(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


پنج شنبه 13 مهر 1391 - شماره 20323

حديث دشت عشق
دفاعيه وزير ورزش و جوانان از تصميمات اين وزارتخانه
بازهم مي گويم خطر تعليق ورزش را تهديد نمي كند
اخبار كوتاه از فوتبال
تقدير رئيس جمهور از مدال آوران پارالمپيك 2012
سرمربي پرسپوليس از دلايل اخراج علي كريمي مي گويد:
همه چيز زير سر«كي روش» است!
جوانان واليباليست ايران جهاني شدند
داستان ناكامي فوتبال باشگاهي ايران در آسيا ادامه دارد
حذف سپاهان از ليگ قهرمانان با 4 گل
عدم حضور نوجوانان فوتبال كشورمان در فينال قهرماني آسيا
درهاي جديدي به روي فدراسيون فوتبال فوتبال باز مي شود
كفاشيان با رئيس جمهور ديدار كرد


حديث دشت عشق

به ياد بسيجي شهيد «رحيم صغيري»
از شهيدان شد معطر خاطر اين روزگار
سال 1331 در حالي متولد شد كه پدرش از وضعيت مالي خوبي برخوردار نبود و به همين خاطر فرزندانش نتوانستند به خوبي درس بخوانند.
اوايل شروع جنگ با خانه و خانواده خداحافظي كرد و خطاب به مادرش گفت: مادر احترام شما برايم خيلي واجب است ولي واجب تر اطاعت از ولايت فقيه و فرمان امام امت است.او بزرگ شده مسجد خاتم الانبيا و در دامن مادري فداكار و پدري باصفا بود. خطاب به منافقين و آمريكا مي گويد: تا ما باشيم شما جرأت حضور در ايران اسلامي را نداريد.
بسيجي شهيد «رحيم صغيري» فرزند علي اكبر پس از يك سال حضور مستمر در جبهه ها، پس از 32 روز مبارزه با خون آشامان صدام در جبهه بستان، عاقبت در 16/9/1360 بر اثر خمپاره دشمن به شهادت رسيد و در گلزار شهداي ورامين به خاك سپرده شد.
 


دفاعيه وزير ورزش و جوانان از تصميمات اين وزارتخانه

بازهم مي گويم خطر تعليق ورزش را تهديد نمي كند

سرويس ورزشي-
وزير ورزش و جوانان در تازه ترين صحبت هاي خود درباره مباحث اين روزهاي ورزش ايران سخن گفت و در عين حال تاكيد كرد كه از عملكرد فدراسيون فوتبال راضي نيست.
ورزش ايران پس از موفقيت در المپيك 2012 لندن، روزهاي پرتنشي را پشت سرگذاشت. مسائل مربوط به بركناري روساي برخي فدراسيون ها كه پيش از المپيك اتفاق افتاده بود، پس از اين مسابقات نيز ادامه يافت و هر روز بحث تعليق يك فدراسيون مطرح مي شد تا محمدعباسي روزهاي سخت تري را پشت سر بگذارد. همه اين موارد سبب شد كه وزير ورزش و جوانان در گفت وگو با خبرگزاري فارس به برخي ابهامات ورزش پاسخ دهد:
كمترين تغيير را داشتيم
در اين مدت كمترين تغيير را داشتيم كه آن هم به دليل اضطرار بود و اين در حالي است كه اين تغييرات به شكل گسترده در مديريت هاي قبلي بوده است. اگر اكنون كسي پيدا شود و اقدامات قانونمند كشور را خلاف جلوه بدهد، به منافع ملت خيانت كرده است. قوانين ما هيچ مشكلي ندارد و طبق قانون و قاعده حركت مي كنيم و حتي مطابق منشور المپيك عمل شده است. روساي قبلي كه چندين برابر ما تغييرات دادند، خلاف قاعده عمل نكردند اما امروز با همان شيوه و با همان قواعد، انگار اتفاق جديدي رخ داده است.
كار خلاف انجام نداده ايم
مگر ما كار اشتباهي انجام داديم كه تعليق مان كنند؟ هيچ كارخلاف قانوني انجام نشده و دليلي براي تعليق ما وجود ندارد. كار خاصي انجام نداديم و همه مسايل روشن و شفاف است اگر از داخل كشور به آنها خلاف اطلاع داده شود، اين نگراني به وجود مي آيد ولي چون هيچ تخلفي انجام نداده ايم، تعليق ما را تهديد نمي كند مگر اينكه همانگونه كه گفتم از داخل ايران به آنها اطلاعات اشتباه داده شود. اگر هم بعضي از مجامع حرف خاصي داشتند بايد محترمانه توجيه شوند، البته به شرطي كه همه ما از منافع كشور دفاع كنيم. آنها هم مسائل استدلالي را مي پذيرند.
بي معرفتي برخي مديران
به بعضي از افرادي كه در فدراسيون حضور داشتند، فرصت داديم كه در مجامع آسياسي و بين المللي حضور داشته باشند آن هم با پول بيت المال اما برخي از اين افراد گاهي اوقات بي معرفتي مي كنند. آنها با پول ما و امكانات دولت در مجامع بين المللي عضو مي شوند اما به محض اينكه براساس قانون با آنها برخورد مي كنيم ازموضع بين المللي عليه كشورمان وارد عمل مي شوند.
اخراجي ها همه چيز را بهم مي ريزند
كسي كه به خاطر تخلفش بركنار شده است بايد برود و كاري نداشته باشد. ما رعايت آبروي او را مي كنيم و قرار نيست به او جايزه بدهند و بگويند لطف كرديد كه تخلف انجام داده ايد.برخي افراد دوست دارند خودشان كه مي روند همه چيز را به هم بريزند.
نارضايتي از عملكرد فدراسيون فوتبال
در مجموع از عملكرد فدراسيون فوتبال رضايت ندارم، چون در چند سال اخير شكست هايي داشته ايم كه بايد با وجود استعدادهايي كه داريم نتيجه بهتري بدست مي آمد. نظراتي در مورد فوتبال دارم و دلم مي خواهد خيلي از اشكالاتي كه وجود دارد اصلاح شود با اين حال تشكرمي كنم چرا كه هيچ وقت افراد را سياه و سفيد نمي بينم. زحماتي كشيده شده اما مشكلاتي هم وجود دارد كه بايد برطرف شود. به دليل اينكه اساسنامه فدراسيون فوتبال با ساير فدراسيون ها فرق مي كند تا حدي از تيررس ما خارج است و در خيلي موارد هم نمي توانيم ورود كنيم اما به عنوان سياستگذار نقدهايي به فدراسيون فوتبال دارم و از شرايط راضي نيستم و سعي مي كنم در حد اختيارات و تفاهمات يادآوري كنم تا مشكلات كمتر شود و ضمنا معتقدم بايد به سيل كثير علاقمندان فوتبال توجه كنيم و حمايت جدي از اركان آن شود.
سرويس ورزشي كيهان: وزير ورزش و جوانان در تازه ترين صحبت هاي خود نشان داد كه ديدگاهش نسبت به احتمال تعليق ورزش تغيير نكرده و كماكان اصرار دارد كه بگويد مشكلي وجود ندارد؛ اما از سوي ديگر كميته ملي المپيك خطر تعليق را جدي مي داند تا جايي كه پس از دريافت آخرين نامه تهديدآميز IOC نشستي را با وزير ورزش و جوانان برگزار مي كند.عباسي صراحتا عنوان مي كند خطر تعليق ورزش را تهديد نمي كند اما علاقه مندان به ورزش به عينه شاهد عدم شركت تيم هاي شنا،واترپلو، جودو و دوچرخه سواري در رقابت هاي بين المللي هستند. اما در كنار تمام اين موارد بايد به اين موضوع كه نفر نخست دستگاه ورزش طبق اساسنامه اين حق را دارد كه تغييراتي را در فدراسيون هاي ورزشي بوجود آورد، اشاره كرد عباسي به درستي روي اين موضوع تاكيد دارد و با توجه به اساسنامه موجود مدعي مي شود كه در بركناري روساي برخي فدراسيون هاي ورزشي تخلفي را مرتكب نشده است. البته بايد توجه داشته باشيم كه هم اكنون نهادهاي بين المللي ورزش روي اين موضوع حساس شده اند و وزارت ورزش و جوانان بايد با درايت خود مشكل بوجود آمده را مرتفع كند؛ نه اينكه روي تمام آنها سرپوش بگذارد!
 


اخبار كوتاه از فوتبال

سقوط 4 پله اي فوتبال ايران
فيفا تازه ترين رده بندي برترين تيم هاي ملي فوتبال جهان را اعلام كرد كه در اين رده بندي تيم ملي ايران به واسطه باخت برابر لبنان 4 پله سقوط كرد و در مكان 58 ايستاد. ايران در رده بندي آسيايي همچنان تيم چهارم آسياست. لبنان حريف ايران در بازي گذشته رقابت هاي انتخابي جام جهاني با سه امتيازي كه از مردان كي روش گرفت، با 15 پله صعود رتبه 109 را به خود اختصاص داد. استراليا هم كه به اردن باخته بود، در رده بندي جهاني 9 پله سقوط كرد ودر رده 34 ايستاد. كانگوروها با اين سقوط جايگاه دومي خود را در آسيا به كره جنوبي واگذار كردند.
زرينچه عزادار شد
كاپيتان اسبق تيم فوتبال استقلال در سوگ از دست دادن مادرش عزادار شد. مادر جواد زرينچه ديروز بر اثر بيماري دار فاني را وداع گفت. سرويس ورزشي كيهان درگذشت والده كاپيتان سابق استقلال را به زرينچه و خانواده وي تسليت مي گويد. روز سه شنبه نيز امير قلعه نويي در سوگ از دست دادن مادرش عزادار شد.
سرمربي نفت آبادان تا جمعه مشخص مي شود
عضو هيات مديره باشگاه صنعت نفت آبادان مي گويد تا روز جمعه (14 مهرماه) سرمربي تيم مشخص مي شود.محمد دادار اظهاركرد: سرمربي تيم بايد تا روز جمعه مشخص شود چرا كه به بازيكنان تا روز جمعه استراحت داده شده و شنبه تمرينات شان آغاز مي شود و سرمربي بايد در اين روز سر تمرينات حاضر باشد. وي ادامه داد: پرويز مظلومي، علي فيروزي و كاسيميرو از گزينه هاي هدايت نفت آبادان هستند كه انتخاب هر كدام از اين مربي ها بستگي به كارنامه، صحبت ها و توافقاتي دارد كه حاصل مي شود.
شكايت سپاهان از داور ديدار با الاهلي به AFC
باشگاه سپاهان قصد دارد از داور استراليايي ديدار با الاهلي عربستان به كنفدراسيون فوتبال آسيا شكايت كند. در جريان اين مسابقه داور استراليايي رضا محمدي دروازه بان سپاهان را به دليل خطا روي بازيكن الاهلي اخراج كرد تا سپاهان با 10 نفر به كار خود ادامه دهد اما باشگاه سپاهان با توجه به نظر كارشناسان داوري معتقد است اين داور اشتباه فاحشي در تصميم خود داشته و به همين دليل با اعلام خوروش سرپرست تيم، اين باشگاه قصد دارد پس از بازگشت از عربستان به طور رسمي از اين داور به AFC شكايت كند.
همكاري رسمي پرسپوليس با آث ميلان ايتاليا
باشگاه آث ميلان ايتاليا با ارسال نامه اي به باشگاه پرسپوليس، رسماً موافقت خود را براي همكاري با قرمز پوشان اعلام كرد.مسئولان باشگاه پرسپوليس در چند وقت اخير سعي كرده اند رايزني هايي را با برخي از تيم هاي اروپايي براي همكاري بيشتر داشته باشند. از همين رو چندي پيش تعدادي از مسئولان باشگاه آث ميلان ايتاليا به ايران آمدند و بازديدي را از باشگاه و امكانات قرمز پوشان داشتند. پس از اين اتفاق پرسپوليسي ها نامه اي را به آث ميلان ايتاليا دادند و رسما خواستار همكاري بيشتر با اين باشگاه بزرگ ايتاليايي شدند.
اعتراض تراكتورسازي به روز مسابقه با استقلال
باشگاه تراكتورسازي به روز برگزاري بازي با استقلال در هفته دوازدهم اعتراض كرد. با توجه به اينكه بازي هاي خانگي براي هر تيمي امتياز محسوب مي شود به همين دليل باشگاه تراكتورسازي به احترام تماشاگران خود از سازمان ليگ تقاضا كرد زمان مسابقه مذكور را از روز شنبه مورخه 29/7/91 به روز جمعه مورخه 28/7/91 تغيير دهد تا مردم بتوانند با استفاده از تعطيلي روز جمعه از اين مسابقه ديدن كنند.
دعوت از كريمي به تيم ملي
اسامي بازيكنان دعوت شده به اردوي تيم ملي فوتبال براي بازي با كره جنوبي اعلام شد. كي روش سرمربي تيم ملي فوتبال براي ديدار روز 25 مهر با كره جنوبي، 28 بازيكن را فراخواند.اسامي بازيكنان دعوت شده به اين شرح است: دروازه بانان: سيدمهدي رحمتي (استقلال)، رحمان احمدي (سايپا)، سوشامكاني (نفت تهران) ، مدافعان: خسرو حيدري و پژمان منتظري (استقلال)، حسين ماهيني، سيدجلال حسيني و مهرداد پولادي ( پرسپوليس)، محمدنصرتي و احسان حاج صفي (تراكتورسازي)، مازيار زارع (ملوان)، خط مياني: جوادنكونام (استقلال)، اميدابراهيمي (سپاهان)، محمدنوري و علي كريمي (پرسپوليس)، آندرانيك تيموريان (الخريطيات)، پژمان نوري (ملوان) ، ميلاد نوري (صباي قم) و اميد نظري ( آنجل هولمز) ، مهاجمان: اشكان دژاگه (فولهام)، محمدرضا خلعتبري و محمد غلامي (سپاهان)، مسعودشجاعي (اوساسونا)، محمد قاضي و كريم انصاريفرد (پرسپوليس)، رضا قوچان نژاد (سنت ترويدن)، سيدجلال رافخايي (ملوان) و احمدحسن زاده (مس كرمان). نكته جالب توجه اين ليست دعوت از علي كريمي بود؛ شماره هشت پرسپوليس مدتهاست كه از تيم پرسپوليس كنار گذاشته شده اما توسط كي روش به تيم ملي دعوت شده است.
 


تقدير رئيس جمهور از مدال آوران پارالمپيك 2012

رييس جمهور امروز از مدال آوران پارالمپيك 2012 لندن تقدير مي كند.
محمود احمدي نژاد از مدال آوران پارالمپيك 2012 لندن كه در اين مسابقات به مقام يازدهم جهان دست پيدا كردند تقدير خواهد كرد. رئيس جمهور پيش از اين نيز از مدال آوران المپيك لندن تقدير كرده بود. در اين مراسم تعدادي از مسئولان وزارت ورزش و جوانان نيز حضور خواهند داشت.
 


سرمربي پرسپوليس از دلايل اخراج علي كريمي مي گويد:

همه چيز زير سر«كي روش» است!

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس مدعي شد كه كارلوس كي روش عامل اصلي بهم خوردن روابط او و علي كريمي بود.
مانوئل ژوزه كه پس از تصميمش در كنار گذاشتن علي كريمي گفته بود يك روز دلايل تصميمش را اعلام خواهد كرد، از تصميمش گفت و مدعي شد كه كريمي از هموطنش كارلوس كي روش خط مي گيرد و شايد اين اظهارنظر آتشي باشد بر دعواي قديمي اين دو پرتغالي؛ دعوايي كه حتي با پادرمياني سفير پرتغال در تهران هم ختم به خير نشد. گزيده صحبت هاي سرمربي پرسپوليس در ادامه مي آيد:
¤پيشكسوتان باشگاه پرسپوليس خواستار اخراج من هستند چون اگر بروم يك جا براي خودشان خالي مي شود. از همان روز اولي كه آمدم اين احساس را داشتم كه جاي من اينجا نيست.
¤ در انتخاب دستيار ايراني سعي كردم كسي را انتخاب كنم كه به من خيانت نكند و اميدوارم اين اتفاق هم نيفتد.
¤ 50سال است كه در فوتبال هستم و تا به حال چيزي به نام كميته فني نديده ام.
¤ كسي كه مشكل را به وجود آورد كارلوس كي روش بود! او بود كه علي كريمي را مقابل من گذاشت. پس از اردوي اول تيم ملي، كريمي رفتارش با من كاملا عوض شد. اين در حالي بود كه من هميشه با او خوش رفتار بودم. هميشه به عنوان يك الگو جلوي ساير بازيكنان از او نام بردم چرا كه او و مهدوي كيا هميشه خوب تمرين مي كردند. اما پس از اردوي نخست تيم ملي، كريمي كاملا عوض شد. آن طور كه بايد تمرين نمي كرد و تبديل به يك الگوي منفي شده بود. با كريمي صحبت كردم و 5بار از او پرسيدم كه چه اتفاقي افتاده كه تغيير كرده اي؟ اما جوابي به من نداد. موضع من خيلي روشن است. اطلاعاتي هم دارم كه كي روش اين كار را انجام داده است. معتقدم كي روش از كريمي مي ترسد و به دنبال اين است كه مشكلي براي كريمي به وجود بياورد تا بتواند او را از پرسپوليس جدا كند چرا كه كي روش مي داند، اگر كريمي رفتارش درست نباشد او را از تيم جدا مي كنم. كي روش هميشه برعكس من عمل مي كند، اما از آنجا كه جايگاهش در تيم ملي پس از شكست مقابل لبنان شكننده شده احساس خطر مي كند، به ويژه اين كه تيمش مقابل لبنان بازي بسيار زيبايي را انجام داد! كريمي اكنون در پرسپوليس بازي نمي كند، اما با وجود اين كي روش او را به تيم ملي دعوت خواهد كرد. مقصر اصلي اين ماجرا كي روش است و كريمي هم به دنبال حرف هاي او رفته است. رفتار كريمي با من خوب نبود. الان كه او نيست جو تيم خيلي بهتر شده است.
¤ يك مثال مي زنم من علي عسگر را تنبيه كردم. همه بازيكنان به من گفتند كه بگذار او به تيم باز گردد، اما براي بازگشت كريمي فقط شش نفر از من درخواست كردند در حالي كه ما 30 بازيكن داريم. يعني 24 بازيكن چنين چيزي نخواسته اند. روابط من با همه بازيكنان خيلي خوب است. من اين تصميم را گرفته ام. اگر من را اخراج كردند خودشان مي دانند كه با كريمي چه كنند. آدم صادقي هستم و دوست دارم بيشتر از هر چيزي از تيمم حمايت كنم. دوست ندارم در تيمم خيانت وجود داشته باشد. كريمي 34 سال دارد و مي تواند فوتبالش را خيلي بهتر و راحت تر تمام كند. شايد نمي داند كه با شهرتش چطور كنار بيايد. او فكر مي كند بالاتر از مربي و مديرعامل است. فكر مي كند ما هر تصميمي كه مي گيريم بايد قبلا با او هماهنگ كنيم و نظر او را بخواهيم. اما كريمي فقط يك بازيكن است و هيچ قهرماني در باشگاه به دست نياورده است. باز هم مي گويم تا زماني كه من در پرسپوليس هستم كريمي بازي نخواهد كرد.
¤وقتي به ايران آمدم مي دانستم مهم ترين مشكل من كارلوس كي روش خواهد بود. كي روش يك فرد كينه اي است! هيچ وقت مثل يك مرد آدم خوبي نبوده است. چرا؟ وقتي كه او مربي پرتغال بود من خيلي از او انتقاد كردم، اما انتقادها همه فني بود. هيچ وقت درباره شخصيتش صحبت نكردم. وقتي من انتقاد مي كردم همه همين نظر را درباره كي روش داشتند. وقتي به ايران آمدم سفير پرتغال قصد داشت در يك ميهماني ما را با هم آشتي دهد. حتي دستيارش سيمونز كه در بنفيكا با هم، هم بازي بوديم و دوستان خوبي براي هم هستيم مي خواست ما را به هم نزديك كند، اما من قبول نكردم، چرا كه مي دانم كي روش چطور فردي است.
 


جوانان واليباليست ايران جهاني شدند

تيم ملي جوانان ايران در مرحله يك چهارم نهايي رقابت هاي واليبال جوانان آسيا از سد تايلند گذشت و جواز حضور در مسابقات جهاني تركيه را به دست آورد.
تيم ملي واليبال جوانان ايران در مرحله يك چهارم نهايي رقابت هاي واليبال جوانان آسيا برابر تايلند قرار گرفت و با نتيجه 3 بر يك حريف خود را شكست داد. جوانان واليبال ايران با اين پيروزي راهي مرحله نيمه نهايي اين رقابت ها شدند و جواز حضور در مسابقات جهاني، كه سال آينده در تركيه برگزار مي شود را بدست آوردند. واليباليست هاي جوان ايراني بايد در مرحله نيمه نهايي با برنده ديدار تايوان و چين روبرو شوند.
 


داستان ناكامي فوتبال باشگاهي ايران در آسيا ادامه دارد

حذف سپاهان از ليگ قهرمانان با 4 گل

تيم فوتبال سپاهان ايران با شكست سنگين برابر الاهلي عربستان در مرحله يك چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا وداع تلخي با اين مسابقات داشت.
دومين ديدار از دور برگشت مرحله يك چهارم نهايي مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان باشگاه هاي آسيا سه شنبه شب بين تيم هاي فوتبال الاهلي عربستان و سپاهان ايران برگزار شد كه با حذف تلخ آخرين نماينده كشورمان از اين جام همراه شد. در اين مسابقه كه در ورزشگاه ملك عبدالله الفيصل جده انجام شد، تيم سپاهان كه به دليل اخراج رضا محمدي دروازه بان خود از دقيقه 27 با 10 بازيكن به بازي ادامه مي داد، برابر ميزبان عربستاني خود تن به شكست سنگين 4 بر يك داد. باتوجه به اينكه ديدار رفت دو تيم در اصفهان با تساوي بدون گل به پايان رسيده بود، تيم الاهلي عربستان با توجه به برتري 4بريك در مجموع دو ديدار رفت و برگشت جواز حضور در مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمان آسيا را بدست آورد. ويكتور سيموئز (28- پنالتي)، علي الحسني (35 و 1+45) و عبدالرحيم جيزاوي (69) گل هاي تيم الاهلي را در اين ديدار به ثمر رساندند و فرشيد طالبي در دقيقه 38 تك گل تيم سپاهان را وارد دروازه تيم ميزبان كرد.
 


عدم حضور نوجوانان فوتبال كشورمان در فينال قهرماني آسيا

تيم ملي فوتبال نوجوانان ايران از راهيابي به فينال رقابت هاي قهرماني آسيا بازماند.
ملي پوشان نوجوان فوتبال ايران كه براي رسيدن به فينال رقابت هاي قهرماني آسيا از ساعت 17 ديروز در ورزشگاه دستگردي به مصاف ازبكستان رفته بودند، در نهايت با نتيجه 3 بر 2 برابر حريف خود شكست خوردند تا از راهيابي به فينال بازبمانند.ايران در دقايق نخست نيمه اول توانست گل برتري را به ثمر برساند، اما دريافت سه گل در نيمه نخست كار را براي شاگردان دوستي مهر سخت كرد.در نيمه دوم بازيكنان ايران جسورانه براي رسيدن به گل تلاش كردند اما تا دقايق پاياني حملات پرتعداد ايران راه به جايي نبرد. در دقيقه 88 شوتي سركش سرانجام دروازه ازبكستان راه باز كرد تا اميد به اردوي ايران بازگردد.در حالي كه به نظر مي رسيد در دقايق پاياني ايران فشار زيادي ايجاد كند، از شدت حملات ايران كاسته شد و ايران با نتيجه 3 بر 2 اين ديدار را واگذار كرد.ازبكستان با اين پيروزي فيناليست شد و بايد در اين مرحله با يكي از دو تيم ژاپن يا عراق روبه رو شود.
 


درهاي جديدي به روي فدراسيون فوتبال فوتبال باز مي شود

كفاشيان با رئيس جمهور ديدار كرد

علي كفاشيان با رئيس جمهور ديدار و گفت وگو كرد.
پس از باخت دور از ذهن تيم ملي فوتبال به لبنان در رقابت هاي انتخابي جام جهاني فشارهاي زيادي به فدراسيون فوتبال وارد آمد. پس از اين اتفاقات بود كه كفاشيان با هماهنگي يكي از مقامات ارشد وزارت ورزش به ديدار رئيس جمهور رفت و در گفت وگو با محمود احمدي نژاد حمايت همه جانبه از فوتبال ملي را خواستار شد. احمدي نژاد پس از اين گفت وگو در سخناني بر لزوم حمايت رسانه ها و مردم از تيم ملي در اين مقطع حساس تاكيد كرد و از همه خواست براي صعود تيم ملي به جام جهاني از هيچ تلاشي دريغ نكنند. به نظر مي رسد با توجه به ديدار كفاشيان با رييس جمهور، درهاي جديدي به روي فدراسيون فوتبال و تيم ملي براي پيشبرد اهداف شان گشوده شود. ديروز كفاشيان به همراه تني چند از مسئولان فدراسيون فوتبال در جلسه اي با حضور وزير ورزش و جوانان شركت كردند و محمد عباسي صريحا اعلام كرد كه در ماراتن رقابتهاي انتخابي جام جهاني، وزارت ورزش از تيم ملي و فدراسيون فوتبال حمايت خواهد كرد.
 


(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14