(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


دوشنبه 17 مهر 1391 - شماره 20326

حديث دشت عشق
پس از منتفي شدن استيضاح وزير ورزش در مجلس اعلام شد
فدراسيون جهاني انتخابات قايقراني را قبول ندارد
اخبار كوتاه از فوتبال
مدير امور فني كشتي فرنگي بايد مردي از جنس همين رشته باشد
خادم : كسي جايگزين «بنا» نمي شود
پيشنهاد رشوه مدير فني تيم هاي ملي جودو دردسرساز شد
شكايت مير اسماعيلي از نماينده بوكان
داورزني: تلاش مي كنيم ولاسكو را تا 2610 نگه داريم
حقوق دريافتي بيش از 90 ميليون در ماه !
لغو اعزام تيم ملي جودو به مسابقات جام جهاني
تيم ملي تكواندو 19مهر در مسكو


حديث دشت عشق

به ياد طلبه بسيجي شهيد «علي محمد بيگي»
بر ما حجاب صورت و معنا دريده اند
«نوش آباد» آران در سال 1337، با شكفتن گلي عطرانگيز معطر شد. دوران شيرين كودكي را پشت سر نهاد و در حال و هواي كويري زادگاهش راهي دبستان گرديد. مقطع راهنمايي را به اتمام نرسانيده بود كه به حوزه علميه كاشان رفت تا گوهر جانش را به علم دين بيارايد.
با اوج گرفتن انقلاب اسلامي و مبارزات مردمي به رهبري امام(ره) عليه رژيم شاهنشاهي به مبارزه پرداخت و توسط ساواك دستگير و شكنجه شد. او امامت جماعت روستاي آب شيرين و همچنين مسجدالنبي در كاشان را به عهده داشت. چندين بار به جبهه هاي حق عليه باطل اعزام شد. از جمله سفري به سيستان و بلوچستان داشت و در نهايت در عمليات پيروزمندانه فتح المبين در دوم فروردين سال 61 خلعت شهادت پوشيد. طلبه بسيجي شهيد «علي محمد بيگي» سال 1337 در نوش آباد آران متولد شد و در 2/1/1361 در منطقه كرخه به شهادت رسيد.
 


پس از منتفي شدن استيضاح وزير ورزش در مجلس اعلام شد

فدراسيون جهاني انتخابات قايقراني را قبول ندارد

سرويس ورزشي -
هنوز ساعاتي از منتفي شدن استيضاح وزير ورزش در مجلس نگذشته بود كه دبيركل فدراسيون جهاني قايقراني بادباني در نامه اي به كميته ملي المپيك ايران اعلام كرد كه انتخابات انجام شده در فدراسيون قايقراني ايران را نپذيرفته و خواستار برگزاري انتخابات ديگري بر اساس اساسنامه تاييد شده از سوي IOC و ISAF شد .
هر چند ديروز نمايندگان مجلس شوراي اسلامي به اين نتيجه رسيدند كه اولويت مجلس چيز ديگري است و بهتر است اكنون به استيضاح وزير پرداخته نشود.اما در اين ميان نمايندگان مجلس صحبت هايي را داشتند كه جاي تامل دارد. تعدادي از آنها تغييرات روساي فدراسيون ها را مورد سوال قرار دادند. حسينعلي حاجي، نماينده مردم شاهين شهر به اين مسئله اشاره كرد كه 80 درصد انتصاب ها به اختيار وزير نبوده و توسط 2 فرد ديگر اجرا شده است!
همين چند ماه پيش بود كه روساي فدراسيون هاي مختلفي به دلايل متعدد بركنار شدند و اشخاص جديدي روي كار آمدند.در پي اين عزل ونصب ها بود كه نامه هاي تهديد به تعليق زيادي در آستانه المپيك و پس از آن به ايران سرازير شد كه در همين راستا ورزش كشور را تحت تاثير قرار داد.ديروز نوبت به فدراسيون جهاني قايقراني بادباني رسيد تا در اين خصوص با ارسال نامه اي انتخابات انجام شده در فدراسيون قايقراني ايران را نپذيرد و خواستار برگزاري انتخابات ديگري بر اساس اساسنامه تاييد شده از سوي IOC و ISAF باشد.
در متن نامه ژروم پلس دبيركل فدراسيون جهاني قايقراني بادباني به محمد علي آبادي رييس كميته ملي المپيك ايران آمده است:
در رابطه با نامه 19 سپتامبر شما به رييس ما در مورد اساسنامه استاندارد فدراسيون هاي ورزشي آماتوري جمهوري اسلامي ايران، ما نتيجه مي گيريم كه اين اساسنامه ها توسط مقامات دولتي براي فدراسيون هاي ورزشي ملي تهيه شده و به طور آشكارا آن ها اساسنامه هايي نيستند كه به طور مستقل توسط فدراسيون قايقراني ايران تهيه شده باشند. اين يك نقض آشكار اصول است. همچنين موارد زياد ديگري وجود دارند كه به طور آشكارا بر خلاف اصول استقلال جنبش المپيك هستند كه مداخله واضح در امور فدراسيون هاي ملي از سوي عضوي دولتي كه در اينجا «سازمان تربيت بدني» ناميده مي شود، را نمايان مي سازد.
ما توصيه اي را از سوي IOC دريافت كرده ايم تا وضعيت مرتبط با فدراسيون قايقراني ايران را بررسي كنيم و مطمئن شويم كه پيش از برگزاري انتخابات، اساسنامه اين فدراسيون كه عضو ISAF است كاملا منطبق با اصول تعيين شده از سوي مقامات جنبش المپيك (به طور ويژه مربوط به اصل استقلال) و قوانين ISAF همخواني داشته باشد .
واضح است كه انتخابات بر طبق اساسنامه اي كه از سوي IOC و ISAF تاييد نشده، برگزار گرديده و ما از سوي IOC توصيه شده ايم كه نتايج اين انتخابات را قبول نكنيم و تقاضاي برگزاري انتخاباتي جديد بر اساس اساسنامه اي تاييد شده و مورد مطالعه قرار گرفته از سوي خود را داريم.
ما نام آقاي سيد محمد شروين اسبقيان نميني را به عنوان رييس فدراسيون قايقراني ايران از روي وب سايت و فهرست ثبت شده مان حذف كرديم . من همچنين يك كپي از اين نامه را به كميته انتخابات ISAF و كميته قانون گذاري ارسال كردم تا اين مورد درخصوص اجازه حضور اين فدراسيون در مجمع عمومي ISAF كه ماه نوامبر در ايرلند برگزار مي شود، لحاظ گردد .
به نظر مي رسد حال كه استيضاح وزير متنفي شده بهتر است وزارت ورزش با آرامش و تعامل با كميته ملي المپيك برنامه ريزي جدي تري براي حضور در رقابت هاي آسيايي داشته باشد.در اين خصوص لازم است هماهنگي ها با فدراسيون هاي جهاني بيش از گذشته شود و همچنين تعامل با روساي داخلي به گونه اي باشد تا شاهد پيشرفت هر چه بيشتر كشورمان در ميادين رسمي و بين المللي باشيم.
در پايان بايد به اين نكته هم اشاره كرد كه استيضاح وزير ورزش هر چند ديروز در نگاه اول سرانجامي نداشت اما پيام هايي را براي همه به دنبال داشت. اگرچه اولويت ديروز مجلس ارز بود، اما به نظر مي رسد اگر در خصوص مطالبي كه از سوي نمايندگان مطرح شد(تغييرات روساي فدراسيون ها ، حضور افراد غير ورزشي در فدراسيون ها و دستگاه وزارت ورزش ، بي اختيار بودن وزير در انتصاب ها و...) تامل نشود ممكن است در آينده بحران ورزش را فرا گرفته و اين بار ديگر خبري از مشكلات اقتصادي نباشد تا نوبت به وزير برسد تا پاسخگوي اتفاقات رخ داده باشد.
 


اخبار كوتاه از فوتبال

اعلام زمان ديدار ايران- كره جنوبي
ديدار ايران و كره جنوبي روز سه شنبه 25 مهرماه ساعت 20 در ورزشگاه آزادي تهران برگزار مي شود.برخي رسانه ها از برگزاري ديدار تيم هاي ايران و كره جنوبي در روز 25 مهر در ساعت 19 خبر داده اند كه ساعت برگزاري بازي درست نيست و بر اساس اعلام فيفا اين ديدار ساعت 20 روز سه شنبه برگزار خواهد شد.سايت فيفا هم ساعت شروع بازي را ساعت 20 اعلام كرده است.
اصفهاني ها از فدراسيون استعلام كتبي مي خواهند
فرهاد كاظمي كه اصلي ترين گزينه هدايت تيم فوتبال ذوب آهن است، به اصفهان سفر كرده تا مذاكرات نهايي را با مسئولان اين باشگاه انجام دهد.
پس از آنكه هيات مديره باشگاه ذوب آهن روز شنبه به صورت رسمي خبر قطع همكاري اين باشگاه با رسول كربكندي را اعلام كرد، مذاكرات با گزينه هاي جانشيني اين مربي با جديت بيشتري دنبال شد.براساس اين گزارش، از فرهاد كاظمي به عنوان اصلي ترين گزينه هدايت تيم فوتبال ذوب آهن ياد مي شود و قرار است اين مربي مذاكرات نهايي را با مسئولان باشگاه ذوب آهن به انجام برساند.مسئولان باشگاه ذوب آهن براي انعقاد قرارداد با كاظمي از فدراسيون فوتبال نيز استعلام گرفته اند كه به صورت شفاهي به آنها اعلام شده اين مربي مشكلي براي حضور در جمع سپيدپوشان اصفهاني ندارد.آنها براي اينكه هيچ شك و شبهه اي در امضاي قرارداد با فرهاد كاظمي باقي نماند، از سازمان ليگ برتر و فدراسيون فوتبال خواسته اند به صورت كتبي به باشگاه ذوب آهن اعلام كنند هيچ مانعي براي حضور كاظمي در اين تيم وجود ندارد.
رويارويي كي روش و رايكارد در نخستين ديدار غرب آسيا
برنامه رقابت هاي تيم ملي ايران در رقابتهاي غرب آسيا در كويت اعلام شد.هفتمين دوره رقابتهاي غرب آسيا در كويت برگزار مي شود و 11 تيم در آن حضور دارند.طبق برنامه تيم ملي كشورمان روز يكشنبه 19 آذر ماه در اولين گام به مصاف تيم ملي عربستان مي رود كه هدايت آن بر عهده فرانك ريكارد سرمربي مشهور هلند است.
در اين رقابتها تيم ها در 2 گروه چهار تيمي و يك گروه سه تيمي به اين ترتيب تقسيم بندي شده اند:در گروه اول تيم هاي كويت، عمان، لبنان و فلسطين قرار دارند. در گروه دوم تيم هاي ملي ايران، بحرين، يمن و عربستان سعودي همگروه شده اند و در گروه سوم تيم هاي ملي عراق، سوريه و اردن قرار گرفته اند. از هر گروه يك تيم به مرحله نيمه نهايي صعود مي كند و بهترين تيم دوم هر گروه به عنوان تيم چهارم در مرحله نيمه نهايي حضور خواهد داشت.
انتقاد تند شمسايي از رئيس كميته فوتسال
وحيد شمسايي با انتقاد شديد از عباس ترابيان، رييس كميته فوتسال فدراسيون فوتبال، از اتفاقات اين رشته و تيم ملي پرده برداشت. شمسايي در گفتگوي تفصيلي خود با ايسنا خطاب به ترابيان گفت: از كي روش ياد بگيريد كه با وجود نبود علي كريمي در تيم پرسپوليس او را به تيم ملي دعوت كرد و گفت من كريمي را از قبل مي شناسم. آقاي ترابيان من كه سه ماه پيش آقاي گل آسيا شدم. چقدر زود فراموش كرده ايد. خواهش مي كنم كي روش را الگويتان قرار دهيد. همين كي روش شما را از تيم ملي كنار گذاشت، آن زمان به بازيكنان تيم ملي فوتبال گفته بوديد كه ممنوع المصاحبه اند. اما زماني كه در مصاحبه اي اعلام كرديد كه بازيكنان تيم ملي «خارج نديده اند» همه بازيكنان تيم ملي عليه تان مصاحبه كردند و كي روش هم بلافاصله شما را از سرپرستي تيم ملي بركنار كرد. شمسايي اضافه كرد: تيم هاي فولاد ماهان، فيروز صفه و پرسپوليس از ليگ برتر فوتسال انصراف دادند، اما چه اتفاقي افتاد؟ من براي بازگرداندن اين تيم ها به نزد كفاشيان رفتم و او مرا مامور كرد تا با مالكان باشگاه فولاد ماهان براي بازگشت شان صحبت كنم. به همين دليل با ترابيان هم صحبت كردم، اما او به من گفت تا زماني كه من هستم اجازه نمي دهم باشگاه ماهان در فوتسال حضور داشته باشد. آقاي ترابيان! قذافي هم از اين كارها مي كرد و او را پايين كشيدند. بس كنيد ديگر. اين قدر منم منم نكنيد. براي چه و روي چه حسابي به باشگاه هايي كه با آنها مذاكره مي كنم مي گوييد كه من را جذب نكنند!
 


مدير امور فني كشتي فرنگي بايد مردي از جنس همين رشته باشد

خادم : كسي جايگزين «بنا» نمي شود

مدير تيمهاي ملي كشتي با حمايت از محمد بنا در تيم ملي كشتي فرنگي كسي را جايگزين بنا نمي كند.
رسول خادم با بيان اين مطلب افزود: با توجه به جايگاه امروز كشتي فرنگي در ايران و نتايج درخور اين رشته در المپيك و در چند سال اخير، به نظر مي رسد امروز با لحاظ افراد و شخصيت هاي برجسته موجود در كشتي فرنگي، شايسته است مدير امور فني كشتي فرنگي مردي از جنس همين رشته باشد. در اين مورد پيشنهاد خود را به فدراسيون اعلام خواهم كرد. البته اعتقاد من اين بوده و است كه در حال حاضر محور هرگونه برنامه ريزي در تدوين نظام فني براي كشتي فرنگي كشور در حال حاضر مي بايد بر پايه دانش فني محمد بنا استوار گردد.
دارنده مدال طلاي المپيك آتلانتا ادامه داد: اين دو موضوع را در جلسه مشترك و صميمي كه با محمد بنا داشتم نيز به وي اظهار نمودم، اگر چه او با لطف و محبت هميشگي اش استمرار اين موضوع را مجددا از من خواستار شد، اما من معتقد بوده و هستم كه ضمن حفظ جايگاه محمد بنا به عنوان سرمربي تيم ملي كشتي فرنگي، در حال حاضر ضرورت دارد محوريت برنامه ريزي در سطوح سني مختلف در اين رشته بر مبناي نظرات او صورت پذيرد تا كشتي فرنگي در حوزه فني در تمامي سطوح نظام مند گردد.
دارنده دو مدال طلاي جهان تصريح كرد: به همين دليل گرچه برنامه هاي 6 ماهه دوم تيم هاي كشتي فرنگي نوجوانان و جوانان پيش از المپيك تدوين شده بود، صبر كردم تا با محمد بنا آغاز تمامي اين برنامه ها كليد بخورد. واقعيت اين است كه با افزايش غير منطقي انتظارات و توقعات ازاين مرد زحمت كش كشتي فرنگي، سقف خواسته ها و توقعات آنچنان از او بالا رفته كه او با منابع و شرايط موجود نمي تواند پاسخگوي اين حجم انتظارات باشد.
خادم تصريح كرد: در اين راستا، محمد بنا با تمام وجود مي خواهد در كشتي فرنگي باشد و بدون هيچ چشمداشتي به اين رشته خدمت كند اما اكنون هيچ تعادلي بين انتظارات و توقعاتي كه از وي دارند، با منابع و شرايط موجود، وجود ندارد. اين كه بنا در هر شرايطي حاضر به ادامه فعاليت در جايگاه فني پيشين خود نيست را بايد به پاي مسئوليت پذيري و تعهد او نسبت به كشتي فرنگي گذاشت و متاسف خواهم شد كه برخي بخواهند اين موضوع را به گونه اي ديگر جلوه دهند.
مدير تيمهاي ملي كشتي در پايان گفت: به عنوان مدير تيم هاي ملي كشتي، به خواست و اصراري كه محمد بنا از من داشت از چند روز ديگر برنامه هاي نوجوانان و جوانان كشتي فرنگي را آغاز مي كنم. اما در كشتي فرنگي رده سني بزرگسالان كسي را در جايگاه سرمربي جايگزين محمد بنا قرار نخواهم داد. در نشست مشترك با او شاهد بودم كه وي به طور روزشمار برنامه تمريني و اردويي كشتي فرنگي بزرگسالان را تا مسابقات جهاني كشتي فرنگي در سال 2013 نوشته بود و اين نشان از استمرار عشق و علاقه اين سرمربي به كار خود است و مطمئن هستم اجراي اين برنامه با محوريت محمد بنا مي تواند كشتي فرنگي را در جايگاه برتر كشتي فرنگي جهان در سال آتي بنشاند.
 


پيشنهاد رشوه مدير فني تيم هاي ملي جودو دردسرساز شد

شكايت مير اسماعيلي از نماينده بوكان

در پي اظهارات نماينده مردم بوكان در مجلس شواري اسلامي در خصوص رشوه دادن آرش ميراسماعيلي در جريان مسابقات قهرماني آسيا و تعليق جودوي ايران ،مدير فني تيم هاي ملي جودو تصميم به شكايت از عثماني گرفت.
نماينده مردم بوكان در مجلس شوراي اسلامي در اين خصوص گفت: آرش ميراسماعيلي صاحب اختيار است كه شكايت كند اما طبق مداركي كه از پيشنهاد رشوه وي موجود است در مجلس شوراي اسلامي صحبت كردم.
محمدقسيم عثماني نماينده مردم بوكان صبح ديروزدر مجلس شوراي اسلامي در صحن علني مجلس به عنوان مخالف طرح استيضاح از وزير ورزش و جوانان حضور پيدا كرد و به «آبرويزي» اخير فدراسيون جودو اشاره كرد. وي در ادامه صحبت هاي خود اظهار داشت: آرش مير اسماعيلي در ازبكستان پيشنهاد رشوه داده است كه فيلم و صورتجلسه آن نيز موجود است.
پس از صحبت هاي نماينده بوكان، آرش مير اسماعيلي در مصاحبه هاي خود اعلام كرد كه موضوع را تا انتها از طريق مراجع قانوني پيگيري خواهد كرد و بايد نماينده بوكان اتهامات نادرستي كه به وي نسبت داد، پاسخگو باشد.
محمدقسيم عثماني در اين خصوص اظهار داشت: صبح امروز(ديروز) در مجلس شوراي اسلامي در مورد پيشنهاد رشوه دادن آرش مير اسماعيلي در ازبكستان صحبت كردم كه طبق صحبت هايم مدارك آن نيز موجود است.
وي در ادامه در مورد شكايت آرش ميراسماعيلي گفت: ايشان صاحب اختيار هستند و براي دفاع از حق خود شكايت كرده اند. طبق مداركي كه داريم و مي توانيم ثابت كنيم امروز صحبت كرديم.
وي در پاسخ به اين سؤال كه آيا فيلم موضوع مطرح شده نيز موجود است يا خير، خاطر نشان كرد: در ازبكستان دوستاني حضور دارند كه تمام مدارك مربوط به اين موضوع را مي توانند به ما ارائه كنند.
 


داورزني: تلاش مي كنيم ولاسكو را تا 2610 نگه داريم

حقوق دريافتي بيش از 90 ميليون در ماه !

رئيس فدراسيون واليبال ايران با اعلام خبر تمديد قرارداد ولاسكو با تيم ملي گفت: رقم قرارداد ولاسكو نسبت به قرارداد قبلي 15 تا 20درصد افزايش يافته است.
«محمدرضا داورزني» گفت: تفاهم ايميلي را با وي انجام داديم. وي تا پايان رقابت هاي آسيايي 2014 با ما خواهد بود و اگر عملكرد او رضايت بخش بود، تلاش مي كنيم تا المپيك 2016 نيز با ما باشد. از سوي ديگر رقم قرارداد ولاسكو نسبت به قرارداد قبلي 15 تا 20درصد افزايش يافته است. رئيس فدراسيون واليبال در حالي از افزايش 20درصدي رقم قرارداد ولاسكو مي گويد كه اين مربي پيش از اين بيشترين رقم دريافتي را در ميان مربيان خارجي داشت. اواخر مردادماه سال گذشته بود كه خبرگزاري مهر در گزارشي مدعي شد ولاسكو ماهيانه 19هزار و600 يورو دريافت مي كند و اگر امروز 20درصد به همان قرارداد قبلي اين مربي اضافه شود؛ رقم دريافتي ولاسكو به 25هزار يورو در ماه مي رسد. با نرخ فعلي يورو در بازار ارز تهران (هر يورو 3650)، يك حساب سرانگشتي نشان مي دهد كه ولاسكو براي ماندن در ايران ماهانه رقمي نزديك به 91ميليون تومان دريافت مي كند.
اما اين تمام صحبت هاي داورزني نبود؛ رئيس فدراسيون واليبال در خصوص ميزباني ليگ جهاني نيز مطالبي را مطرح كرد. وي گفت: ما تهران و اروميه را به عنوان دو شهر به فدراسيون جهاني براي برگزاري رقابت هاي ليگ جهاني معرفي كرده ايم و اين پيشنهاد را نيز به آنها خواهيم داد تا اروميه حداقل ميزبان يكي از شش ديدار ايران در اين ليگ باشد. ما اين پيشنهاد را به FIVB خواهيم داد و در صورت تصويب آنها، يكي از بازي هاي تيم ملي را در اين شهر برگزار مي كنيم.
 


لغو اعزام تيم ملي جودو به مسابقات جام جهاني

 در حالي كه قرار بود تيم ملي جودوي ايران در جام جهاني بلاروس شركت كند، به اين رقابت ها اعزام نشد.
مهدي درخشنده سرپرست دبيري فدراسيون جودو در مورد دلايل اعزام نشدن تيم ملي به مسابقات بلاروس اظهار كرد: ما به اين مسابقات نرفتيم چون مسئولان فدراسيون و تيم ملي تشخيص دادند كه شايد ملي پوشان براي حضور در اين رقابت ها به مرز آمادگي مطلوب نرسيده باشند. به همين خاطر به بلاروس نرفتيم. وي در پاسخ به اين سؤال كه آيا نرفتن به مسابقات بلاروس ارتباطي با آن مسائل تعليق موقت فدراسيون داشت؟ افزود: اين نرفتن هيچ ارتباطي به آن مسائل ندارد.
پس از لغو اعزام ملي پوشان به بلاروس دور جديد تمرينات تيم ملي براي حضور در اردوي مشترك تونس از فردا در مجموعه ورزشي كبكانيان آغاز مي شود. فدراسيون جودوي تونس با ارسال نمابري به تهران از تيم ملي ايران براي حضور در يك اردوي مشترك در اين كشور دعوت كرده است كه به همين منظور اردوي تيم ملي با حضور 21 جودوكار به مدت 10 روز در سالن شهيد كبكانيان برگزار مي شود.
 


تيم ملي تكواندو 19مهر در مسكو

مسابقات تكواندوي بين قاره اي آسيا- اروپا 21مهرماه به ميزباني مسكو برگزار خواهد شد كه تيم ملي ايران 19 مهر عازم اين رقابتها مي شود.
اين رقابت ها به روش جديد و در پنج وزن بين اوزان 68- تا 80- كيلوگرم برگزار خواهد شد كه دو تيم از قاره آسيا به ميدان مي روند. تيم ملي ايران با تركيب كوروش رجلي، عليرضا نصرآزاداني، مسعود حجي زواره، بهزاد ايلخاني، مهران عسگري و جلال خدامي در اين رقابت ها حضور مي يابد. تيم دوم آسيا هم شامل 5 تكواندوكار اردني و يك نماينده تايلندي خواهد بود. تيم هاي كره جنوبي و چين به دليل برگزاري مسابقات داخلي شان كه به صورت همزمان با مسابقات قاره اي آسيا- اروپا انجام مي شود در اين پيكارها شركت نخواهند داشت. همچنين محمد باقري معتمد در وزن 68-كيلوگرم با تكواندوكاري از كرواسي مبارزه مي كند كه اين حريف در سال 2007 چين با شكست محمدرضا مهديزاده عنوان قهرماني جهان را كسب كرده بود. فرزاد عبدالهي در وزن 80-كيلوگرم مقابل نيكلاس گارسيا تكواندوكار اسپانيا كه در المپيك 2012 لندن با نتيجه 8 بر 3 يوسف كرمي را شكست داد و در پايان رقابت ها هم به مدال نقره دست پيدا كرد مبارزه خواهد كرد.
 


(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14