(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


پنجشنبه 23 شهریور 1391 - شماره 20305

حديث دشت عشق
نخستين شكست تاريخ فوتبال ايران مقابل لبنان به نام كي روش
قصه صعود باز هم به اما و اگر كشيده مي شود؟!
اخبار كوتاه از فوتبال
تهديدها جدي شد همچنان از بنا و مردانش خبري نيست
بسكتبال كاپ آسيا- ژاپن
سرمربي اسلوونيايي به دنبال نخستين قهرماني با ايران
هفته هشتم ليگ برتر فوتبال زير سايه شكست تلخ تيم ملي
خواندني از ورزش ايران
اعزام دو تيم برتر ليگ دوچرخه سواري به جام باشگاه هاي آسيا


حديث دشت عشق

به ياد بسيجي شهيد «محمدعلي تاج الدين»
از خون سرخ شهيدان
اين خاك چون لاله زار است
شهيد «محمدعلي تاج الدين» دوران كودكي و نوجواني را در مازندران بسر برد و در راه كمك به خانواده خود تلاش فراوان نمود. با اوج گيري انقلاب اسلامي جذب بسيج گرديد و بسيار علاقمند به نظام و امام خميني بود. او بسيار تلاش مي نمود كه جوانان محل را جذب مساجد و فعاليت هاي پايگاه بسيج نمايد و به خاطر تلاش هاي فراوان خود در اين راه به عنوان فرمانده پايگاه بسيج محل برگزيده شد.
با وجود حضور برادرش در خدمت سربازي به خاطر علاقه فراوان به اسلام و انقلاب اسلامي به جبهه رفت و به درجه شهادت رسيد. بسيجي شهيد «محمدعلي تاج الدين»، سال 1344 در شهرستان بابل (روستاي موذي رج) متولد شد و در 12/6/1365 در عمليات كربلاي پنج (شلمچه) به شهادت رسيد.
 


نخستين شكست تاريخ فوتبال ايران مقابل لبنان به نام كي روش

قصه صعود باز هم به اما و اگر كشيده مي شود؟!

تيم ملي فوتبال كشورمان در ادامه روند نزولي خود در مرحله چهارم از مسابقات فوتبال انتخابي جام جهاني 2014 در قاره آسيا، اين بار شاهكاري تازه خلق كرد و براي اولين بار در تاريخ فوتبال كشورمان به لبنان باخت.
هفته چهارم از مرحله چهارم و نهايي مسابقات فوتبال انتخابي جام جهاني 2014 در قاره آسيا روز سه شنبه با برگزاري ديدارهايي در شرق و غرب قاره كهن پيگيري شد كه در گروه اول مسابقات تيم ملي لبنان در ورزشگاه اسپورت سيتي شهر بيروت با يك گل از سد تيم ملي كشورمان گذشت و جدال تيم هاي ملي ازبكستان و كره جنوبي نيز به نتيجه تساوي 2 بر 2 انجاميد.
تيم ملي فوتبال كشورمان از ساعت 30:18 روز سه شنبه در سومين ديدار خود در چارچوب مرحله چهارم و نهايي مسابقات فوتبال انتخابي جام جهاني 2014 در قاره آسيا به مصاف تيم ملي لبنان رفت.
تيم ملي فوتبال كشورمان كه تا به امروز مقابل تيم ملي لبنان تن به شكست نداده بود، نمايش هاي ضعيف خود در مسابقات انتخابي جام جهاني را كامل كرد و در شاهكاري تازه با يك گل مقابل سرخپوشان لبناني تن به شكست داد.
ملي پوشان فوتبال ايران كه براي زدن گل به تيم لبنان برنامه اي نداشتند و در زمين ناهموار ورزشگاه اسپورت سيتي شهر بيروت گرفتار آمده بودند در دقيقه 27 دروازه شان باز شد. در فاصله 18 دقيقه مانده به پايان نيمه اول تيم لبنان صاحب يك ضربه كاشته از جناح چپ شد كه توپ ارسالي در ميان غفلت و اشتباه مدافعان ما به «رضا عنتر» رسيد تا او به راحتي دروازه سيدمهدي رحمتي را باز كند.
بعد از اين گل تيم كشورمان حملاتي احساسي و بي برنامه روي دروازه لبنان داشت اما زهر اين حملات به اندازه اي نبود كه دروازه تيم يكصد و بيست وچهارم فيفا باز شود و نيمه نخست با برتري يك بر صفر تيم لبنان به اتمام رسيد.
در نيمه دوم كارلوس كي روش احسان حاج صفي و محمد قاضي را به جاي پژمان نوري و كريم انصاريفرد به ميدان فرستاد تا شايد با حضور آنها گره اي از مشكلات تيم ملي باز شود اما نه تيم ملي ياراي گلزني به تيم لبنان را داشت و نه دفاع اين تيم پا پس مي كشيد.
تيم كشورمان در نيمه دوم صاحب شانس هايي هم شد اما بدشانسي، دروازه باني سرپنجه به نام «عباس حسن» و البته مدافعاني كه با تمام وجود از دروازه خود دفاع مي كردند، مانع از گلزني شاگردان كي روش به تيم لبنان شد.
در نهايت تيم ملي فوتبال كشورمان با يك گل به لبنان باخت و روند نزولي خود در مرحله چهارم مسابقات فوتبال انتخابي جام جهاني 2014 در قاره آسيا را تداوم بخشيد. تحمل اين شكست وقتي ناگوارتر مي شود كه متوجه شويد لبنان تا به امروز ملي پوشان فوتبال ايران را شكست نداده و حتي موفق به گلزني به تيم كشورمان نشده بود.
تيم ملي فوتبال كشورمان با تركيب سيدمهدي رحمتي، حسين ماهيني، هادي عقيلي، پژمان منتظري، پژمان نوري (احسان حاج صفي - 46)، جواد نكونام (كاپيتان)، علي كريمي، محمد نوري، محمدرضا خلعتبري (محمد غلامي-68)، مسعود شجاعي و كريم انصاريفرد (محمد قاضي - 46) به مصاف لبنان رفت. ملي پوشان ايران كه در تيم هاي ليگي رقم هاي ميلياردي دريافت مي كنند در چند روز اخير رسانه ها را تحريم كرده بودند و با آنها مصاحبه نمي كردند چرا كه اعتقاد داشتند موفقيت المپيكي ها نبايد به رخ آنها كشيده شود.
در گروه دوم اين مسابقات تيم ژاپن كه در ورزشگاه «سايتاما» ميزبان عراق بود موفق شد با يك گل به پيروزي برسد. تك گل تيم ژاپن را در اين بازي «ريوچي مائدا» در دقيقه 25 به ثمر رساند و سه امتياز شيرين را نصيب سامورايي ها كرد. ژاپن با پيروزي در اين بازي 10 امتيازي شد و جايگاه خود را در صدر جدول رده بندي گروه B مسابقات فوتبال انتخابي جام جهاني 2014 در قاره آسيا استحكام بخشيد.
تيم هاي اردن و استراليا هم برگزاركننده آخرين ديدار هفته چهارم مسابقات فوتبال انتخابي جام جهاني 2014 در قاره آسيا بودند. اين بازي كه در ورزشگاه ملك عبدالله شهر امان برگزار شد در پايان به برتري 2 بر يك تيم اردن انجاميد تا اين تيم با چهار امتياز به رده دوم جدول گروه دوم در قاره آسيا صعود كند. اين نخستين پيروزي شاگردان «عدنان حمد» در مسابقات انتخابي جام جهاني است. استراليا هم از سه بازي تنها 2 امتياز كسب كرده و رتبه چهارم جدول رده بندي گروه دوم را در اختيار دارد.
سوهان تلويزيون بر اعصاب علاقمندان به فوتبال
در حالي كه علاقمندان به فوتبال منتظر بودند تا ديدار تيم ملي ايران برابر لبنان به طور مستقيم پخش شود، شبكه سوم سيما اين ديدار را با تاخير پخش كرد تا سوهاني باشد بر اعصاب مخاطبان.
ديدار تيم هاي ملي فوتبال ايران و لبنان در مرحله مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل در شرايطي از ساعت 30/18 روز سه شنبه در بيروت آغاز شد كه شبكه سوم سيما بي تفاوت به اهميت اين بازي براي علاقمندان به فوتبال مشغول پخش آگهي هاي بازرگاني بود و با استفاده از فرصتي كه داشت اخبار ورزشي را هم پخش كرد و چند فيلم و سريال را هم به بينندگانش توصيه كرد كه بعدا ببينند!
اما اقدام غيرحرفه اي شبكه سه زماني كامل تر شد كه بازي ايران و لبنان را در حالي از دقيقه 8 روي آنتن فرستاد كه زمان واقعي بازي از دقيقه 30 گذشته بود و مشخص بود كه اين تصاوير را هم از يك شبكه ديگر گرفته بودند.
با اين حال در شرايطي كه نيمه دوم بازي آغاز شده بود، شبكه سوم در حال گفت وگو با كارشناسان در مورد عملكرد تيم ملي بود و نيمه دوم را در شرايطي از دقيقه 46 پخش كرد كه بازي از دقيقه 75 نيز گذشته بود. به اين رژه رفتن تلويزيون روي اعصاب مخاطبان، بايد بازي ضعيف بازيكنان تيم ملي را هم اضافه كرد كه نمايشي ضعيف و دور از انتظار داشتند.


اخبار كوتاه از فوتبال

فدراسيون فوتبال: كي روش را بركنار نمي كنيم
فدراسيون فوتبال قاطعانه از كارلوس كي روش و كادر فني تيم ملي فوتبال حمايت مي كند. حسيني مدير روابط عمومي فدراسيون فوتبال با بيان اين مطلب اظهار كرد: فدراسيون به طور كامل از كارلوس كي روش سرمربي تيم ملي حمايت مي كند. فدراسيون فوتبال تا پايان جام جهاني با كي روش قرارداد دارد. وي افزود: ما منتظريم كه كي روش و كادر فني تيم ملي به ايران بازگردند تا نشستي با آنها داشته باشيم و درباره مسائل مختلف صحبت كنيم تا تصميم بگيريم كه در آينده تيم ملي براي رسيدن به موفقيت چه روندي را بايد پيش بگيرد. حسيني در ادامه گفت: از طرف ديگر صحبت هايي كه مبني بر مذاكره فدراسيون فوتبال با برخي مربيان است را قويا تكذيب مي كنيم.
سرمربي تيم ملي بايد پاسخگو باشد
نايب رئيس فدراسيون فوتبال گفت: كي روش بايد پاسخگوي نتايج تيم ملي باشد.هادي آيت اللهي در مورد شكست يك بر صفر ايران مقابل لبنان گفت: وقتي به تهران بازگشتيم بايد در جلسه اي شرايط تيم ملي را بررسي كنيم اما كي روش بايد پاسخگو باشد. وي افزود: در اين بازي بدشانسي هم آورديم. در نيمه دوم لبنان اصلا حمله اي نداشت و بازي يك طرفه بود اما نتوانستيم از فرصت هاي خود به خوبي استفاده كنيم.
شمس از كميته فوتسال استعفا داد
عضو كميته فوتسال فدراسيون فوتبال از حضور در اين كميته كناره گيري كرد.كميته فوتسال كه با تغييرات ساختاري اعضاي جديدي را در خود جاي داده پس از گذشت دو ماه از تشكيل اين كميته هنوز هيچ جلسه اي را برگزار نكرده است. همين موضوع باعث شده تا حسين شمس كه پس از مدت ها اختلاف با ترابيان به عضويت اين كميته در آمده دوباره سر ناسازگاري با رئيس كميته فوتسال داشته باشد. از اين رو شمس كه ديروز از تدريس در كلاس آموزشي آسيا در فيليپين به ايران بازگشت، استعفايش از كميته فوتسال را اعلام كرد.
پورحيدري: كفاشيان همين امروز كي روش را بركنار كند
سرمربي پيشين تيم ملي فوتبال ايران تاكيد كرد كه اگر مي خواهيم به جام جهاني برويم بايد يك مربي ايراني جانشين كي روش شود. منصور پورحيدري در خصوص شكست يك بر صفر تيم ملي مقابل لبنان اظهار داشت: بايد قبول كنيم اصلا فوتبال بازي نكرديم و كل مجموعه تيم خوب نبود. ما در هر سه بازي مقدماتي جام جهاني ضعيف بوديم ولي متاسفانه آقايان زمين را بهانه مي كنند. زمين لبنان اشكال داشت، در ورزشگاه آزادي مقابل قطر چطور؟ يا در ازبكستان چطور؟ به نظر من كفاشيان همين امروز بايد برنامه ريزي كوتاه مدت انجام دهد و براي مسابقات جام جهاني مربي ديگري انتخاب كند.پورحيدري درخصوص اينكه چه كسي بايد جانشين كي روش شود گفت: بايد مربي داخلي انتخاب كنيم كه كادر فني قوي داشته باشد، راه ديگري وجود ندارد. كي روش مي گويد سرپرست نمي خواهم، جام حذفي بايد برداشته شود و ليگ هم هر وقت من بگويم تعطيل شود.
كي روش: پدر بزرگ شجاعي هم نمي توانست كاري كند
سرمربي تيم ملي فوتبال درخشش دروازه بان لبنان را دليل اصلي شكست ايران اعلام كرد.كارلوس كي روش در نشست خبري بعد از شكست يك بر صفر ايران مقابل لبنان گفت: به لبناني ها بابت اين پيروزي تبريك مي گويم اما ايران در اين بازي مستحق شكست نبود. موقعيت هاي زيادي ايجاد و به اندازه كافي فرصت خلق كرديم اما يك مرد افسانه اي فوق العاده عمل كرد و متولد شد. بايد بگويم عباس (دروازه بان لبنان) يك - ايران صفر. وي در پاسخ به اين سوال كه چرا شجاعي در تركيب اصلي قرار گرفت گفت: شما رسانه هاي ايراني بهتر مي دانيد من 7 بازيكن اصلي خود را نداشتم. شجاعي مقابل اردن بازي كرد و در يكي دو بازي دوستانه ديگر هم بازي كرده بود اما مقابل تيمي مثل لبنان كه مدام تمارض و دائم وقت كشي مي كنند هيچ كاري نمي شود انجام داد. مسعود شجاعي كه هيچ اگر پدربزرگ مسعود هم بود اتفاقي رخ نمي داد مخصوصا كه داور يك قضاوت يك طرفه عليه ايران داشت.
پيروزي اسپانيا، ايتاليا، آلمان، فرانسه و هلند
در شب دوم ديدارهاي مقدماتي جام جهاني تيم هاي قدرتمند اروپايي حريفان خود را شكست دادند. ديدارهاي مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل دوشنبه شب با 24 ديدار در منطقه اروپا پيگيري شد. در مهمترين ديدارهاي اين شب اسپانيا كه براي انجام ديدار خود به تفليس سفر كرده بود توانست با گل دقيقه 86 سولدادو، گرجستان را شكست دهد. ايتاليا نيز در ورزشگاه آلبرتو براليا مودنا و در برابر 18 هزار تماشاگر توانست ميهمان خود مالت را شكست دهد. آلمان در ارنست هاپل ميهمان اتريش بود و توانست اين تيم را با نتيجه 2 بر يك شكست دهد. فرانسه با هدايت ديديه دشان به دومين پيروزي خود دست پيدا كرد. خروس ها در پاريس ميزباني بلاروس را به عهده داشتند با نتيجه 3 بر يك حريف را مغلوب كردند. هلند كه به مجارستان سفر كرده بود در ورزشگاه فرانس پوشكاش و در حضور 22 هزار تماشاگر توانست ميزبان خود را با نتيجه 4 بر يك مغلوب كند. در ديگر ديدار انگليس كه در ورزشگاه ومبلي ميزبان تيم اوكراين بود نتوانست از پس اين حريف برآيد و در پايان به تساوي يك بر يك رضايت داد.
 


تهديدها جدي شد همچنان از بنا و مردانش خبري نيست

در حالي كه برخي آزادكاران منتخب، دور جديدي از تمرينات آماده سازي خود را زير نظر رسول خادم و كادر فني تيم ملي در خانه كشتي و سالن جهانبخت توفيق تهران آغاز كرده اند، فعلا خبري از محمد بنا و دستيارانش نيست!
پس از پايان بازي هاي المپيك 2012 لندن و بازگشت كاروان كشتي ايران به كشورمان، حرف و حديث هاي مختلفي مبني بر حضور مجدد رسول خادم و محمد بنا در راس امور تيم هاي كشتي آزاد و فرنگي كشورمان مطرح شد. عده اي گفتند اين دو چهره نامدار و بزرگ، رغبتي براي ادامه همكاري با فدراسيون كشتي ندارند و برخي ديگر نيز معتقد بودند بعد از يك وقفه كوتاه مي توان دوباره آنان را در حال نظارت بر تمرين ملي پوشان در خانه كشتي ديد. به هر حال رسول خادم با برپايي اردوي آزادكاران و اعلام خبر اعزام تيم منتخب كشتي آزاد به تورنمنت بين المللي «الكساندر مدويد» در بلاروس، نشان داد همچنان به عنوان مدير فني تيم هاي ملي در اين مجموعه ماندني است. به دنبال اين تصميم، آزادكاران منتخب هم از روز 12 شهريورماه در خانه كشتي گردهم آمدند و زير نظر رسول خادم و كادر فني اش، دور جديدي از تمرينات خود را آغاز كردند تا مهر تاييدي بر ماندگاري خادم و مربيانش بزنند. ضمن اينكه فدراسيون كشتي با نظر رسول خادم اعلام كرد اين آزادكاران روز 22 شهريور به مينسك بلاروس اعزام مي شوند تا طي روزهاي 22 تا 24 شهريورماه در يك ميدان تداركاتي و بين المللي پنجه در پنجه حريفان خود اندازند.
اما در سوي ديگر ميدان، خبري از اين هياهو نيست و فعلا همه چيز در كشتي فرنگي تعطيل است! محمد بنا بعد از مراسم تجليل از قهرمانان و مدال آوران المپيك لندن در حاليكه همه دوستان از جمله خودش از رفتن او مي گفتند، راهي دبي شد تا پس از سال ها با خانواده اش ديدار كند. سفر آقاي خاص كشتي ايران به دبي نيز مصادف شد با اعتراض گسترده مربيان تيم ملي كشتي فرنگي به پاداش هاي عجيب وزارت ورزش كه در نهايت، اخبار و اتفاقات نگران كننده اي را رقم زد.


بسكتبال كاپ آسيا- ژاپن

سرمربي اسلوونيايي به دنبال نخستين قهرماني با ايران

چهارمين دوره رقابت هاي بسكتبال كاپ آسيا از فردا در ژاپن آغاز مي شود.
چهارمين دوره مسابقات بسكتبال كاپ آسيا از روز جمعه 24 شهريور در توكيو ژاپن برگزار مي شود و 10 تيم چين، لبنان، ماكائو، فيليپين و ازبكستان در گروه A و ايران، تايوان، قطر، ژاپن و هند در گروه B با يكديگر به رقابت خواهند پرداخت.
تيم ملي ايران در دوره اول و دوم اين رقابت ها حضور نداشت و در دوره سوم هم كه با تيم «ب» شركت كرده بود در مكان ششم جاي گرفت.
بچيروويچ به دنبال شناخت از آسيايي ها
مهمد بچيروويچ سرمربي تيم ملي بسكتبال كه در تركيب اصلي خود به همراه چند بازيكن جوان را در اختيار دارد، به گفته خودش به دنبال شناخت از تيم هاي آسيايي است. با توجه به اينكه تيم نخست اين رقابت ها سهميه حضور در مسابقات جام ملت هاي آسيا را كسب مي كند، مسئولان فدراسيون تصميم گرفتند تيم ايران با قدرت حاضر شود. بچيروويچ كه از ارديبهشت سال جاري هدايت تيم ملي را در اختيار گرفته است، در مسابقات غرب آسيا نتوانست تيم ملي را به مقام قهرماني برساند و مسابقات كاپ آسيا دومين فرصت اوست كه بتواند طعم قهرماني را بچشد، چون در غير اين صورت با توجه به تعطيل شدن تمرينات مهرام در آستانه باشگاه هاي آسيا براي حضور قدرتمند تيم ملي انتقادها از اين مربي اسلوونيايي آغاز خواهد شد.
غيبت كامراني، حدادي و كاظمي
حامد حدادي و ارسلان كاظمي به دليل در پيش نبودن مسابقات مهم براي تيم ملي از پيش عدم حضورشان در اردوها و مسابقات سال جاري را اعلام كرده بودند، اما مهدي كامراني به دليل مصدوميت ناحيه زانو و با صلاحديد بچيروويچ از حضور در اين مسابقات انصراف داد. تيم ملي بسكتبال كشورمان روز جمعه در اولين ديدار خود به هندوستان مي رود.
 


هفته هشتم ليگ برتر فوتبال زير سايه شكست تلخ تيم ملي

هشتمين هفته از مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور تحت تاثير شاهكار تيم ملي مقابل لبنان با تلاش سپاهان براي بازگشت دوباره به صدر جدول، بازي مرگ و زندگي «آلبرتو كاستا» مقابل زردپوشان اصفهاني و تقابل نارنجي پوشان كرمان و البرز در كوير آغاز خواهد شد.
كمتر از 72 ساعت پس از شكست تلخ تيم ملي فوتبال كشورمان مقابل لبنان و در شرايطي كه فوتبال زدگي در فضاي ورزش ايران به اوج خود رسيده است، ليگ برتر فوتبال ايران پس از دومين سكته آن هم در عرض هفت هفته و پشت سر گذاشتن تعطيلي 16 روزه از روز جمعه با برگزاري سه ديدار آغاز خواهد شد. در ديدارهاي آغازين هفته هشتم تيم هاي پيكان، مس و نفت آبادان به ترتيب ميزبان آلومينيوم، سايپا و سپاهان خواهند بود. به نظر مي رسد با نتيجه نامطلوب تيم ملي رقابت هاي اين هفته ليگ برتر نسبت به هفته هاي قبل با استقبال كمتري از سوي تماشاگران رو به رو خواهد شد. برنامه كامل ديدارهاي هفته هشتم ليگ برتر به اين شرح است:
جمعه 24/6/91
¤ پيكان- آلومينيوم (ساعت
30/18)
¤ مس- سايپا (ساعت 15/19)
¤ نفت آبادان- سپاهان (ساعت 45/19)
شنبه 25/6/91
¤ ذوب آهن- فولاد
¤ فجر سپاسي- داماش
¤ صبا- گهر دورود
¤ ملوان- تراكتورسازي
¤ راه آهن- استقلال
يكشنبه 26/6/91
¤ پرسپوليس- نفت تهران
 


خواندني از ورزش ايران

¤ درپي درخواست هاي مكرر بعضي از باشگاه هاي شركت كننده در ليگ برتر كشتي جلسه قرعه كشي اين مسابقات كه قرار بود روز 25 شهريور برگزار شود به تاريخ ديگري موكول شد.
¤ با پايان مسابقات شناي قهرماني كشور و انتخابي تيم ملي، فارس قهرمان شد و تيم هاي تهران و البرز عناوين دوم و سوم را از آن خود كردند.
¤ محمود خسروي وفا رئيس فدراسيون جانبازان و معلولان پس از بازگشت از مسابقات پارالمپيك لندن در فرودگاه حضرت امام خميني(ره) گفت: از 3 ماه آينده برنامه ريزي براي حضور در مسابقات پارالمپيك بعدي در برزيل انجام مي شود و در مسابقات آتي قصد داريم عنوان خود را يك رقمي كنيم.


اعزام دو تيم برتر ليگ دوچرخه سواري به جام باشگاه هاي آسيا

رئيس سازمان ليگ فدراسيون دوچرخه سواري از حضور دو تيم اول ليگ برتر دوچرخه سواري در نخستين دوره رقابت هاي جام باشگاه هاي آسيا در مواد پيست خبر داد.
محمود وفايي با بيان اين مطلب افزود: سومين و آخرين مرحله از رقابت هاي ليگ برتر دوچرخه سواري در مواد پيست تحت عنوان گراميداشت «چهلمين روز فاجعه زلزله استان آذربايجان شرقي» از يكم تا سوم مهرماه در پيست دوچرخه سواري مجموعه ورزشي آزادي برگزار خواهد شد.
وي ادامه داد: طبق مذاكرات سازمان ليگ با مسئولان فدراسيون دوچرخه سواري، مقرر شد دو تيم برتر اين دوره از مسابقات به عنوان نمايندگان كشورمان در نخستين دوره رقابت هاي جام باشگاه هاي آسيا كه از تاريخ 29 مهرماه تا يكم آبان ماه در تهران برگزار خواهد شد، حضور داشته باشند.


(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14