
شرايط داخلي لبنان، خصوصا با توجه به مسايل پيرامون پرونده ترور رفيق حريري، به خودي خود پيچيدگي هاي خاص خود را دارد اما حضور دكتر احمدي نژاد در اين كشور آن هم بعد از سفر موفقيت آميز وي به نيويورك باعث نگراني آمريكا، رژيم صهيونيستي و برخي از دولتهاي عربي منطقه شده است. آنها بيشتر از هر چيز نگران تاثير عميق اين سفر بر روي مردم لبنان و ساير كشورهاي منطقه اند، چيزي كه به يقين روند مذاكرات - به اصطلاح- صلح را دستخوش نوسان و يا حتي توقف خواهد كرد.
روزنامه صهيونيستي «يديعوت آحارونوت» در اين باره مي نويسد؛ به دنبال انتشار خبر سفر قريب الوقوع محمود احمدي نژاد به لبنان، اسرائيل نگران آن است كه محور شرارت ]محور مقاومت[ تا بيروت گسترش يابد.
المنار نيز در گزارشي آورده است: تل آويو در پيامي به مقامات لبنان، سفر رئيس جمهور ايران به بيروت را تحريك آميز خوانده و با تهديد به اينكه اين ديدار مي تواند بحران در منطقه را افزايش دهد، در تلاش است در اين سفر اختلال ايجاد كند. مشاور امنيتي رژيم صهيونيستي نيز در ديدار اخير خود با همتاي فرانسوي، از مقامات اين كشور درخواست كرده تا مانع سفر احمدي نژاد به لبنان شوند. ليبرمن- وزير خارجه رژيم صهيونيستي- نيز در ديدار با بان كي مون در حاشيه مجمع عمومي سازمان ملل اظهار كرده كه دولت اسرائيل به شدت نگران سفر احمدي نژاد به لبنان است.
جالب اينكه همزمان، روزنامه صهيونيستي هاآرتص در اقدامي كه البته از سوي اين رژيم عجيب به نظر نمي رسد، پيشنهاد كرده كه در جريان سفر لبنان، رئيس جمهور كشورمان توسط ايادي رژيم صهيونيستي ربوده شود! اين روزنامه با اشاره به سخنان 4 سال پيش نتانياهو كه پيشنهاد ربايش دكتر احمدي نژاد را به جرم تحريك به نسل كشي مطرح كرده بود، چنين طرح مضحكي را پيش كشيده است. هاآرتص با اذعان به اينكه اسرائيل سابقه طولاني در گروگان گيري دارد، همچنين مي افزايد: در عمليات ربايش احمدي نژاد امكان ربودن سيدحسن نصرالله نيز وجود دارد! اين مقاله اگرچه به تصورات يك بيمار رواني بيشتر شباهت دارد تا يك تحليل سياسي، اما به خوبي نشان مي دهد كه رژيم صهيونيستي براي بقاي خود، منطقي جز زور را نمي پذيرد. بد نيست طرف هاي فلسطيني نيز كه بر سر ميز مذاكره با اين رژيم مي نشينند، بدانند كه اسرائيل به ابزارهايي چون گروگان گيري، اشغالگري و كشتن غيرنظاميان خو گرفته و شاكله چنين رژيمي، اساسا هيچ مناسبتي با «صلح و سازش» ندارد.
اما در ميان گروههاي لبناني به جز گروه 14مارس كه مورد حمايت آمريكا و رژيم سعودي هستند، ساير گروهها و شخصيت هاي لبناني از اين سفر استقبال كرده اند. «احمد قبلان» مفتي جعفري لبنان مي گويد: ابراز ناخرسندي برخي گروههاي سياسي لبنان از سفر رئيس جمهور ايران به اين كشور شگفت آور است. منتقدان بايد بدانند كه جمهوري اسلامي ايران طرفدار همه لبناني ها و خواستار وحدت و همدلي آنهاست. ايران همواره حامي ارتش، مقاومت و مردم لبنان بوده و از هيچ تلاشي براي حمايت از اين كشور دريغ نكرده است.
«خليل حمدان» عضو هيات رئيسه جنبش امل نيز اظهار مي دارد: لبنان در آستانه استقبال از رئيس جمهوري ايران قرار دارد و اين افتخار بزرگي براي لبناني ها به شمار مي آيد تا از وي كه همواره خواهان وحدت ملي لبنان و ريشه كني اختلافات طايفه اي و مذهبي بوده، استقبال كند. قاسم هاشم عضو فراكسيون آزادي و توسعه لبنان و فيصل الداود دبيركل جنبش لبنان عربي هم بر ضرورت اين سفر و استقبال لبناني ها از رئيس جمهور كشورمان تاكيد داشته اند.
اين فضاسازي هاي بيشتر رسانه اي، در حالي است كه سفر احمدي نژاد به لبنان با دعوت رسمي ميشل سليمان صورت مي گيرد. اين سفر اولين مسافرت رئيس جمهور ايران به لبنان از زمان سفر سيدمحمد خاتمي در سال 2003 به حساب مي آيد. گروههاي فعال سياسي و مذهبي لبنان در اظهارات متعددي كه داشته اند از اين سفر به عنوان يك سفر تاريخي و مهم نام برده اند.
نزديك به 2 ماه پيش پايگاه اطلاع رساني «لبنان الان» از پيشنهاد فروش تسليحات مورد نياز ارتش لبنان توسط ايران خبر داد. لبنان با توجه به وضعيت منطقه اي و همسايگي با رژيم آتش افروز صهيونيستي نيازمند آن است كه ارتش خود را تقويت كند. لبنان نيروي هوايي ندارد. نيروي زميني ارتش اين كشور تنها سلاحهاي سبك در اختيار داشته و نيروي دريايي آن نيز نياز به تقويت دارد. متاسفانه سياستهاي حاكم بر اين كشور و نفوذ برخي عوامل اجازه نداده ارتش لبنان در راستاي تجهيز بيشتر قدم بردارد. اسرائيل و متحدان غربي اين رژيم جعلي نگران آنند كه جمهوري اسلامي در اين مسير پيشقدم شده و نيازهاي تسليحاتي لبنان را تامين كند. نگراني رژيم صهيونيستي در حالي است كه دولت لبنان و گروههاي سياسي اين كشور مصرانه خواستار كمك ايران براي رفع نيازهاي تسليحاتي كشور متبوع خود هستند. در اين ميان طبيعي است كه رژيم صهيونيستي نزديكي ايران و لبنان را برنتابد و همه امكانات خود را براي لغو اين سفر به خدمت گيرد.
محبوبيت جمهوري اسلامي در لبنان و منطقه باعث شده تا آمريكا، رژيم صهيونيستي و متحدان منطقه اي آنان نگران موج مردمي باشند كه قادر خواهد بود شرايط منطقه را دگرگون سازد.
هم اكنون گروههاي مختلف لبناني خود را براي استقبال باشكوه و گرم مردم اين كشور از رئيس جمهور ايران آماده مي كنند. وجود اين نگراني براي دشمن دور از انتظار نبوده و نيست. حمايت ايران از لبنان و مقاومت حزب الله مبتني بر خاستگاه مردمي اين كشور، دشمنان را دچار اضطراب كرده است. مذاكرات ننگين صلح خاورميانه- كه از پيش شكست خورده- تاب مقاومت دربرابر نهضت پرشور مردمي ندارد. حمايت و استقبال پرشور مردم لبنان از سفر قريب الوقوع احمدي نژاد به اين كشور- كه كاملا قابل پيش بيني است- روي ديگر سكه شورش عليه مذاكرات سازش در منطقه است كه به طور حتم شكست ديگري براي آمريكا و رژيم صهيونيستي به حساب مي آيد.
سياست جمهوري اسلامي در برابر لبنان مبتني بر استقلال ارضي و وحدت و سازش تمامي گروههاي لبناني و مردم، حمايت از لبنان در برابر تهديدات رژيم صهيونيستي و حمايت از مقاومت حزب الله است. ايران لبنان را توسعه يافته و آباد مي خواهد و از هيچ تلاشي براي بازسازي و عمران اين كشور كوتاهي نخواهد كرد.
اين سياست ها، دشمن را به هراس انداخته و به همين دليل تلاش مي كنند تا با طرح مسايل حاشيه اي و دور از واقع، اولين سفر احمدي نژاد به لبنان را تحت تاثير قرار دهند.
به يقين دولت و ملت كشور دوست لبنان تحت تأثير فضاسازي هاي صهيونيستي و ايادي منطقه اي آنان قرار نخواهند گرفت. مردم مقاوم اين سرزمين، جمهوري اسلامي را ياور و حامي و هميشه در كنار خود مي دانند. سيدحسن نصرالله به عنوان رهبر مردمي ترين نهاد مقاومت در منطقه ، بارها و به صراحت اعلام كرده كه خود را شاگرد و پيرو حضرت امام (ره) و ولي امر مسلمين حضرت آيت الله خامنه اي مي داند. محبوبيت نصرالله در لبنان، محبوبيت ايران در آن سرزمين است. محبت و دلبستگي به ايران در دل همه برادران و خواهران لبناني شكوفاشده و آنان نيز خود را پيرو مكتب ظلم ستيز انقلاب اسلامي مي دانند. دشمن اين موضوع را به خوبي دريافته است. هراس آمريكا، اسرائيل و دست نشانده هاي منطقه اي آنان از اين است كه با حضور رئيس جمهوري ايران ، تبلور وحدت مردم لبنان در حمايت از آرمانهاي انقلاب اسلامي به چشم جهانيان آيد و خون تازه اي در رگهاي مقاومت جاري شود.
حميد اميدي

 



رئيس جمهور در ديدار جمعي از نمايندگان مجلس: امروز تنها مكتب ولايت مي تواند نياز بشريت را پاسخ دهد

محمود احمدي نژاد در ديدار جمعي از نمايندگان مجلس تأكيد كرد كه هيچ مكتبي غير از مكتب ولايت نمي تواند نياز بشريت امروز را پاسخ داده و جهان را اداره كند.
محمود احمدي نژاد يكشنبه شب در ديدار جمعي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي ضمن تسليت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) با اشاره به تقويت هر چه بيشتر وحدت و همدلي بين دولت و مجلس گفت: بي ترديد نمايندگان هرچقدر نسبت به طرح ها و لوايح اشراف و احاطه كاملي پيدا كنند قوانين مترقي تر و سازنده تري به تصويب خواهد رسيد و اين موضوع به نفع دولت و كشور است و دولت از آن حمايت مي كند.
رئيس جمهور با بيان اينكه نظام جمهوري اسلامي ايران و تمام اركان نظام اعم از مجلس و دولت بايد خودشان را در فضاي حاكميت جهاني و اثرگذاري در تحولات جهاني تعريف كنند، اظهار داشت: نبايد خودمان را به مسايل پيش پا افتاده مشغول كنيم بايد با موج عظيمي كه به راه افتاده همراه شد تا در آينده عالم جايگاهي داشته باشيم.
احمدي نژاد در ادامه با اشاره به بي تاثير بودن تحريم هاي نظام سلطه عليه ملت ايران خاطرنشان كرد: مستكبران تمام قدرت مادي خود را بسيج كرده و چنين تصور مي كنند كه با اقدام جديد آنها در ايران تزلزلي ايجاد خواهد شد اما به فضل الهي و به واسطه خودباوري و ايستادگي ملت ايران اقدامات آنها هيچ تأثيري نداشته و ملت ايران نه تنها هيچ جايگاهي براي ابرقدرت ها قائل نيست بلكه از آنها هراسي هم ندارد.
وي گفت: به فضل الهي به همان اندازه كه در ايران خودباوري ملي شكوفا و گسترش پيدا كرده است به همان نسبت نظام سلطه هيمنه و آرايش سياسي خود را از دست داده است. مواضعي كه رئيس جمهور آمريكا در روزهاي اخير از طريق رسانه انگليسي عليه جمهوري اسلامي ايران گرفت موضع بسيار سطح پاييني بود و معلوم شد كه آنان به كلي تسلط بر اعصاب خود را از دست داده اند.
وي از وقوع دو اتفاق بزرگ در جهان خبر داد و اظهار داشت: امروز قدرت طلبان و فاسدين هر چه بيشتر به يكديگر نزديك تر و كوچكتر مي شوند و در نهايت در يك صف قرار مي گيرند و در طرف مقابل عدالت طلبان و خداجويان نيز در صف مقابل قرار خواهند گرفت و هر چقدر جبهه حق و عدالت فعال تر، شفاف تر و اثرگذارتر شود به همان نسبت جبهه دنياپرستان و مستكبرين ضعيف تر و شكننده تر خواهد شد.
رئيس جمهور افزود: تحولات بزرگي در جهان در حال وقوع است و بايد نگاه خود را به افق هاي دور دست بدوزيم و كارواني كه به راه افتاده است به فضل الهي تمام توطئه و فتنه هاي دشمنان و بدخواهان را زير چرخ هاي خود خواهد گرفت و با استحكام به راه خود ادامه خواهد داد.
احمدي نژاد با تأكيد بر اينكه بايد در تحولات عظميي كه در دنيا اتفاق مي افتد حضور و مشاركت فعال داشت، گفت: هيچ مكتبي غير از مكتب ولايت نمي تواند نياز بشريت امروز را پاسخ داده و جهان را اداره كند.
وي خاطرنشان كرد: در صد سال اخير هيچ گاه جبهه استكبار به اندازه شرايط كنوني در انفعال قرار نگرفته بود و امروز انتظار براي شنيدن پيام ملت ايران گسترده و چشم گير است.
در ابتداي اين ديدار بزرگواري نماينده كهكيلويه و بويراحمد، آقايي نماينده سلماس، زارعي نماينده تهران و خانم آليا نماينده تهران در سخناني از مواضع رئيس جمهور در جريان سفر به نيويورك قدرداني كردند.
همبستگي ملي در پشتيباني و حمايت از دولت، قدرداني از اقدامات وزارت مسكن در كاهش قيمت واحدهاي مسكوني، هوشياري در برابر فتنه و توطئه دشمنان، تقويت تعامل و هماهنگي مجلس و دولت و قدرداني از مواضع رئيس جمهور از جايگاه زنان ايراني در نيويورك از اهم موضوعاتي بود كه از سوي نمايندگان مجلس مطرح شد.

 



دوچرخه (گفت و شنود)

گفت: چي شده كه همكاران و افراد نزديك به سران فتنه يكي پس از ديگري از ايران فرار مي كنند و به آمريكا و انگليس پناهنده مي شوند؟
گفتم: خب! اين كه تعجب ندارد، تمام جاسوس هاي بيگانه بعد از پايان ماموريت و يا هنگامي كه متوجه مي شوند لو رفته اند، به پايگاه اصلي خود برمي گردند.
گفت: حالا باز هم سران و عوامل فتنه مي توانند وابستگي خود به آمريكا و انگليس و اسرائيل را انكار كنند؟!
گفتم: چه عرض كنم؟!
گفت: يكي از همين فراري هاي پناهنده كه خيلي به سران فتنه نزديك بود، گفته است مردم ايران براي موسوي و خاتمي و كروبي تره هم خرد نمي كنند و اگر رژيم براي آنها محافظ نگذاشته بود، جرأت نداشتند از خانه بيرون بيايند.
گفتم: ديگه چي؟!
گفت: همين عضو فراري حزب مشاركت گفته است؛ بايد از اول شروع كنيم؟!
گفتم: حيوونكي! دو نفر يك دوچرخه دزديده بودند، يكي از آنها دوچرخه را براي فروش به خيابان برد ولي در حالي كه با مالخر چانه مي زد، دزد ديگري دوچرخه را به سرقت برد. يارو دست از پا د رازتر نزد رفيقش برگشت، دزد همكارش از او پرسيد؛ دوچرخه را چند فروختي؟ و يارو با عصبانيت گفت؛ به قيمت خريد!

 



ساعت 3 تا 6 بعد از ظهر: 33110065
تمام ساعات شبانه روز:33916546
سامانه پیام کوتاه: 30002323

كيهان و خوانندگان
¤ اقدامات مداخله جويان آمريكا در تحريم هشت مقام ايراني و حمايت آشكار از فتنه گران داخلي نشان دهنده خوي دشمني آنها عليه ملت ايران است بايد هرچه سريعتر دولت آمريكا به خاطر تحريم و تهديد ايران از مذاكره 1+5 كنار گذاشته شود و اين مذاكرات با حضور برزيل و تركيه به صورت 2+5 و رويكرد آن براساس بيانيه تهران انجام گردد.
علي نژاد
¤ اگر بخواهيم نظر شهيدان را در مورد فتنه 88 بدانيم به شهيدان زنده يعني جانبازان مراجعه كنيم كه در راس آنها بزرگ جانباز انقلاب اسلامي مقام معظم رهبري مي باشند.
8093---0916
¤ به اغتشاشگران اقتصادي بگوييد همانطوري كه ملت بر دهن اغتشاشگران سياسي در فتنه 88 زدند و آنها را سركوب نمودند به شما نيز هيچ فرصتي نخواهيم داد پس بي جهت خود را خسته نكرده و به برخي افراد ضعيف فشار وارد نكنيد.
اميرعرب از ورامين
¤ سخنان آيت الله آملي لاريجاني رئيس محترم قوه قضائيه در خصوص برخورد با سران فتنه و مفاسد اقتصادي بسيار جذاب و شيوا بود و تكرار همان گفتاري است كه به هنگام معارفه و در بدو قضا ايراد فرمودند. كه با عمل به گفتارشان زمينه ساز عدالت در اجتماع و آرامش و طيب خاطر در ميان مردم را فراهم كنند.
محمودي
¤ آقاي اژه اي سخنگوي قوه قضائيه در مصاحبه مطبوعاتي خود اعلام نمود كه اگر فتنه گران توبه كنند و به آغوش ملت برگردند شامل عفو مي شوند به ايشان بفرماييد كه خونهاي بر زمين ريخته بر عهده كيست؟خسارتهاي وارده به ملت و كشور بر عهده چه شخصي است؟ و...
روشنايي
¤ چطور ريگي خبيث با آن همه حمايتهاي بين المللي خارج از كشور دستگير و به كشور بازگردانده و محاكمه و اعدام مي شود ولي برخي از سران فتنه 88 مثل مهدي هاشمي قريب يكسال بايد در لندن بماند و كسي متعرض او نشود كه نه سلاحي دارد و نه امكانات ريگي را.
يك هموطن از علوم پزشكي اصفهان
¤ دبير شوراي عالي ترافيك از ممنوعيت تردد موتورسيكلت ها در طرح ترافيك تهران از سال آينده خبر داده است به ايشان بگوييد از ماشين دولتي پياده شده و بدون وسيله دولتي در سطح شهر تردد نمايند و چند روزي از شغل خود فاصله گرفته و بوسيله اين دستگاه به امرار معاش بپردازند تابا مشكلات مردم از نزديك آشنا شوند و بعد چنين تصميمي اتخاذ نمايند.
رئيسي
¤ چرا مسئولين و پليس راهور اقدام جدي در خصوص تلفات تصادفات جاده ها نمي كنند و هر روز بايد شاهد صحنه هاي دلخراش باشيم.
3080---0912
¤ از شهردار جوانرود خواهشمنديم نسبت به مرمت و بازسازي كوچه پشت مسجد قادري خيابان شافعي كه حدود 4 سال قول ساخت آن را داده اند اقدام نمايند.
5549---0918
¤ چرا دانشگاه پيام نور از ترم جديد 16% شهريه ها را افزايش داده است. مگر قرار نبود افزايش شهريه نداشته باشيم.
5343---0937
¤ همراه اول از وقتي كه خود را خصوصي تلقي مي كند حجم تبليغاتش را از ايرانسل بيشتر كرده است چرا؟ مگر نه اينكه هزينه اين تبليغات از طريق مردم تامين مي شود و به نوعي مردم متضرر مي شوند.
فرهادي
¤ پمپ سي ان جي رزن همدان مدت 6 ماه است كه راه اندازي شده فقط يك روز به مردم خدمات رساني كرده و تعطيل شده است و با پيگيري مردم هيچ پاسخي از مسئولين دريافت نشده است از مسئولين وزارت نفت درخواست مي شود اين معضل ما را مرتفع نمايند تا مسير تردد رزن- آوج را هر روز براي گاز پر كردن طي نكنيم.
محمد تقوايي
¤ وقتي خودرو را در سطح شهر براي تعمير مي بريم و خودرو چند روزي در تعميرگاه هاي شخصي مي خوابد چه تضميني وجود دارد كه در مدت توقف خودرو در تعميرگاه سوءاستفاده از خودرو نشود با وجودي كه هيچ رسيدي نيز توسط تعميرگاه ارايه نمي شود؟ چه كسي متولي اين قبيل مسائل است كه هزاران خودرو در تعميرگاه ها براي تعمير پارك شده و دهها نمونه مورد سوءاستفاده قرار گرفته اند.
1597---0914
 



متكي خبر داد
رايزني گسترده ايران براي خنثي كردن تلاش هاي اختلاف افكنانه آمريكا در منطقه

وزير امور خارجه كشورمان اعلام كرد كه جمهوري اسلامي ايران براي خنثي كردن تلاش هاي تفرقه افكنانه آمريكا در منطقه با كشورهاي دوست و همجوار رايزني خواهد كرد.
«منوچهر متكي» وزيرخارجه جمهوري اسلامي ايران در گفت وگو با روزنامه الراي كويت با اشاره به اينكه منابع انرژي فسيلي و نفت منطقه روزي به پايان خواهد رسيد، از توجه عربستان سعودي، امارات و اردن براي تاسيس نيروگاه هاي هسته اي ابراز خرسندي كرد. وي در مورد شايعات در زمينه خطرات ايران هسته اي براي منطقه بويژه كويت گفت كه صحبت از اين خطرات يك خط رسانه اي است كه غالبا آمريكا آن را دنبال مي كند.
متكي با اشاره به اينكه منطقه خاورميانه به مرحله بلوغ سياسي كامل رسيده است، گفت كه ايران همواره رايزني با دوستان خود در منطقه را افزايش مي دهد تا تلاش آمريكا در اختلاف افكني و تفرقه در منطقه را از بين ببرد.
رئيس دستگاه ديپلماسي كشور در مورد شانتاژ رسانه اي برخي رسانه ها در زمينه آنچه نارضايتي برخي سران 14 مارس از سفر رئيس جمهور كشورمان به لبنان خوانده شد، گفت كه اين سفر بنا به دعوت رسمي مقامات لبنان انجام مي شود و مهم اين است كه در اين سفر همكاري و رايزني و تبادل نظر در زمينه هاي مختلف صورت گيرد. وي ثبات لبنان را هديه اي براي همه دانست و تاكيد كرد كه همه ساختار جمعيتي لبنان زير يك چتر قرار دارند و ايران براساس اين ديدگاه استراتژيك از لبنان حمايت مي كند و آماده است تا همكاري بدون مرز خود با اين كشور را در تمام زمينه هاي اقتصادي و حتي نظامي گسترش دهد.

 



از امروز به مدت دو روز رئيس جمهور و هيئت وزيران ميهمان گلستاني ها خواهند بود

استاندار گلستان گفت: رئيس جمهور و هيئت وزيران روزهاي سه شنبه و چهارشنبه ميهمان مردم گلستان خواهند بود.
به گزارش ايرنا از گرگان، «جواد قناعت» اضافه كرد: رئيس جمهوري صبح سه شنبه وارد استان گلستان مي شود و مراسم استقبال از دكتر احمدي نژاد و هيئت دولت ساعت 9 صبح از چهارراه شهدا به سمت خيابان شهدا و ميدان وحدت و استاديوم آزادي گرگان برگزار مي شود.
وي با بيان اينكه پس از استقبال مردم استان از هيئت دولت، شاهد سخنراني دكتر احمدي نژاد در استاديوم آزادي گرگان خواهيم بود، اظهار داشت: پس از ديدار مردمي رئيس جمهوري و سخنراني، كارگروه فرهنگ و هنر به رياست، رئيس جمهوري برگزار مي شود.
استاندار گلستان ادامه داد: بسته هاي فرهنگي براي ارائه در اين كارگروه تهيه شده و اين بسته ها در محورهاي 9 گانه شامل بسته هاي نرم افزاري، موضوعات فرهنگي، خانواده، بانوان، جوانان، ورزشهاي همگاني است كه به هيئت دولت تقديم خواهد شد.
وي يادآور شد: پس از اين كارگروه، جلسه هيئت دولت برگزار خواهد شد و ديدار با ايثارگران استان از ديگر برنامه هاي روز اول سفر دولت به گلستان است كه در شامگاه سه شنبه برگزار مي شود.
استاندار گلستان به برنامه هاي روز دوم سفر رئيس جمهوري اشاره و اظهار داشت: سه جلسه براي روز دوم كاري دولت در استان پيش بيني شده كه نشست با مديران دستگاه هاي اجرايي از آن جمله است.
وي افزود: ديدار با نخبگان و حضور در اجلاس رؤساي شوراهاي استانهاي كشور از ديگر برنامه هاي سفر دولت به استان است.
قناعت با بيان اينكه سفر دولت به گلستان با ديگر سفرهاي دولت به ساير مناطق كشور متفاوت است، يادآور شد: برخلاف ديگر سفرها، اين بار سفر دولت در روزهاي مياني هفته انجام مي شود.
وي گفت: در سفر دولت به گلستان براي جمع آوري نامه ها ستاد مركزي علاوه بر ستادهاي 30 گانه تشكيل شده است و هر كسي مي تواند با مراجعه به ادارات كل استان، پيگير نامه ها و خواسته هاي سفرهاي قبلي و يا جديد باشد.
استاندار گلستان اضافه كرد: اين ستادها به مدت دو روز در استان فعال است و ساعت كاري اين ستادها از هشت صبح تا 20 خواهد بود.
قناعت افزود: در ستادهاي تعيين شده نمايندگان تام الاختيار وزرا حضور دارند و پاسخگوي مراجعه كنندگان خواهند بود.
وي افزود: براي سفر سوم دولت به استان حدود 200 مصوبه تهيه شده كه پيشنهاد مي شود و اين مصوبات در هيئت دولت كم و زياد خواهد شد.
استاندار گلستان به دو ارمغان پيش از سفر سوم دولت به استان اشاره و اضافه كرد: ارمغان اول ارتقاء بخش گاليكش به شهرستان است كه مقدمات آن فراهم شده و در آينده اي نزديك فرمانداري گاليكش نيز افتتاح مي شود.
وي افزود: ارمغان دوم مربوط به پتروشيمي گلستان است كه بزودي بخشي از تسهيلات مورد نياز اين پروژه ملي و بزرگ ارائه مي شود.

 



آيت الله كعبي: مراجع و حوزويان براي سفر رهبري به قم لحظه شماري مي كنند

آيت الله عباس كعبي از لحظه شماري مراجع، اساتيد و فضلاي برجسته حوزه و طلاب براي سفر رهبري به قم خبر داد.
عضو مجلس خبرگان رهبري با اشاره به سفر قريب الوقوع رهبر معظم انقلاب به شهر مقدس قم به جوان آنلاين گفت: در اين سفر كه مراجع، اساتيد، فضلاي برجسته حوزه و طلاب قم براي آن لحظه شماري مي كنند قطعاً شاهد تجلي شكوه ولايت و مرجعيت در بين اقشار مختلف خواهيم بود.
آيت الله عباس كعبي عضو مجلس خبرگان رهبري با اشاره به سفر قريب الوقوع رهبر معظم انقلاب به شهر مقدس قم و فضاسازي رسانه هاي معاند در جهت عدم استقبال از روحانيون و حوزويان از اين حضور گفت: در اين سفر كه مراجع، اساتيد، فضلاي برجسته حوزه و طلاب قم براي آن لحظه شماري مي كنند قطعاً همگان شاهد تجلي شكوه و عظمت ولايت و مرجعيت در بين اقشار مختلف خصوصاً حوزويان خواهند بود.
وي با اشاره به آنكه حوزه هاي علميه و روحانيت تمهيدات مناسبي در اين زمينه انديشيده اند افزود: سفر قبلي رهبر فرزانه انقلاب كه در سال 79 صورت پذيرفت حاوي خيرات و بركات زيادي براي مردم قم بود كه از جمله آن تحول محتوايي و نرم افزاري در حوزه ها و حركت رو به رشد و ملموس حوزويان در چند سال اخير مي شود عنوان كرد.
كعبي با بيان اينكه رهبري در ديدار خود با نخبگان حوزه بحث «مديريت تحول» را مطرح فرموده اند، تصريح كرد: روحانيت و حوزه كه در سفر آتي توفيق ديدار معظم له را خواهند داشت، تحول حوزه با مطالبات ايشان و اقدامات مناسب در اين جهت را ارائه خواهند كرد.
عضو مجلس خبرگان رهبري ادامه داد: معاندان داخلي در كنار اربابان خود در طراحي مكارانه خود تلاش مي كنند تا بين مردم و نظام به صورت كلي و نظام و رهبري بصورت اخص شكاف و جدايي القاء كنند و سفر رهبر معظم انقلاب را در همين راستا مورد توجه قرار داده اند.
وي تصريح كرد: با استقبال پرشور و گسترده مردم بويژه نخبگان حوزوي و دانشگاهي از ولي امرشان و ديد و بازديدهايي كه با حوزويان صورت مي گيرد نه تنها دسيسه هاي دشمنان خنثي خواهد شد بلكه شاهد تحكيم پيوند ولايت با اقشار مختلف مردم بخصوص جامعه روحانيت و نخبگان حوزه خواهيم بود.
كعبي افزود: در ديدار حوزويان با معظم له آخرين وضعيت روحانيت و حوزه هاي علميه مورد بررسي قرار مي گيرد و قطعاً رهبري به مانند هميشه راهكارهاي مناسبي براي مشكلات و چالش هاي پيش روي روحانيت و حوزه قرار ميدهد و افق هاي خوبي را نشان مي دهد.
عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: معاندان چون تأثيرگذاري بالاي روحانيت را برافكار و رفتار مردم، در حفاظت و تداوم جمهوري اسلامي ايران و همچنين در تحكيم ولايت و رهبري ديده اند سعي مي كنند با علم كردن فردي خاص به مقابله با حكومت و رهبري بيايند.
وي با اشاره به اينكه معاندان نقش پيشتازي روحانيت را درك كرده اند ادامه داد: مراجع، اساتيد، فضلاي برجسته حوزه و طلاب قم بصير هستند و با هوشمندي و فتنه شناسي كامل از كيان نظام دفاع خواهند كرد.

 



مافياي طلافروش نگران ده ها هزار ميليارد تومان ثروت باد آورده (خبر ويژه)

اگر هشدارهاي 2 سال پيش رئيس سازمان امور مالياتي از سوي مسئولان امنيتي و انتظامي جدي گرفته مي شد، به اين نقطه نمي رسيد كه برخي طلافروشان دنبال رانت باشند.
به گزارش جهان نيوز، 2 سال پيش كه قرار شد قانون ماليات بر ارزش افزوده اجرا شود، برخي طلافروشان بيشترين سهم را در مانع تراشي در برابر اجراي اين قانون ايفا كردند. 2 سال پيش رئيس وقت سازمان امور مالياتي از جريان اين رانت خواري پرده برداشت.
رئيس سازمان امور مالياتي در گفت وگويي صريح از مسائل و مقاومتهاي پشت پرده براي جلوگيري از اجراي قانون ماليات بر ارزش افزوده خبر داد و در بخشي از سخنان خود از حضور عده اي در مجلس گفت كه به نمايندگان پيشنهاد دادند: دولت چقدر از اجراي اين قانون افزايش درآمد پيش بيني كرده؟ ما همه آن را مي دهيم به شرط آنكه قبول كند، قانون اجرا نشود.
اين اظهارات به روشني نشان مي دهد كه جريان فاسدي در بازار وجود دارد كه حاضر است كل درآمد دولت از اجراي اين قانون را بپردازد تا قانون اعمال نشود.
به تعبير ديگر بايد ديد چه ميزان اين فعاليت رانتي، حاشيه سود دارد كه اين مافيا حاضر است بدون هرگونه نگراني براي دولت چك بكشد و براي اجراي اين كار دست به لابي هاي سياسي در مجلس بزند. تنها در چند ماه گذشته با اجراي ناقص اين قانون بيش از 6 هزار ميليارد تومان درآمد كسب شده است با اين حساب حجم رانت و فساد ناشي از قاچاق در بازار طلا قابل تامل است.
جهان نيوز تاكيد كرد: به نظر مي رسد ماجرا پيچيده تر از آنچه كه مسئولين اقتصادي مي پندارند، باشد و لازم بود از ابزارهاي امنيتي براي همراه كردن و شناسائي اين مافيا در بازار استفاده مي شد. در آنصورت حتما اجراي اين قانون جلوتر از امروز بود.



 



تشديد فضاي امنيتي در پاريس برلين و لندن براي سركوب مخالفان (خبر ويژه)

به دنبال وخامت اوضاع اقتصادي و تشديد آشوب هاي خياباني چند ميليون نفري در خيابان هاي پاريس، برلين و لندن، دولت هاي انگليس و آمريكا سناريوي امنيتي كردن فضا در اروپا را به اجرا گذاشتند. اين دو كشور به فاصله چند ساعت مدعي اطلاعاتي درباره احتمال وقوع حملات تروريستي گسترده در پاريس، برلين و لندن شدند.
دولت و وزارت خارجه انگليس به تازگي با صدور هشدارهايي اعلام كردند احتمال حملات تروريستي در فرانسه و آلمان زياد است و جان شهرونداني كه به خاطر اين كشورها سفر كنند در خطر مي باشد. به گزارش بي بي سي، يك سخنگوي وزارت خارجه انگليس گفت ما نگران امنيت جاني اتباع خود در اين كشورها هستيم.
وزارت خارجه انگليس اعلام كرد تهديدها از حد «معمول» به «زياد» افزايش يافته است. تنها چند ساعت پس از اين هشدار، وزارت خارجه آمريكا با انتشار بيانيه مشابهي به شهروندان آمريكايي در اروپا هشدار داد كه با توجه به احتمال حملات القاعده، از حضور در مكان هاي عمومي خودداري كنند.
در اين فضاسازي رسانه اي، فاكس نيوز، بي بي سي، اسكاي نيوز(انگليس) و اشپيگل آلمان با جهت گيري مشترك عمل كرده اند و تلاش نمودند فضا را ناامن و در معرض حملات تروريستي نشان دهند. فاكس نيوز ادعا كرد برج ايفل پاريس و ايستگاه مترو برلين از اهداف عمليات تروريستي است.
صداي آمريكا و اسكاي نيوز و اشپيگل هم بدون اعلام منبع مشخص گفتند: در روزهاي اخير، مقامات اطلاعاتي غربي، نقشه اي را فاش كرده اند كه توسط ستيزه جويان القاعده در پاكستان سازماندهي شده و قرار بود حملات تروريستي عمده در فرانسه و آلمان و انگلستان ترتيب دهند. آنها مي گويند اين طرح در مراحل اوليه بود و تروريست ها قصد داشته اند انفجاري شبيه انفجار بمبئي هند در سال 2008 ايجاد كنند.
جالب اينكه در هيچ يك از گزارش هاي رسانه اي مذكور، اسم مشخص و سند روشني براي ادعاي مطرح شده ارائه نگرديده است. اما سايت وزارت خارجه رژيم صهيونيستي با استقبال از اين فضاسازي نوشت: اروپا و ايالات متحده را وحشت انجام عمليات تروريستي از جانب گروه هاي خرابكار اسلامي كه در پاكستان ريشه دارند فرا گرفته و بيم آن مي رود كه تروريست هاي اسلامي به كشورهاي بزرگ اروپايي مانند بريتانيا، فرانسه، آلمان و ايتاليا رخنه كرده و قصد انجام يك رشته عمليات گسترده آدم كشي و انفجار دارند. آنها مارگزيده هستند و اين تهديدها را جدي مي گيرند. وزير كشور فرانسه در مصاحبه اي تلويزيوني مي گويد دولت پاريس عمليات خود را با آمريكا هماهنگ ساخته و در وضع آماده باش است. اين وحشت، 9 سال پس از وقايع تروريستي 11 سپتامبر در آمريكا مشاهده مي شود و معناي آن اين است كه «تروريسم اسلامي» ريشه كن نشده و هنوز گروه ها و عواملي وجود دارند كه مي توانند وحشت آفريني كرده و موجب هرج و مرج شوند.
دويچه وله آلمان هم به نقل از مجله صهيونيستي اشپيگل اعلام كرد: مقام هاي آمريكايي اطلاعات ارائه شده را موثق مي دانند و به يك مقام آلماني اجازه داده اند با احمد صديقي (شهروند افغاني تبار آلماني) زنداني در بگرام ملاقات كند. صديقي در بازجويي ها گفته شيخ يونس الموريتاني نفر سوم تشكيلات القاعده پشت صحنه طراحي حملات مذكور بوده است.
گفته مي شود در كنار تشديد آشوب هاي اجتماعي-اقتصادي در چند پايتخت اروپايي و آمريكايي، متهم شدن دولت آمريكا و رژيم صهيونيستي به طراحي ماجراي 11سپتامبر، علت ديگر طراحي پروژه اخير از سوي دولت آمريكا و انگليس بوده است.

 



بن بست فتنه سبز و اوباما به روايت عضو بنياد كارنگي (خبر ويژه)

يك عضو بنياد آمريكايي كارنگي ضمن بررسي گزينه هاي پيش روي كاخ سفيد مقابل ايران، تصويري ناكارآمد از اين گزينه ها ترسيم كرد.
روزنامه فيگارو از قول كريم سجاد پور نوشت: حركت اپوزيسيون مخالف جمهوري اسلامي اكنون خاموش شده است. تظاهرات خياباني تمام شده و جنبش سبز به انتهاي بن بست نزديك شده است. برخلاف حاميان جمهوري اسلامي، اپوزيسيون حاضر نيست جانش را سر مبارزه بگذارد.
عضو بنياد كارنگي در بررسي گزينه ها و سناريوهاي پيش روي آمريكا عليه ايران يادآور مي شود: سناريوي اول سناريوي مشابه چين است. در آمريكا برخي معتقدند كه مانند چين چهل سال پيش، يك ايران هسته اي نيز مي تواند به سران اين كشور، احساس مسئوليت دهد و چه بخواهيم چه نخواهيم بايد راه همزيستي با بمب ايراني را فرابگيريم. پس از شكستي كه در تلاش اوباما براي مذاكره با ايران پيش آمد، به نظرم اين سناريو ديگر در واشنگتن در دستور كار نيست. پس از آن، مساله حمله نظامي براي رفع مشكل مطرح مي شود. اين سناريوي بنيامين نتانياهو و برخي از محافل نومحافظه كار در ايالات متحده است. ولي سناريوي اوباما نيست كه برعكس از زمان انتخابش به دنبال ايجاد پل ارتباطي و رفع مشكلات به طرق ديپلماتيك بوده است. سناريوي سوم به نظرم قدري منطقي تر مي رسد و آن خودداري از بيان برخي مباحث است؛ در واقع تهديد ايران به خوبي احساس مي شود، ولي نبايد آن را آشكارا نشان داد، زيرا در اين صورت حكومت تهران آن را به مثابه چراغ سبز جامعه بين المللي نسبت به سياست هاي فعلي اش تفسير مي كند. اين بدان معني است كه تحريم ها بايد تشديد شوند و تدابير جديدي بايد براي كاهش سرعت برنامه هسته اي ايران، با حفظ گزينه هاي مذاكره، اتخاذ گردد ولي به موازات تحريم ها، اوباما همچنان گزينه مذاكره را مدنظر خواهد داشت.
سجادپور همچنين مي گويد: هر نوع تهديد نظامي عليه ايران موجب ملي گرايي مي شود. حتي مخالفاني چون موسوي و كروبي هم نمي توانند در آن صورت از اين حملات دفاع كنند. ايران كشوري است كه ملي گرايي در آن به شدت به چشم مي خورد. حمله فقط ممكن است برنامه هسته اي ايران را به تأخير بيندازد اما برعكس حمايت ها از برنامه هسته اي را افزايش مي دهد و پروژه سرنگوني را تا 15 سال به عقب مي اندازد.
اين همكار ايراني بنياد كارنگي توضيح نداده است كه ملي گراها نه فقط هيچگاه حاضر به فداكاري براي وطن خويش نبوده اند، بلكه به گواهي اسناد تاريخي، در تمامي درگيري هاي ايران با بيگانگان، عليه مردم وطن خود دست به خيانت زده اند كه همكاري جبهه ملي و نهضت آزادي با استخبارات ارتش عراق در جريان جنگ تحميلي از جمله اين نمونه هاي رسوايي برانگيز در كارنامه ملي گراهاست. و در مقابل، همواره مردم معتقد به اسلام براي دفاع از ميهن اسلامي خويش در برابر تجاوز بيگانگان مردانه و جانانه ايستاده اند كه باز هم جنگ تحميلي 8 ساله بارزترين نمونه آن است.

 



اعتراف اكبر پونز به تعميق شكاف ميان گردانندگان فتنه سبز (خبر ويژه)

عناصر ضدانقلاب خارج نشين معتقدند گردانندگان داخلي فتنه سبز دچار آشفتگي و بي برنامگي هستند. اين در حالي است كه خود آنها در خارج كشور مورد ملامت سرويس هاي اطلاعاتي و جاسوسي غربي هستند كه چرا با وجود امكانات و اختيار تمام هيچ راهي براي برون رفت از بن بست ارائه نمي دهند.
سايت ضدانقلابي خودنويس دراين زمينه نوشت: مشكل بزرگ سران جنبش سبز كه از سال گذشته پيدا بود، بي برنامگي آنها بود. اين ايراد حتي به مناظره هاي تلويزيوني آنها در تلويزيون نيز وارد است و اعلام مشكلات در دوران رياست جمهوري نهم در آن مناظره ها اگرچه بايد بخشي از صحبت ها مي بود، اما حاكي از برنامه و طرحي براي خود آنها نبود. اين بي برنامگي و گاهي بلاتكليفي به جنبش هم نفوذ كرد و بالاخره رسيديم به جايي كه امروز هستيم. اين در حالي است كه طرف مقابل علي رغم در دست داشتن همه چيز، كماكان برنامه ريزي هم مي كند.
همزمان، اكبر گنجي دون كيشوت فراري اصلاح طلبان و يكي از اعضاي پنج گانه اتاق فكر جنبش سبز! در خارج كشور طي سخناني در جمع شماري از هم قطاران و در كليساي كارتويزر شهر كلن، از تشديد اختلاف ميان كروبي و موسوي و خاتمي خبر داد و گفت: آنها همچنان سخن مي گويند در حالي كه چهره هاي شاخص جنبش سبز يا زنداني اند و يا سكوت كرده اند. شيوه حاكمان ايران اين است كه مخالفان را بر سر دو راهي سكوت و استفاده از مرخصي زندان يا حبس قرار مي دهند. وقتي نتوان در زندان سخن گفت چرا از امكان مرخصي نبايد استفاده كرد. جنبش تمام امكانات رسانه اي خود را از دست داده و به اندازه مخالفان خارج كشور از وب سايت ها بهره مند است. آنها همان امكانات قبل از انتخابات سال 88 را ديگر ندارند. شكاف بين سران جنبش افزايش يافته است، خاتمي از «جنبش سبز» يا درباره «جنبش سبز » حرف نمي زند. مسئله او بازسازي دوباره جبهه اصلاح طلبان با محوريت خود، گفت وگو با رهبري و فعاليت در چارچوب هاي تعيين شده است. اختلافات كروبي و خاتمي هم كاهش نيافته است. برخلاف موسوي و كروبي و رهنورد كه از حضور و عضويت همه مدافعان حقوق بشر و دموكراسي- مستقل از گرايشات ايدئولوژيك و نظر آنان درباره رژيم- در جنبش سبز سخن مي گويند، برخي از منسوبان جنبش با مرزبندي هايي خودساخته، گرايشات فكري و عملي بي شماري را از جنبش اخراج مي كنند كه اين موجب ريزش نيرو و كاهش حمايت از جنبش خواهد شد.
وي ضمن حمايت از موسوي و كروبي، به امام عصر(عج) و اسلام فقاهتي حمله كرد و گفت: اسلام فقاهتي، متكاي ايدئولوژيك رژيم بوده و هست. بر ساختن ]![ فرد مقدسي به نام امام زمان، طول عمر بيش از 12 قرن، مخلوق اين دستگاه است.
جالب اينكه در واكنش به اظهارات اكبر پونز كه متضمن تأكيد بر خباثت فتنه گران مورد اشاره وي است، سايت گويانيوز-وابسته به سازمان سيا- به انتقاد از گنجي پرداخت و نوشت: هم اكنون بخشي از ياوران جنبش، فقيهاني چون آيات عظام ]!؟[ صانعي، بيات، دستغيب و منتظري هستند. تأكيد مكرر آقاي گنجي به عدم وجود امام زمان شايد براي ايشان و دوستانشان كه سال ها با اين اعتقادات زيسته اند نوعي جبران مافات باشد نه تنها يار شاطر براي سران جنبش در داخل نيست بلكه بار خاطر هم هست.
گويانيوز اضافه كرد: شبح تجربه تحول ايدئولوژيك در سازمان مجاهدين خلق در سال 54، ماركسيست شدن بخش بزرگي از رهبران و فعالان اين سازمان و زخم چركيني كه اين تحول و آن هم با آن شيوه لااقل در بخشي از فعالان سياسي كشور از افق هاي فكري گوناگون پديد آورد، بر فراز بحث ها و گفتارهاي آقاي اكبر گنجي در پرواز است. جنبش نيازي به باز كردن جبهه جديدي ميان نيروهاي خودي ذيل عنوان باورمندان به امام زمان يا غيرباورمندان به امام دوازدهم يا معتقدان به پرداخت وجوهات به فقيهان يا غيرمعتقدان به اين امر ندارد.

 



دفاعش از منافقين خوب بود اما بايد كشف حجاب هم بكند! (خبر ويژه)

ستايش يك عضو مركزيت گروهك منافقين از مواضع همسر ميرحسين موسوي، موجب واكنش محافل تندروتر ضدانقلاب شد.
چند روز پيش حسين-ب در مقاله اي كه سايت «ايران امروز» منتشر كرد از رهنورد به خاطر حمايت علني از گروهك تروريستي منافقين و تخطئه دوران حيات حضرت امام خميني تمجيد كرد. در واكنش به اين تمجيد و تعريف ها، سايت سكولاريسم نو در مطلبي به قلم «فرهاد-ج» نوشت: نمي دانم نويسنده تا چه اندازه در پي آن بوده اند واقعيت را گزارش كنند يا با شناختي كه از روحيه خانم رهنورد در يك سال و نيم گذشته پيدا كرده اند، مايل بوده اند وي را به عبور از موسوي ترغيب كند تا مرزهايي را كه او نتوانست پشت سربگذارد و گشايش در كار فرو بسته «چپ انقلابي مآب» (اعم از مذهبي و غير مذهبي) ايجاد كند. اما اگر خانم رهنورد دو كار را بكند مي تواند در صف مقدم قرار گيرد. 1- از «اجراء بدون تنازل قانون اساسي» عبور كند و ايجاد تغييرات در آن را خواستار شود2- دست كم تا سطح پوشش مانتو «كشف حجاب» كند. من البته مخالفتي با چادر ندارم اما به نظرم بسياري از فمينيست ها و فعالان عرصه نتوانند پشت سر رهنورد به حركت درآيند. آيا همين محدوديت هاي ايدئولوژيك، عقيدتي، صنفي و طايفگي نبود كه همسر ايشان (موسوي) را به نقطه فعلي رساند و همين آقاي ]ب[ را چنان از موسوي نا اميد كرد كه به همسر ايشان اميد بسته است؟
سكولاريسم نو مي افزايد: به نظرم آقاي ]ب[ بيش از آن كه به شايستگي ايشان براي قرار گرفتن در صف مقدم مبارزه اعتقاد داشته باشند، تنها در پي آن هستند كه خانم رهنورد را به شكستن و پشت سرگذاشتن مرزهايي برانگيزانند كه موسوي بنا به دلايلي نمي خواست و نمي توانست كه البته انتظار نابه جايي است و راه به جايي نخواهد برد چون خانم رهنورد نيز همه هويت خود را از چيزهايي مي گيرد كه «نخست وزير محبوب» مي گرفت. پس خانم رهنورد نيز قادر نيست از آن موانع عبور كند.
اين سايت ضد انقلابي در پايان تأكيد كرده است: بايد از خانم رهنورد بپرسيم چطور است كه ايشان در «محيط پليسي و خفقان موجود» كه در مصاحبه با سايت خودنويس اشاره كرده، اين اندازه آزاد هست كه درباره رخداد تأسف بار اعدام هاي سال 67 سخن بگويد و موضع بگيرد و ابراز همدردي كند اما تا پيش از اين محيط پليسي و خفقان موجود هرگز نمي توانسته سخن بگويد و موضع گيري كند؟ كمي گوشه اش باز نيست؟ (چون يا بايد در پليسي و خفقان آميز بودن وضع موجود شك كنيم يا در صداقت گوينده. وگرنه اين تعارض و تناقض را چگونه حل كنيم؟!)

 


صفحه (14)


صفحه (3)


صفحه (2)

     


(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14