(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


یکشنبه 12 شهریور 1391 - شماره 20296

حديث دشت عشق
در راه ورود به ليگ جهاني و در قاهره صورت گرفت
پيروزي قاطع واليباليست هاي ايران مقابل مصر
اخبار كوتاه از فوتبال
يزداني دلگير از بي توجهي ها:
انتظار داشتم حداقل مرا به مراسم تجليل دعوت مي كردند
آغاز ليگ برتر كشتي از اواخر شهريور
اخبار پارالمپيك 2012 لندن
خواندني از ورزش ايران
تيم بدمينتون خراسان رضوي نايب قهرمان مسابقات نونهالان كشور شد


حديث دشت عشق

از نوشته بسيجي شهيد «حسينعلي تاج الدين»
ما در مأموريتي الهي هستيم
خدايا! حال كه در مأموريتي الهي هستم تو را به ياري مي طلبم و به تو سوگند ياد مي كنم كه هميشه و تا آخرين نفس در راه مقدس تو و براي ياري دين تو مستحكم و جان بركف فداكاري كنم. الهي ياريم كن تا بتوانم اين وظيفه مقدس را آنچنان كه شايسته مقام تو است بجاي آورم و آنگاه عاشقانه به سوي تو پرواز كنم.
پس از مرگ من راهم را ادامه بدهيد و حامي اين انقلاب باشيد و به دشمنان اسلام بگوئيد كه عينك مكر و ريا را از چشمتان برداريد تا اين انقلاب را زيباتر ببينيد چون انسان جويباريست كه به رود ملت مي پيوندد و به اقيانوس بزرگ اسلام مي رسد.
حق بر باطل پيروز است و سرانجام ما پيروز خواهيم شد. اين مكتب حسين(ع) است كه حماسه مي آفريند و مكتب كافران، ننگ و رسوائي.بسيجي شهيد«حسينعلي تاج الدين»، سال 1342 در روستاي درده فيروزكوه متولد شد و در 10/2/1361 در عمليات بيت المقدس (دارخوئين) به شهادت رسيد.
ستاد يادواره شهداي روستاي درده فيروزكوه


در راه ورود به ليگ جهاني و در قاهره صورت گرفت

پيروزي قاطع واليباليست هاي ايران مقابل مصر

تيم ملي واليبال نخستين ديدار خود در چارچوب رقابت هاي گزينشي ليگ جهاني 2013 را با پيروزي مقابل تيم ملي مصر به پايان رساند.
پيروزي مقابل مصر در مجموع دو ديدار و سپس از پيش رو برداشتن ژاپن شرط ورود واليبال ايران به مسابقات معتبر ليگ جهاني است. برهمين اساس جمعه شب تيم ملي كشورمان نخستين ديدار خود مقابل تيم ملي مصر را برگزار كرد كه طي آن موفق به كسب پيروزي 3برصفر شد.
ديدار تيم هاي ملي واليبال ايران و مصر از ساعت 30:22 جمعه شب (به وقت ايران) در قاهره برگزار شد. شاگردان «خوليو ولاسكو» پس از آنكه گيم هاي اول ودوم اين ديدار را به ترتيب با نتايج (33بر31) و (25بر22) به سود خود تمام كردند، در گيم سوم هم به برتري (25بر 19) دست يافتند.
بدين ترتيب تيم ملي كشورمان نخستين ديدار خود در چارچوب رقابت هاي انتخابي ليگ جهان را با برتري مقابل مصر به پايان رساند. ملي پوشان واليبال ايران پس از يك روز استراحت، امشب دومين ديدار خود در چارچوب اين مسابقات را مقابل مصر برگزار مي كنند.
سعيد معروف، فرهاد قائمي، عليرضا نادي، شهرام محمودي، حمزه زريني، سيدمحمد موسوي، و فرهاد ظريف بازيكناني بودند كه در تركيب اوليه تيم ملي واليبال براي ديدار جمعه شب قرار گرفتند اما آنها در آغاز بازي عملكرد خوبي نداشتند طوريكه جريان بازي به سود مصري ها پيش مي رفت. اگرچه بعد از تكنيكال تايم اوت اول، نواختن سرويس هاي هدفمند و عملكرد بهتر در توپ گيري داخل ميدان جريان بازي را به سود ايران تغيير داد. البته مصري ها خيلي زود شرايط خود را در كسب امتياز با ايران برابر كردند (20 بر20) و پس از آن هم رقابت دو تيم خيلي نزديك دنبال شد و در نهايت تيم ايران برتري را از آن خود كرد.
بازيكنان تيم ملي واليبال پس از رالي نفس گير در گيم اول، هماهنگي خود را در گيم دوم هم حفظ كردند و موفق شدند با وجود عملكرد خوبي كه مصري ها در سرويس داشتند، بر جريان بازي در اين گيم هم مسلط باشند. توپ گيري داخل ميدان و البته اشتباهات حريف از عواملي بود كه به برتري تيم ملي واليبال ايران در اين گيم كمك كرد.
فقط پيروزي در يك گيم كافي بود تا بازيكنان تيم ملي واليبال يك گام به ليگ جهاني نزديك تر شوند. آنها با درك كامل اين موضوع گيم سوم را آغاز كردند و توانستند در رقابتي به مراتب راحت تر از دو گيم پيش صاحب برتري شوند.
ديدار دوم تيم هاي ملي واليبال ايران و مصر ساعت 30:22 يكشنبه در قاهره برگزار مي شود. برنده ديدار تيم هاي ملي واليبال ايران و مصر در مجموع دو بازي، به مرحله بعدي رقابت هاي گزينشي ليگ جهاني صعود مي كند. بر اين اساس تيم ملي ايران در صورت پيروزي در ديدار امشب و حتي اگر يك گيم از اين بازي را به سود خود تمام كند از اين مرحله صعود خواهد كرد.
تيم ملي واليبال ايران در صورت پيروزي در اين ديدار طي روزهاي هفدهم و نوزدهم شهريورماه در تهران ميزبان ژاپن خواهد بود كه در دوره پيشين رقابت هاي ليگ جهاني در رده پانزدهم ايستاد.
 


اخبار كوتاه از فوتبال

انتخاب و چيدمان داوران بين المللي تا 2 هفته ديگر
فيفا در نامه اي به فدراسيون فوتبال از كميته داوران خواست فهرست جديد داوران و كمك داوران بين المللي ايران حداكثر ظرف دو هفته آينده اعلام شود.اسامي داوران بين المللي همه ساله تقريبا در همين مقطع زماني اعلام مي شود اما مهم ترين تفاوت فهرست جديد اين است كه اعضاي كميته داوران به رياست فريدون اصفهانيان اسامي داوران و كمك داوران بين المللي را انتخاب مي كند و حسين عسگري رئيس دپارتمان داوري نقشي در انتخاب داوران بين المللي نخواهد داشت.به اين ترتيب انتظار مي رود شاهد حضور داوران جديدي در فهرست داوران بين المللي ايران باشيم.فريدون اصفهانيان، مسعود مرادي، رضا غياثي، اسماعيل صفيري و محمد فنايي 5 عضو كميته داوران هستند كه بايد 9 كمك داور و 7 داور بين المللي فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلي را انتخاب و به فيفا اعلام كنند.
دانشجو پيشنهاد حضور در هيئت مديره پرسپوليس را رد كرد
رئيس دانشگاه آزاد اسلامي پيشنهاد حضور در هيئت مديره باشگاه پرسپوليس را رد كرد.فرهاد دانشجو با اشاره به پيشنهاد حضورش در هيئت مديره باشگاه پرسپوليس گفت: اين پيشنهاد به دليل تاكيد اين باشگاه بر مديريت علمي و آكادميك صورت گرفت.وي افزود: ضمن تقدير و تشكر بابت اين پيشنهاد اعلام مي كنم، بنده به دليل مشغله كاري در دانشگاه آزاد اسلامي امكان حضور در هيئت مديره باشگاه پرسپوليس را ندارم كه البته اين موضوع را در همان جلسه كه بحث پيشنهاد مطرح شد، بيان كردم.
آبي پوشان امروز راهي مشهد مي شوند
شاگردان امير قلعه نويي براي برگزاري يك ديدار خيريه امروز راهي مشهد خواهند شد. تمرينات تيم فوتبال استقلال پس از سه روز تعطيلي از ساعت 18 ديروز در محل كمپ اين باشگاه آغاز شد. پس از آن استقلالي ها ساعت 14 امروز براي برگزاري يك ديدار تداركاتي با تيم دسته اولي ابومسلم عازم مشهد خواهند شد. طبق برنامه بازيكنان استقلال عصر دوشنبه براي برگزاري يك ديدار خيرخواهانه در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف تيم دسته اولي ابومسلم خواهند رفت. قرار است عوايد اين ديدار دوستانه به زلزله زدگان استان آذربايجان شرقي اختصاص داده شود.
دومين قهرماني آتلتيكومادريد در سوپرجام باشگاه هاي اروپا
تيم فوتبال آتلتيكومادريد اسپانيا با برتري قاطع مقابل چلسي انگلستان عنوان قهرماني مسابقات فوتبال سوپر جام باشگاه هاي اروپا را بدست آورد. تيم هاي فوتبال چلسي انگلستان، قهرمان فصل 2012 ليگ قهرمانان باشگاه هاي اروپا و آتلتيكومادريد اسپانيا، قهرمان ليگ اروپا در اين فصل از مسابقات جمعه شب در چارچوب ديدار سوپرجام باشگاه هاي اروپا به مصاف هم رفتند.اين بازي كه در شهر موناكو برگزار شد در پايان به برتري 4 بر يك تيم آتلتيكومادريد اسپانيا انجاميد تا اين تيم براي دومين بار قهرمان سوپرجام باشگاه هاي اروپا شود.براي آتلتيكومادريد در اين بازي رادامل فالكائو (6، 19 و 45) و ميراندا (60) موفق به گلزني شدند و تنها گل تيم چلسي نيز توسط «گري كيهيل» در دقيقه 75 به ثمر رسيد.
دژآگه، سومين ايراني در ليگ برتر
باشگاه فولهام انگليس اعلام كرد اشكان دژآگه بازيكن تيم ملي فوتبال ايران با امضاي قراردادي سه ساله به عضويت اين باشگاه ليگ برتري درآمده است. اين سومين بازيكن ايراني است كه در رقابت هاي ليگ برتر اين كشور به ميدان خواهد رفت. سايت باشگاه فولهام انگلستان قرارداد اشكان دژآگه با اين باشگاه را سه ساله و تا پايان فصل 15 - 2014 عنوان و از اعلام رقم قرارداد او خودداري كرد. اين در حالي است كه پيش از اين اعلام شده بود اشكان دژآگه با قراردادي به ارزش 5.2 ميليون يورو يا 2 ميليون پوند از باشگاه ولفسبورگ آلمان به فولهام انگلستان خواهد پيوست.پيش از اين و از جمع بازيكنان ايراني كريم باقري و آندرانيك تيموريان در مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي انگلستان حضور يافته بودند و دژآگه سومين بازيكن ايراني است كه در اين رقابت ها به ميدان خواهد رفت.
ژاپن - برزيل، 15 مهرماه در وراكلو لهستان
قهرمان آسيا پس از رايزني و توافق با مسئولان فدراسيون فوتبال برزيل حريف تداركاتي در تاريخ 15 مهرماه در وراكلو لهستان شد.تيم ملي ژاپن پس از گفت وگو هاي سران فدراسيون اين كشور آسيايي با همتاهاي برزيلي بر سر تاريخ انجام ديدار دوستانه با «سلسائو» به توافق رسيد.
قوچان نژاد به استاندارد ليژ بلژيك پيوست
بازيكن تيم ملي فوتبال كشورمان با امضاي قراردادي سه و نيم ساله كه از ژانويه 2013 آغاز مي شود براي باشگاه استاندارد ليژ بلژيك به ميدان خواهد رفت. رضا قوچان نژاد 25 ساله كه اخيرا توسط «كارلوس كي روش» به اردوي تيم ملي فوتبال ايران دعوت شده است در سال 2005 ميلادي فوتبال حرفه اي خود را در باشگاه «هيرنفين» هلند آغاز كرد. قوچان نژاد تا پايان سال جاري ميلادي در باشگاه فعلي اش «سن ترويدن» مي ماند و سپس از ژانويه 2013 به استاندارد ليژ كه در اين فصل در رقابت هاي ليگ اروپا نيز حضور دارد مي پيوندد.
 


يزداني دلگير از بي توجهي ها:

انتظار داشتم حداقل مرا به مراسم تجليل دعوت مي كردند

كاپيتان تيم ملي كشتي آزاد كه به دليل آسيب ديدگي مدال المپيك را از دست داد از بي توجهي ها نسبت به خود دلگير است و مي گويد: انتظار داشتم در مراسم تجليل از مدال آوران المپيك، حداقل مرا دعوت مي كردند.
رضا يزداني اظهار كرد: در المپيك 90 درصد راه را رفته بودم اما متاسفانه بدشانسي با من همراه شد و اين آسيب ديدگي پيش آمد انتظار داشتم حداقل مرا به مراسم تجليل از قهرمانان و مدال آوران المپيك دعوت مي كردند.
وي ادامه داد: بايد بر روي پايم عمل جراحي انجام شود، اما آنچه اكنون بيشتر از آن ناراحت هستم دعوت نشدنم به مراسم تقدير از قهرمانان است، از اين موضوع ناراحتم كه كسي پيگير كار من نيست و از من پشتيباني نمي كند.
آزادكار وزن 96 كيلوگرم تيم ملي درباره زمان عمل جراحي پاي خود بيان كرد: طبق نظر پزشك تا زماني كه از التهاب پايم كم نشده بايد تحت يخ درماني قرار گيرم تا شرايط براي انجام عمل جراحي مهيا شود اما احتمال مي دهم دو هفته آينده زانويم را به تيغ جراحي بسپارم و پس از آن نيز تا هفت ماه از ميادين كشتي دور خواهم بود.
 


آغاز ليگ برتر كشتي از اواخر شهريور

سرپرست كميته ليگ كشتي ايران از آغاز ليگ برتر كشتي در هفته آخر شهريورماه خبر داد و گفت: تاكنون چهار تيم خود را به كميته ليگ معرفي و مبلغ ورودي را نيز پرداخت كرده اند.
عباس نمازيان اظهار كرد: هشت تيم براي شركت در ليگ اعلام آمادگي كرده اند كه از بين اين هشت تيم، تيم هاي نيروي زميني ارتش، نفت، بروجرد و ثامن الحجج خود را به كميته ليگ معرفي كرده اند.
وي ادامه داد: به محض اين كه تاريخ قرعه كشي را اعلام كنيم ساير تيم ها نيز خود را به كميته ليگ معرفي مي كنند. همچنين كشتي گيران تا 23 شهريور بايد قراردادهاي خود را به ثبت برسانند. نمازيان مدت برگزاري ليگ برتر كشتي آزاد را چهار ماه و نيم عنوان كرد و گفت: ليگ برتر پس از به اتمام رسيدن ليگ دسته يك برگزار مي شود چرا كه قرار است تيم هاي اول و دوم ليگ دسته يك نيز در صورتي كه شرايط لازم را داشته باشند در ليگ برتر شركت كنند.
وي درباره برگزاري ليگ برتر كشتي فرنگي نيز بيان كرد: با توجه به نتايج درخشاني كه كشتي فرنگي در المپيك كسب كرد باشگاهها، وزارت ورزش و جوانان و فدراسيون كشتي بايد از كشتي فرنگي حمايت كنند. از اين رو در نظر داريم با حداقل شش تيم، ليگ برتر كشتي فرنگي را نيز برگزار كنيم اما تاكنون هيچ تيمي اعلام آمادگي نكرده است و ممكن است نسبت به ليگ كشتي آزاد كمي ديرتر برگزار شود.
سرپرست كميته ليگ كشتي از ايجاد يك تغيير در آيين نامه ليگ خبر داد و اظهار كرد: تيم هاي حاضر در ليگ مي توانند دو كشتي گير تيم ملي و يك كشتي گير خارجي را داشته باشند و يا دو كشتي گير خارجي و يك كشتي گير تيم ملي را به خدمت بگيرند. وي در پاسخ به اين پرسش كه آيا تداخلي در برگزاري جام جهاني كشتي آزاد و فرنگي با ليگ برتر ايجاد نمي شود، گفت: با توجه به اينكه مسابقات ليگ تعطيل نمي شود، طبق مقررات و آيين نامه اگر در تيمي يك ملي پوش آن در جام جهاني شركت كند، آن تيم بايد يك نفر جايگزين براي او در نظر بگيرد، اما اگر در تيمي، دوملي پوش آن در جام جهاني شركت داشته باشند زمان برگزاري مسابقه تيم موردنظر را تغيير خواهيم داد.


اخبار پارالمپيك 2012 لندن

باقري اولين طلاي ايران را برگردن آويخت
عضو تيم ملي دووميداني جانبازان و معلولان ايران موفق شد با ركورد شكني نخستين مدال كشورمان در چهاردهمين دوره بازي هاي پارالمپيك را برگردن بياويزد.
رقابتهاي دووميداني چهاردهمين دوره بازيهاي پارالمپيك عصر ديروز در ورزشگاه المپيك پارك برگزار شد كه در رقابتهاي پرتاب وزنه جليل باقري موفق شد نخستين مدال طلاي ايران را برگردن بياويزد.باقري در اين رقابتها با پرتاب وزنه اي به طول 11 متر و 63 سانتيمتر عنوان قهرماني را به خود اختصاص داد تا دومين مدال كاروان ورزش ايران در بازيهاي پارالمپيك را بدست بياورد.
در اين ماده ورزشكاران لهستان و انگليس به نشان هاي نقره و برنز دست يافتند. قبل از اين ساره جوانمردي كاروان پارالمپيكي ايران را صاحب مدال برنز در رشته تيراندازي كرده بود.
كاروان ايران با طلاي باقري و برنز جوانمردي در حال حاضر در رده ي 21 ايستاده است. كسب يك طلاي ديگر مي تواند جايگاه ايران را تا رده دوازدهمي ارتقا ببخشد.
پيروزي تيم فوتبال 7نفره ايران برابر هلند
تيم فوتبال هفت نفره ايران در بازي هاي پارالمپيك لندن برابر تيم هلند به پيروزي رسيد. ديدار تيم هاي فوتبال هفت نفره ايران و هلند در چارچوب روز سوم بازي هاي پارالمپيك لندن ديروزبرگزار شد كه طي آن تيم كشورمان به پيروزي 4 بر يك دست يافت. فرزاد مهري ، مسلم اكبري ، عبدالرضا كريم زاده و بهنام انصاري گل هاي ايران را در اين بازي به ثمر رساندند. ايران روز دوشنبه(فردا) در دومين ديدار خود در همين چارچوب با آرژانتين رو به رو خواهد شد.
3 كماندار ايران حذف شدند
راضيه شيرمحمدي در مرحله يك هشتم نهايي مسابقات ريكرو ايستاده انفرادي زنان از صعود به مراحل بالاتر بازي هاي پارالمپيك بازماند. در ادامه سومين روز بازي هاي پارالمپيك لندن و در رقابت هاي ريكرو ايستاده انفرادي زنان، ديروز راضيه شيرمحمدي در مرحله يك هشتم نهايي و در مصاف با حريفي از سوئيس با نتيجه 6 بر 2 شكست خورد و از دور رقابت ها كنار رفت. امين علي خواني نژاد و زهرا جوانمرد ديگر كمانداراني بودند كه ديروز در مرحله يك شانزدهم نهايي از مسابقات با پذيرفتن شكست برابر حريفان خود از دور رقابت ها كنار رفتند.
2 شكست و يك پيروزي در جودو
حمزه ندري در مسابقات جودو وزن 100+كيلوگرم بازي هاي پارالمپيك لندن مقابل حريفي از برزيل شكست خورد. در ادامه رقابت هاي جودو بازي هاي پارالمپيك لندن و در وزن 100+ كيلوگرم اين مسابقات، ديروزحمزه ندري در مصاف با جودوكاري از برزيل به نام »سيلو« متحمل شكست شد.ديروز همچنين در وزن 90 كيلوگرم رقابت هاي جودو، هاني عساكره، ديگر عضو تيم جودونابينايان وكم بينايان ايران مقابل حريفي از روسيه شكست خورد. ضمن اينكه حامد عليزاده در وزن 100- كيلوگرم هم پس از استراحت در مرحله نخست، مقابل جودوكار آلماني پيروز شد.
عباسي و علي آبادي برگشتند
وزير ورزش و رئيس كميته ملي المپيك كه در رقابت هاي پارالمپيك لندن حضور داشتند ديروز راهي تهران شدند.
محمد عباسي، وزير ورزش و جوانان و محمد علي آبادي رئيس كميته ملي المپيك كشورمان در رقابت هاي پارالمپيك لندن حضور داشتند تا از نزديك مسابقات ملي پوشان كشورمان را نظاره گر باشند.بهرام افشارزاده، دبير كل كميته ملي المپيك نيز روز جمعه به ايران بازگشت.
حضور همزمان ورزشكار معلول بريتانيايي در2 رشته
لوئيزه آنت نام خودش را در رقابت هاي پارالمپيك به عنوان ورزشكار معلول اما استثنائي و رقابت در دو رشته ثبت كرد. لوئيزه آنت، بانوي معلول بريتانيايي در رقابت هاي پارالمپيك لندن در دو رشته تنيس و دووميداني به طور همزمان رقابت خواهد كرد به همين دليل اين ورزشكار مورد توجه رسانه هاي حاضر در رقابت ها قرار گرفت.اين ورزشكار 21 ساله علاوه بر انجام ورزش حرفه اي براي يك موسسه تحقيقاتي اطلاعاتي را جمع آوري مي كند و در اختيار موسسه مربوطه قرار مي دهد.
لقب فلپس براي شناگر معلول آلماني
ساشا كيندر، قهرمان شناي آلمان به دليل كسب مدال در دوره هاي مختلف پارالمپيك لندن از سوي رسانه ها به عنوان فلپس آلماني لقب گرفت.اين ورزشكار در پارالمپيك آتلانتا در سال 1996، يك نقره، 2000 سيدني، 2 طلا، يك نقره و يك برنز، 2004 آتن، يك طلا و يك برنز و در 2008 پكن، 2 طلا و يك برنز كسب كرده است.همسر اين شناگر آلماني در رقابت هاي پارالمپيك در بخش بانوان شركت كرده است.مايكل فلپس، شناگر آمريكايي در زمان حضورش در 3 المپيك توانست 21 مدال كسب كند.
دوچرخه سوار ايران در رده هجدهم ايستاد
تنها نماينده ايران در مسابقات دوچرخه سواري بازي هاي پارالمپيك لندن با كسب عنوان هجدهم به كار خود در ماده پيست پايان داد.
در چارچوب سومين روز از چهاردهمين دوره بازي هاي پارالمپيك لندن، ديروز در بخش رقابت هاي دوچرخه سواري و در ماده پيست يك كيلومتر C4-C5 ، بهمن گلبارنژاد با ثبت زمان يك دقيقه و 14 ثانيه و 245 صدم ثانيه در رده هجدهم قرار گرفت.اين بخش از مسابقات دوچرخه سواري بازي هاي پارالمپيك با حضور 22 ورزشكار برگزار شد و با قهرماني نماينده اسپانيا به پايان رسيد. نمايندگان بريتانيا و چين هم در رده هاي دوم و سوم قرار گرفتند.


خواندني از ورزش ايران

¤ سومين دوره مسابقات واليبال كاپ آسيا ديروز با حضور هشت تيم درويتنام آغاز شد. در روز نخست اين رقابت ها و در نخستين ديدار تيم »ب« ايران درمصاف با تيم ملي چين به پيروزي 3 بر 2 دست يافت. شاگردان محمد وكيلي امروز و در روز دوم اين رقابت ها به مصاف هند مي روندو سپس آماده ديدار با استراليا مي شوند.
¤ روز نخست رقابتهاي كاراته ليگ جهاني با كسب يك نشان برنز در كاتاي انفرادي مردان و يك عنوان پنجمي در توسط نماينده كاتاي بانوان پيگيري شد. در اين مسابقات كه در استانبول تركيه جريان دارد فريد حقيقي كاتاروي ايران در بخش انفرادي با 4 پيروزي راهي مرحله نيمه نهايي اين دوره از مسابقات شد. حقيقي در نيمه نهايي مقابل «ريو كيونا» از ژاپن 3 بر 2 مغلوب شد و به گروه بازنده ها رفت. وي در اين گروه 3 بر 2«ايوان ارمنگ »از كرواسي را از پيش رو برداشت و به مدال برنز دست يافت.اما نگين باقري كه با دو پيروزي و يك شكست راهي گروه بازنده ها شده بود ، در اين مرحله پس از برتري 5 بر صفر مقابل نماينده روسي براي كسب مدال برنز به ديدار «يوكوكيمورو» از ژاپن رفت و با قبول شكست 4 بر يك پنجم شد. پيش از اين هم مهسا افسانه با شكست مقابل نماينده ژاپن در همين بخش از دور مسابقات حذف شده بود.


تيم بدمينتون خراسان رضوي نايب قهرمان مسابقات نونهالان كشور شد

مشهد-خبرنگاركيهان:
تيم بدمينتون پسران خراسان رضوي نايب قهرمان مسابقات قهرماني نونهالان كشور شد.
به گزارش كيهان، تيم خراسان رضوي در اين دوره از رقابتها با كسب 2 مدال نقره در بخش دو نفره آزاد توسط امير علي فريدوني و مهرشاد وحدتي پس از تيم بدمينتون استان قم در جايگاه دوم قرار گرفت و تيم بدمينتون استان هاي فارس و زنجان به طور مشترك مقام سوم را به خود اختصاص دادند.
گفتني است؛ مسابقات بدمينتون قهرماني نونهالان كشور با حضور 28 تيم در روزهاي 4 لغايت 8 شهريورماه جاري در شهر قم برگزار شد.


(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14