(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


شنبه 27 خرداد 1391 - شماره 20233

صفحه (14)

صفحه (3)

صفحه (2)

     
فرزند پاكباخته اسلام و انقلاب به ديدار يار شتافت
آيت الله جنتي در خطبه هاي نمازجمعه تهران: مردم ما حاضر نيستند در مذاكرات مسكو از حق خود بگذرند
درپرتو وحي
راهپيمايي نمازگزاران تهراني در حمايت از نيروي انتظامي
پيام تسليت احمدي نژاد به مناسبت درگذشت حاج احمد قديريان
با عمليات برق آسا و مقتدرانه وزارت اطلاعات صورت گرفت
دستگيري عوامل اصلي ترور شهيدان شهرياري، احمدي روشن و قشقايي



فرزند پاكباخته اسلام و انقلاب به ديدار يار شتافت

حاج احمد قديريان در يك خانواده مذهبي در محله پاچنار تهران در سال 1313 متولد شد.
وي با شهيدحاج صادق اماني ـ كه از مبارزان فعال عليه رژيم ستمشاهي بود ـ آشنا شد. اگر قديريان از دوران ملي شدن صنعت نفت از طريق فداييان اسلام در جريان فعاليت هاي سياسي قرار داشت، اما مبارزات سازمان يافته را از آغاز دهه چهل و از طريق هيأت هاي مذهبي آغاز كرد كه بعدها به نام هيأت هاي مؤتلفه اسلامي شناخته شدند.
در جريان اعترضات مردمي به دستگيري حضرت امام راحل(ره) قديريان به جرم حضور و سازماندهي تظاهرات دستگير و به مدت دو ماه در حبس بود.
بعدها صادق و هاشم اماني از بستگان همسر وي به خاطر شركت و همكاري در ترور حسنعلي منصور نخست وزير خائن به ترتيب به اعدام و حبس ابد محكوم شدند.
پس از آزادي از زندان، حاج احمد قديريان در كنار فعاليت سياسي حضور در بازار را به عنوان محوري ترين فعاليت خود برگزيد، چه اين كه بازار در آن زمان يكي از اصلي ترين مراكر فعاليت عليه رژيم ستمشاهي بود.
قديريان در بازار تهران به شدت در چاپ و توزيع اعلاميه هاي امام (ره) فعال بود، به گونه اي كه حدود 17 بار توسط ساواك و شهرباني احضار و چند بار بازداشت شد.
مرحوم قديريان در آستانه پيروزي انقلاب اسلامي به عضويت كميته استقبال از حضرت امام خميني(ره) درآمد و در آخرين روزهاي رژيم ستم شاهي نقش موثري در سرنگوني اين رژيم و تصرف آخرين سنگرهاي باقي مانده رژيم ايفا كرد.
قديريان پس از پيروزي انقلاب به ياري آيت الله شهيد محمد مفتح شتافت و مدتي مسئوليت آموزش نظامي كميته انقلاب اسلامي منطقه چهار را به همراه شافعي كه بعدها در دولت رفسنجاني به وزارت تعاون رسيد به عهده گرفت. محل اين كميته در ساختمان سابق كاخ جوانان در سه راه ضرابخانه تهران بود.
مرحوم قديريان در تاريخ 10 آذر 58 با حكم شهيد آيت الله قدوسي به معاونت اجرايي دادستاني كل انقلاب و دادسراي انقلاب تهران منصوب شد. در حكم مزبور آمده است: «امور مربوط به مديريت زندان اوين، تداركات، انتظامات، تحقيق و عمليات ضربت را در كليه واحدهاي دادستاني كه در محل اوين مستقر هستند حل و فصل و با قاطعيت كامل عمل نماييد و نظارت و مراقبت كامل نسبت به نگهداري، تحويل و تحول اسلحه و مهمات به عمل آوريد».
مرحوم قديريان به عنوان معاون اجرايي شهيد آيت الله قدوسي، در اولين اقداماتش نقش فعالي در دستگيري اعضاي گروه فرقان داشت. مسئول اصلي پرونده گروه فرقان شهيد لاجوردي بود و كارهاي مربوط به اين گروه زير نظر معاونت اجرايي دادستاني، انجام مي گرفت.
فعاليت مرحوم قديريان در مقابله با منافقين به قدري تاثيرگذار بود كه توسط يكي از ايادي منافقين به نام «كاظم افجه اي» در زندان اوين ترور شد اما اين ترور نافرجام ماند.
ازجمله سمت هاي ديگر قديريان سرپرستي ستاد مبارزه با مواد مخدر و همچنين سرپرستي مسئوليت اعزام بسيجيان به جبهه هاي حق عليه باطل بود. حاج احمد قديريان در سال هاي اخير مشاور وزير دفاع و مدير عامل بنياد شهداي هفتم تير بود.
كيهان درگذشت اين مبارز نستوه و انقلابي را به خانواده محترم ايشان و امت حزب الله تسليت مي گويد.

 



آيت الله جنتي در خطبه هاي نمازجمعه تهران: مردم ما حاضر نيستند در مذاكرات مسكو از حق خود بگذرند

خطيب نماز جمعه تهران درباره مذاكرات مسكو گفت: مردمي كه همه محروميت ها و سختي ها را كشيده اند و حاضر نيستند از حق مسلم خود بگذرند، امكان ندارد در آينده نيز اين كار را انجام دهند.
به گزارش فارس، آيت الله احمد جنتي دبير شوراي نگهبان قانون اساسي در خطبه دوم نماز جمعه ديروز تهران، با تشكر از وزارت اطلاعات براي دستگيري عاملان ترور اساتيد و دانشمندان هسته اي ايران ادامه داد: اين عزيزان رد پاي قاتلان شهداي هسته اي ما را دنبال كردند و آنها را دستگير كردند؛ ان شاءالله در مصاحبه ها معلوم شود كه چه تعدادي از آنها دستگير شدند.
جنتي خطاب به سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: تمام ملت پشتيبان شما هستند و بدانيد كه مردم در حق شما دعا مي كنند.
وي با اشاره به تشكيل مجلس شوراي اسلامي افزود: مقام معظم رهبري در ديدار با نمايندگان مطالب ارزنده اي را فرمودند و خلاصه تمام اين بيانات در حفظ سلامت مجلس بود.
دبير شوراي نگهبان ادامه داد: اين مسئله شامل سلامت سياسي، سلامت اخلاقي، سلامت مالي و بقيه مسائل است.
جنتي همچنين گفت: مجلس اگر بيمار شد مردم اميدي به آن نخواهند داشت؛ مجلس خود بايد بتواند دردهاي جامعه را با قوانيني كه تدوين مي كند، درمان كند.
وي افزود: اي برادران و خواهران مجلس كه به اين ارگان راه يافته ايد؛ حق مردم و خداوند را رعايت كنيد و وظايفي كه قانون به شما محول كرده و مقام معظم رهبري نيز بر آن تاكيد كرده اند را انجام دهيد.
دبير شوراي نگهبان در ادامه سخنان خود تصريح كرد: وحدت شما عزيزان در صحنه مجلس به جامعه نيز سرايت خواهد كرد و متقابلا مردم نيز در صحنه وحدت خواهند داشت، از اين رو در انجام وظايف خود به خدا توكل داشته باشيد چراكه بدون كمك خداوند هيچ چيز به نتيجه نخواهد رسيد.
آيت الله جنتي ادامه داد: مبارزه با بدحجابي و فساد با توجه به ابعاد آن از نكات مهم ديگر در عرصه جامعه محسوب مي شود.
وي با اشاره به تلاش هاي نيروي انتظامي براي مبارزه با فساد اخلاقي گفت: من از شما تشكر مي كنم و از اقدامات شما نيز حمايت مي كنم؛ هر مسلمان غيرتمندي بايد از تلاش هاي شما تشكر كند.
خطيب نماز جمعه تهران ادامه داد: اما در اين ميان چند نكته است كه شما عزيزان بايد به آن توجه كنيد؛ اولين نكته رعايت قانون است؛ اگر ماموري از شما پاي خود را از قانون فراتر گذاشته خود شما با او برخورد كنيد.
جنتي گفت: نكته ديگر رعايت وظايف و دستورات شرعي است از سوي ديگر با مردم با اخلاق برخورد كنيد و در كنار اين به وظايف خود نيز عمل كنيد.
وي افزود: فساد مانند آتشي است كه مي تواند يك جنگل را به آتش بكشاند، بدحجابي نيز نوعي فساد اخلاقي است ممكن است شخصي به خاطر بدحجابي بازداشت شود و بلافاصله تلفن ها براي آزادي آن فرد شروع شود و نيروي انتظامي دليلي براي آزادي فرد ندارد.
دبير شوراي نگهبان با اشاره به برگزاري مذاكرات 1+5 و ايران در شهر مسكو افزود: اين اجلاس اجلاسي است كه ما به آن اميدهايي داديم؛ اجلاس بغداد نيز موفقيت آميز بوده است و من از برادر عزيزمان آقاي جليلي كه بسيار خوب با مذاكره كنندگان غربي برخورد كردند، تشكر مي كنم.
جنتي با اشاره به محتواي مذاكرات جليلي با غربي ها گفت: اصلي ترين سخنان ايشان با غربي ها اين بوده است كه شما هر بلايي كه توانستيد سر ما آورديد ولي نتيجه اي نگرفته ايد.
وي افزود: اين منطق نيز بايد در مذاكرات مسكو حاكم باشد و بايد به آنها فهماند كه از تاريخ تجربه بگيريد؛ مردمي كه همه محروميت ها و سختي ها را كشيده اند و حاضر نيستند از حق مسلم خود بگذرند، امكان ندارد در آينده نيز اين كار را انجام دهند.
دبير شوراي نگهبان در ادامه سخنان خود تصريح كرد: ما منطق و حرف حساب داريم؛ ما به دنبال مذاكره هستيم اما بدون فشار و اين اجلاس نيز بايد در همين جهت باشد.
جنتي با اشاره به وضعيت سوريه و عراق و مشكلات اين 2 كشور گفت: مردم عراق سال هاي سال تحت حكومت صدام و بعثي ها قرار داشتند و براي مبارزه با اينها كشته و زخمي دادند و عراق تبديل به ويرانه اي شد.
دبير شوراي نگهبان ادامه داد: بعضي كشورهاي عربي و غيرعربي منطقه در مقابل دولت عراق كمر بسته اند و در سوريه نيز وضعيت همينطور است.
جنتي گفت: من نمي دانم دنيا چه انتظاري دارد، اگر معيار آراء مردم است بايد به راي مردم احترام گذاشته شود.
وي افزود: در سوريه حكومتي نزديك به ده ها سال است كه كار مي كند و اگر حرف حسابي دارند آن را در مذاكرات بگويند؛ چند كشور عربي به دنبال اين هستند كه اين 2 دولت را از بين ببرند.
آيت الله جنتي گفت: در عراق طي دو سه روز قبل ده ها انفجار رخ داد كه نزديك به 70 شهيد داشت؛ متاسفانه عده اي كارشان آدم كشي شده است و عده اي بدبخت و بيچاره بدون عقل به دنبال كشتن انسان ها هستند.
وي افزود: در سوريه هر روز ده ها نفر كشته مي شوند و بعد عده اي اعتراض مي كنند؛ اگر بنا باشد كه دولت سوريه با اينها برخورد نكند بايد اجازه دهد آنها تمام شهرها را با انفجار از بين ببرند تا دولت سوريه ساقط شود.
دبير شوراي نگهبان ادامه داد: آيا دولتي اين اجازه را مي دهد تا عده اي با انفجار و ترور حكومت را ساقط كنند؟
آيت الله جنتي در خطبه اول نماز جمعه تهران با اشاره به فرا رسيدن مبعث پيامبر اكرم (ص) گفت: مبعث بزرگترين روز تاريخ از ازل تا ابد است و در دعا نيز از آن به عنوان تجلي اعظم ياد مي كنند.
وي با بيان اينكه بايد قدر اين روز را دانست، به خطبه هاي 26 و 89 نهج البلاغه در خصوص روزگار پيش از مبعث اشاره كرد و اظهار داشت: دنيا در ظلمات بود و فريب و خدعه و غرور بر آن حاكم بود.
جنتي تصريح كرد: به يكباره خداوند جوان 40 ساله اي را برانگيخت كه از وضعيت حاكم متنفر بود و به زندگي بشر با بغض نگاه مي كرد؛ فردي كه به داد بيچارگان مي رسيد و حق مظلومان را از ستمگران مي گرفت و دنبال خداوند بود.
خطيب موقت جمعه بار ديگر تاكيد كرد كه بايد قدر شب و روز مبعث را بدانيد كه اين روزها از بهترين روزهاي سال است.
دستگاه قضايي، كوچكترين اغماضي با مفسدان نخواهد داشت
سيدابراهيم رئيسي معاون اول قوه قضائيه در سخناني پيش از خطبه هاي نمازجمعه تهران از عزم قوه قضائيه براي برخورد قاطع با مفسدان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري فارس وي ضمن اظهار اين مطلب كه امروز بعد از 30 سال انقلاب اسلامي ما به الگويي براي مردم مسلمان جهان و منطقه تبديل شده است گفت: با توجه به اين الگوسازي جا دارد بيش از هر زماني در تلاش براي رفع نقاط ضعف باشيم زيرا امروز هيچ نقصي زيبنده نظام قضايي ما نيست.
بايد تلاش شود تا در دهه پيشرفت و عدالت برخلاف دهه اول و دوم انقلاب به معناي واقعي عدالت را در ميان آحاد مردم گسترش دهيم.
معاون اول قوه قضائيه به موضوع پيشگيري از وقوع جرم اشاره كرد و گفت: در نگاه اول بايد تلاش كرد تا انگيزه وقوع جرم در ميان افراد شكل نگيرد و راه حل اين موضوع گسترش تعاليم اسلامي و تربيت ديني توسط نهادهاي فرهنگ ساز و الگوسازان جامعه است.
وي گفت: در مرحله دوم اگر انگيزه جرم به هر دليلي به وجود آمد نبايد گذاشت تا اسباب وقوع آن فراهم شود بايد تلاش شود تا مرزبانان اعم از اقتصادي، فرهنگي، اجتماعي و سياسي به گونه اي عرصه هاي مختلف جامعه را مرزباني كنند تا مجرم نتواند نيت مجرمانه خود را محقق كند.
رئيسي به موضوع وقوع جرم پس از راهكارهاي انجام شده اشاره كرد و گفت: در اين نقطه است كه نوبت به دستگاه قضايي مي رسد كه بايد به طور دقيق، سريع و متناسب با جرم به پرونده رسيدگي كند كه اين رسيدگي مي تواند صبغه پيشگيري از وقوع جرم را در خود داشته باشد.
وي گفت: هيچ دستگاهي را نمي شناسيم كه مسئوليت پيشگيري از وقوع جرم را به عهده نداشته باشد به گونه اي كه همه موظف هستند از وقوع ناهنجاري پيشگيري كنند.
رئيسي اظهار داشت: كشورهاي غربي به دنبال آن هستند تا فحشا و منكرات را در ميان جوانان ما شايع كنند. وي خاطر نشان كرد: برگزاري دادگاه هاي اخير يكي از جلوه هاي جدي و مصمم بودن دستگاه قضايي است و از همين جا مي گويم كه دستگاه قضايي كوچكترين اغماضي را با مفسدان نخواهد داشت.

 



درپرتو وحي

اسراف كنندگان
برادران شيطانند !
قرآن مجيد:
... و هرگز:
اسراف و تبذير نكن!
زيرا:
تبذيركنندگان، برادران شيطانند!
و شيطان، در برابر پروردگارش بسيار ناسپاس بود.
سوره اسراء
آيات 27-26
 

 



راهپيمايي نمازگزاران تهراني در حمايت از نيروي انتظامي

نمازگزاران تهراني پس از اقامه نمازجمعه، حمايت قاطعانه خود را از اقدامات نيروي انتظامي در مقابله با بدحجابي اعلام كردند.
به گزارش فارس، نمازگزاران تهراني پس از اقامه نمازجمعه ديروز، در انتقاد از برخي بدحجابي ها و در حمايت از اقدامات نيروي انتظامي در اين زمينه تجمع كردند.
راهپيمايان در اين راهپيمايي كه حد فاصل در اصلي دانشگاه تهران تا ميدان انقلاب اسلامي برگزار شد؛ حمايت خود را از اقدامات نيروي انتظامي در مقابله با بدحجابي اعلام كردند.
تجمع كنندگان شعارهايي همچون «نيروي انتظامي، تشكر تشكر»، «نيروي انتظامي، عليه بدحجابي، حمايتت مي كنيم»، «الله اكبر»، «اي قوه قضاييه، اقدام انقلابي» و... سر دادند.
راهپيمايان همچنين طي دست نوشته هايي توجه بيشتر دستگاه هاي فرهنگي به ترويج فرهنگ عفاف و حجاب و مقابله با شبيخون فرهنگي دشمنان را خواستار شدند.
 

 



پيام تسليت احمدي نژاد به مناسبت درگذشت حاج احمد قديريان

رئيس جمهور در پيامي درگذشت سردار جانباز حاج احمد قديريان را به خانواده وي و همه مجاهدان طريق ايثار و شهادت تسليت گفت.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، متن پيام محمود احمدي نژاد به شرح ذيل است:
بسم الله الرحمن الرحيم
انالله و انااليه راجعون
خبر درگذشت سردار سرافراز اسلام حاج احمد قديريان كه عمر پربركت خود را صرف مجاهدت در مسير استقرار و دفاع از ارزشهاي اسلامي نمود، موجب تاثر و تألم خاطر گرديد.
اينجانب درگذشت آن انسان خدوم و پرهيزگار را به خانواده مكرم ايشان و همه مجاهدان طريق ايثار و شهادت تسليت گفته و از خداوند متعال علو درجات براي ايشان و صبر و اجر جزيل براي بازماندگان مسئلت مي نمايم.
محمود احمدي نژاد
رئيس جمهوري اسلامي ايران
پيام درگذشت براي پدر شهيدان نوروزي
همچنين احمدي نژاد در پيامي درگذشت پدر شهيدان سهراب و بهرام نوروزي را تسليت گفت.
در پيام رئيس جمهور آمده است:
بسم الله الرحمن الرحيم
انالله و انا اليه راجعون
خبر درگذشت حاج «علي حسين نوروزي» از مجاهدان نهضت حضرت امام خميني و عاشقان شهادت خط مقدم جبهه هاي نبرد حق عليه باطل و پدر بزرگوار سهراب و بهرام نوروزي موجب تاثر و تالم خاطر گرديد.
اينجانب رحلت آن اسوه صبر و مصداق «السابقون السابقون» را به خاندان مكرم ايشان و همه مجاهدان طريق ايثار و شهادت تسليت گفته و علو درجات آن مرحوم را از خداوند متعال مسئلت مي نمايم.
محمود احمدي نژاد
 

 



با عمليات برق آسا و مقتدرانه وزارت اطلاعات صورت گرفت
دستگيري عوامل اصلي ترور شهيدان شهرياري، احمدي روشن و قشقايي

وزارت اطلاعات در اطلاعيه اي اعلام كرد: عوامل اصلي ترور شهيدان شهرياري، احمدي روشن و قشقايي شناسايي شده و طي سلسله عمليات برق آسا و مقتدرانه در مناطق مختلف دستگير و به بازداشتگاه ها منتقل گرديدند.
وزارت اطلاعات اطلاعيه اي درخصوص دستگيري عوامل ترور دانشمندان هسته اي منتشر كرد كه متن كامل آن در پي مي آيد:
سربازان گمنام امام زمان(عج) با توكل به درگاه احديت و با توسل به معصومين (سلام الله عليهم) به عهدي كه با خداي خويش و با دانشمندان شهيد هسته اي كشور بسته اند و به قولي كه به پيشواي معظم خويش (مدظله العالي) و به ملت سرافراز ايران اسلامي داده اند، وفادارانه عمل كردند، تلاش ها و مجاهدت ها به عمل آوردند، خط مقدم دشمن صهيونيستي را در نورديدند و نقبي اطلاعاتي به دژ دژخيمان صهيونيستي حفر كردند و به موفقيت بزرگي نايل آمدند.
سلسله عمليات سنگين و همه جانبه اطلاعاتي كه پس از وقوع اولين ترور هسته اي آغاز شده بود، با ترورهاي بعدي هر چه شديدتر و گسترده تر و متهورانه تر استمرار يافت تا به حصول اشراف اطلاعاتي بر تعدادي از پايگاه ها و ايستگاه هاي اطلاعاتي و عملياتي رژيم صهيونيستي و با گستراندن تور اطلاعاتي بر آنها به شناسايي عده اي از افسران اطلاعاتي رژيم جعلي حاكم بر سرزمين هاي اشغالي و تروريست هاي مزدور آنها انجاميد و با تعقيب و مراقبت هاي شبانه روزي و ره گيري سوژه ها و سرنخ ها در داخل و خارج از كشور، نهايتا عوامل اصلي ترور شهيد شهرياري، شهيداحمدي روشن و شهيد قشقايي شناسايي شده و طي سلسله عمليات برق آسا و مقتدرانه در مناطق مختلف دستگير شده و به بازداشتگاه ها منتقل گرديدند.
سربازان گمنام امام زمان(عج) ضمن شكرگزاري خالصانه به درگاه الهي و با عرض تبريك براي اين موفقيت به ملت شريف ايران، به ويژه به خانواده هاي محترم، معزز و داغدار شهيدان هسته اي كشور، مجددا به تعهد كامل خويش نسبت به عهدي كه بسته اند تاكيد نموده و اصرار دارند علاوه بر تروريست هاي مورد اشاره، قطعا تا تنبيه كليه آمرين و مسببين جنايتكار صهيونيست از پاي نخواهند نشست.
وزارت اطلاعات ضمن تشكر صميمانه از همكاري بي شائبه قوه قضائيه، به استحضار ملت بزرگوار ايران اسلامي مي رساند كه در روزهاي آينده و به محض بر طرف شدن برخي ملاحظات امنيتي و حفاظتي، اطلاع رساني بيشتري پيرامون ابعاد مختلف اين عمليات بزرگ صورت خواهد داد.
اقتدارپوشالي سرويس هاي اطلاعاتي خارجي در هم شكست
در همين حال، كارشناسان و فعالان سياسي دستگيري عوامل اصلي ترور دانشمندان هسته اي كشورمان را ناشي از اقتدار جمهوري اسلامي دانسته و اعلام كردند عمليات مقتدرانه وزارت اطلاعات اقتدار پوشالي سرويس هاي اطلاعاتي خارجي را درهم شكست.
به گزارش باشگاه خبرنگاران لاله افتخاري نماينده تهران در مجلس شوراي اسلامي در اين زمينه گفت: اقدام موفقيت آميز وزارت اطلاعات اوج اقتدار اطلاعاتي ايران را به نمايش گذاشت.
وي تصريح كرد: وزارت اطلاعات با تلاش و جديت يك بار ديگر اقتدار پوشالي سرويس هاي اطلاعاتي و جاسوسي خارجي چون موساد، سيا و MI6 را درهم شكست و دنيا توانايي اطلاعاتي ايران را به چشم خود ديد.
افتخاري پس از دستگيري عوامل ترور، چهره بين المللي كشورمان را اينگونه تشريح كرد: دنيا چهره مقتدري از ايران داشته و از اين پس با دستگيري قدرتمندانه عوامل بيگانه و جاسوس در كشورمان دنيا به دستگاه اطلاعاتي و امنيتي جمهوري اسلامي توجه ويژه اي خواهد داشت.
اين عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس در پايان به حمايت بهارستان از وزارت اطلاعات اشاره و خاطر نشان كرد: منتخبان ملت در مجلس نهم در بحث بودجه، نظارت بر قوانين اطلاعاتي و پشتيباني از حركت هايي كه در جهت پيشبرد اهداف و منويات رهبرمعظم انقلاب صورت مي گيرد حمايت مي كنند و اين قطعا خواسته ملت نيز هست.
محمدرضا باهنر نماينده تهران در مجلس شوراي اسلامي نيز گفت: سيستم امنيتي كشورمان نشان داد كه همواره هوشمندانه وامدار امنيت كشور است و تحركات دشمن را رصد كرده و اشراف كامل به آن دارد.
وي با بيان اينكه اشراف كامل اطلاعاتي سبب نفوذ موثر نيروهاي امنيتي كشور در مجموعه نيروهاي جاسوسي دشمنان شده است ادامه داد: اين اقتدار اطلاعاتي دستاوردهاي بسياري را براي كشور به ارمغان آورده است. نايب رئيس مجلس نهم در ادامه خاطر نشان كرد: اميدواريم اين اقدام مبارك و موفقيت آميز، تسلي خاطر خانواده هاي شهداي هسته اي كشورمان شده باشد.
مهدي كوچك زاده ديگر نماينده تهران نيز اظهار داشت: دستگيري عاملان ترور توسط دستگاه اطلاعاتي كشورمان حاكي از قدرت بلامنازع جمهوري اسلامي ايران است.
محمدحسن ذاكري عضو حزب موتلفه اسلامي نيز گفت: اقدام مبتكرانه دستگاه هاي اطلاعاتي، امنيتي كشورمان در دستگيري عوامل ترور به معناي تسلط و سيطره اين نهاد مقدس و انقلابي نسبت به دستگاه هاي اطلاعاتي اسرائيل و آمريكا است.
وي گفت: با توجه به اينكه كشور ما در حال حاضر با تحريم و تهديدات غرب روبه رو است اقدام هوشيارانه وزارت اطلاعات قطعا مي تواند برگ برنده ايران در مذاكرات مسكو باشد.
 

 


صفحه (14)


صفحه (3)


صفحه (2)

     


(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14