(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


چهارشنبه 17  آبان  1391 - شماره 20351

حديث دشت عشق
تيم ملي فوتبال ايران با 6 گل تاجيكستان را شكست داد
پيروزي روحيه بخش پيش از بازي با ازبكستان
اخبار كوتاه از فوتبال
نشست مشترك مديران استقلال و پرسپوليس با نمايندگان ديوان محاسبات
چانه زني بر سر بودجه فصل آينده
برگزاري نخستين مجمع فدراسيون وزنه برداري به رياست رضازاده
دلايل كناره گيري قهرمان جهان مشخص شد
تقوي غايب جام جهاني كشتي
جدايي سرمربي تيم بسكتبال مهرام از اين باشگاه
هاشمي: شايد از ايران بروم
قهرمان جهان در آستانه بازگشت به كشتي
 علي اكبري: در وزن 120 كيلوگرم كشتي مي گيرم
سرمربي خارجي تيم ملي واترپلو هم رفتني شد
عالميان بخت نخست قهرماني تور جهاني پينگ پنگ لهستان


حديث دشت عشق

به ياد سردار شهيد «سيد هادي احمدي»
درس سرخي كه از يارانش گرفت
شهيد «سيد هادي احمدي» سال 1335 در خانواده اي سادات علوي و مبارز متولد شد و در سال 56 وارد صحنه هاي جهاد و مبارزه با رژيم طاغوت قرار گرفت. او از جلوداران تظاهرات 10 دي 57 بود و از ياران شهيدش شيرازي ، ميرزائي و كريمي درس چگونه ماندن را آموخت.
به محض تشكيل جهاد سازندگي سيد هادي در كنار فرمانده قهرمان مهندسي رزمي سردار شهيد «ملاآقايي» قرار گرفت و در عمليات خيبر در لباس فرماندهي شرق جزاير مجنون رشادت هاي زيادي از خود به نمايش گذاشت.
عاقبت اين سردار سنگرساز بي سنگر در 2/8/1363 در منطقه ميمك مظلومانه به شهادت رسيد.
 


تيم ملي فوتبال ايران با 6 گل تاجيكستان را شكست داد

پيروزي روحيه بخش پيش از بازي با ازبكستان

سرويس ورزشي-
تيم فوتبال ايران در ديدار تداركاتي مقابل تاجيكستان كه به منظور آماده سازي براي بازي با ازبكستان برگزار شد به يك پيروزي پر گل دست پيدا كرد.
تيم فوتبال ايران در بازي با تاجيكستان كه ديروز در ورزشگاه آزادي برگزار شد با نتيجه پرگل 6 بر يك مقابل ميهمان خود تاجيكستان به برتري رسيد. مسئولان تيم ملي فوتبال ايران پيش تر در خصوص انتخاب تاجيكستان به عنوان حريف تداركاتي عنوان كرده اند كه شباهت هايي بين بازي اين تيم با ازبكستان وجود داشته است. براي ايران در اين ديدار قاسم دهنوي (9 و 32)، يعقوب كريمي (13 و 33)، احمد حسن زاده (50) و عليرضا عباسفرد (89) گلزني كردند. سهيب ساوان كولوف در دقيقه 67 تك گل تيم فوتبال تاجيكستان را بر روي يك حركت آكروباتيك وارد دروازه ايران كرد. علي كريمي در نيمه نخست اين ديدار دچار آسيب ديدگي شد و با تشخيص كارلوس كي روش زمين را ترك كرد. تيم ملي فوتبال ايران خود را براي بازي با ازبكستان در چارچوب رقابت هاي مقدماتي جام جهاني 2014 كه در تاريخ 24 آبان ماه در ورزشگاه آزادي برگزار مي شود، آماده مي كند.
فرصتي مناسب براي بازيكنان جوان
كارلوس كي روش پس از پيروزي شش بر يك تيم ملي فوتبال ايران برابر تاجيكستان در ديداري دوستانه گفت: اين بازي در مسير آماده سازي ما براي ديدار با ازبكستان برگزار شد و فرصتي بود براي جوان ترها كه خود را نشان دهند. وي در پاسخ به اين سوال كه از بين بازيكناني كه در اين بازي به ميدان رفتند كساني برابر ازبكستان در تركيب اصلي خواهند بود يا خير؟ گفت: اكنون نمي خواهم راجع به اين مساله حرفي بزنم؛ چون يك مساله درون تيمي است اما بازيكنان ما نشان دادند كه تعهد لازم را دارند كه برابر ازبكستان خوب بازي كنند. هم چنين در آينده نزديك تعدادي از اين بازيكنان، تيم ملي را در مسابقات غرب آسيا همراهي خواهند كرد.
تمرين پس از بازي
پس از بازي دوستانه تيم هاي ملي فوتبال ايران و تاجيكستان در شرايطي كه اكثر بازيكنان اصلي تيم ملي در اين بازي به ميدان نرفتند، پس از مسابقه در زمين استاديوم آزادي تمرين كردند. اين تمرين با دستور كارلوس كي روش انجام شد و بازيكنان زير نظر مربي بدنساز تيم ابتدا تمرين پاسكاري دو به دو و سپس استارت زدن در عرض زمين را كار كردند تا بدنشان آماده باشد. محمدرضا خلعتبري و پژمان نوري كه در نيمه دوم مقابل تاجيكستان بازي كردند هم در اين تمرينات حضور داشتند.
 


اخبار كوتاه از فوتبال

ضرر 40 ميليوني به دليل لغو اردو
لغو اردوي خارجي پرسپوليس 40 ميليون تومان خسارت روي دست پرسپوليس گذاشت.پرسپوليسي ها قصد داشتند اردوي خارجي خود را در دوبي برپا كنند اما با مخالفت بازيكنان و گراني دلار،اين اردو لغو شد. لغو اين اردو اما بدون خسارت نبود و باشگاه مجبور شد براي جبران خسارت افرادي كه تدارك بخش هايي از سفر را ديده بودند،40 ميليون تومان پرداخت كند.
عماد از سپاهان شكايت مي كند؟!
عماد محمد رضا قصد دارد از باشگاه سابق خود به فدراسيون بين المللي فوتبال شكايت كند. پس از اظهارات باشگاه سپاهان مبني بر اينكه عماد رضا براي حضور در استقلال بايد از اين تيم رضايتنامه بگيرد و مالياتش را پرداخت كند،وي قصد دارد براي دريافت مطالبات خود از اين باشگاه به فيفا شكايت كند. بنا بر اعلام يكي از سايت هاي خبري وي معتقد است چون باشگاه سپاهان قرارداد او را يكطرفه فسخ كرده است،بايد حق و حقوقش را پرداخت كند و مالياتش را هم بپردازد. رضا حدود 600 ميليون از باشگاه سپاهان طلبكار است.
مربي خارجي يهودي در فوتبال ما چكار مي كند؟!
يك مربي خارجي كه سال ها است در فوتبال ايران فعاليت مي كند، يهودي بوده و رفتارهاي تندي عليه دين اسلام دارد. تا كنون بارها پيش آمده كه در خصوص برخي مربيان خارجي كه به فوتبال ايران آمده اند، حرف و حديث هاي زيادي به ميان آمده است. اين موضوع از سطح كيفي آنها بوده تا مبالغي كه نصيب دلال هاي غير قانوني و بدنام شده است. به گزارش سايت خبري مشرق در يك مورد، يكي از معروف ترين مربيان خارجي كه در فوتبال ايران شاغل شد و در تيم هاي بزرگ هم مربيگري كرد، شخص دائم الخمري بود كه به پيشنهاد خانواده اش و صرفا براي ترك الكل، فوتبال اين مرز و بوم را براي فعاليت برگزيد. اما نه تنها در تيم هاي بزرگ مربيگري كرد كه حتي توانست موفقيت هاي بزرگي هم به دست آورد يا اينكه يكي ديگر كه مفسر يك شبكه تلويزيوني وابسته به صهيونيسم بود. اخيرا نيز گفته مي شود يكي ديگر از مربيان خارجي شاغل در فوتبال ايران تمايلات صهيونيستي داشته و يهودي است. وي به گونه اي رفتار كرده و به اماكني رفت و آمد دارد كه اين شائبه را تقويت مي كند. او همواره به مكان هاي خاص يهوديان در شهرهاي مختلف رفته و به آنها ابراز علاقه و ارادت مي كند.او البته به همين سطح بسنده نكرده و عليه اعتقادات اسلامي اظهار نظر مي كند كه اين موضوع با واكنشي نيز همراه نبوده است.
پرده برداري از مجسمه 9 متري فرگوسن
باشگاه منچستريونايتد به زودي از مجسمه سر آلكس فرگوسن پرده برداري خواهد كرد. در روز جمعه 3 آذر ماه - 23 نوامبر- مجسمه اي 9متري از مربي افسانه اي شياطين سرخ كه به دستان فيليپ جكسون مجسمه ساز برجسته اسكاتلندي ساخته شده است در ورزشگاه اولدترافورد رونمايي خواهد شد. مراسم پرده برداري از اين مجسمه برنزي، يك روز پيش از ديدار منچستر يونايتد و كويئنز پارك رنجرز در هفته سيزدهم رقابت هاي ليگ برتر جزيره برگزار خواهد شد. اين روز سالگرد نخستين حضور فرگوسن بر روي نيمكت منچستريونايتد در استاديوم اولدترافورد است.
آپيا و كارني در پرسپوليس
باشگاه پرسپوليس مذاكرات اوليه را براي جذب ديويد كارني انجام داده و احتمال دارد اين بازيكن تا پايان هفته براي حضور در تمرين هاي پرسپوليس به ايران بيايد. ديويد كارني، مدافع چپ تيم ملي استراليا كه سابقه حضور در ليگ برتر انگليس و ليگ هلند را در كارنامه دارد، مورد توجه مسئولان باشگاه پرسپوليس قرار گرفته است. خبر ديگر از پرسپوليس اينكه استفان آپيا بازيكن سابق يوونتوس امروز در تمرين پرسپوليس حاضر مي شود تا در صورت مثبت بودن نظر كادر فني به اين تيم بپيوندد.
افشين اولين بازيكن ايراني ليگ فرانسه
سرپرست تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: آرش افشين در تست اول باشگاه ليل فرانسه قبول شده است و در صورت قبولي در تست دوم اين باشگاه، اولين ايراني شاغل در ليگ فرانسه خواهد شد. حسين ابن قاسم درباره حضور آرش افشين در باشگاه ليل فرانسه تصريح كرد: بعد از بازي با صباي قم و هنگامي كه در فرودگاه مهرآباد بوديم افشين به همراه يكي از اعضاي كادر باشگاه به فرودگاه امام خميني(ره) رفت و از آنجا عازم فرانسه شد. او دو روز در فرانسه بود و در تست اول باشگاه ليل قبول شد. پس از آن براي حضور در اردوي تيم ملي به ايران برگشت و مجددا بعد از بازي ايران با ازبكستان عازم فرانسه مي شود.
 


نشست مشترك مديران استقلال و پرسپوليس با نمايندگان ديوان محاسبات

چانه زني بر سر بودجه فصل آينده

نشست مشترك نمايندگان ديوان محاسبات و مديران دو باشگاه استقلال و پرسپوليس به منظور بررسي آخرين وضعيت مالي و حقوقي اين دو باشگاه در دفتر معاون پشتيباني و توسعه منابع وزارت ورزش و جوانان در دفتر وي برگزار شد.
در اين نشست كه حسيني زاده و دودانگاه نمايندگان ديوان محاسبات، علي فتح الله زاده و محمد رويانيان مديران دو باشگاه استقلال و پرسپوليس، غلامرضا شيسي مديركل طرح و برنامه وزارت ورزش و جوانان، جوادي مشاور و مديركل دفتر معاون وزارت ورزش و جوانان و تعدادي از كارشناسان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، معاون توسعه منابع و پشتيباني وزارت ورزش و جوانان در سخناني كوتاه گفت: وجود چنين نشست هايي براي پويايي دو باشگاه مردمي استقلال و پرسپوليس و شفاف سازي هاي مالي ضروري است تا ضمن ارائه راهكارهاي قانوني درآمدزايي براي دو باشگاه، بحث نظارت ديوان محاسبات و نهادهاي نظارتي هم به طور دقيق مطرح باشد تا فردا هيچگونه شك و شبهه اي در زمينه درآمدها و منابع و خرج كردهاي دو باشگاه وجود نداشته باشد.
عبدالرضا ساور با بيان اينكه ديوان محاسبات به طور دقيق بر همه درآمدها و خرج كرد دو باشگاه دولتي استقلال و پرسپوليس نظارت مي كند از مديران استقلال و پرسپوليس خواست تا در پايان هر سال ترازنامه مالي خود را به وزارت ورزش و جوانان ارائه كنند و بودجه پيشنهادي خود را هم تنظيم نمايند تا وزارت ورزش و جوانان با توجه به مواد قانوني و در چارچوب مصوبات بتواند كمك هاي مورد نظر را در اختيار دو باشگاه قرار دهد.
ساور گفت: اكنون با نزديك شدن به پايان سال 91 حتماً بايد ميزان درآمدها و مخارج خود را به همراه بودجه پيشنهادي سال آينده ارائه كنيد و براي طي مراحل قانوني از كارشناسان ديوان محاسبات نيز كمك بگيريد تا همه امور بر روال قانون باشد.
در اين نشست علي فتح الله زاده مدير عامل استقلال با بيان اينكه وزارت ورزش و جوانان در چارچوب قانون و مقررات براي امسال به هر كدام از دو باشگاه پرسپوليس و استقلال 5/8 ميليارد كمك مالي تصويب كرده كه هنوز هم پرداخت نشده است گفت: ما ضمن تقدير از وزير محترم ورزش و با احترامي كه به همه باشگاه ها قائليم اعلام مي كنيم كه مخارج ما ريال به ريال آن با حساب و كتاب است و اينگونه نيست كه برخي فكر مي كنند هر چقدر ما پول بخواهيم از سوي اين وزارتخانه در اختيارمان قرار مي دهند ضمن اينكه به رغم همه سر و صداها، استقلال در فصل نقل و انتقالات كمتر از بسياري از باشگاه هاي ديگر هزينه كرد.
 


برگزاري نخستين مجمع فدراسيون وزنه برداري به رياست رضازاده

مجمع ساليانه و عادي فدراسيون وزنه برداري دوشنبه آينده 22 آبان به ميزباني وزارت ورزش برگزار مي شود.
مجمع ساليانه فدراسيون هاي ورزشي به طور معمول و براساس تقويم اين فدراسيون ها، اوايل هر سال برگزار مي شود تا ضمن تصويب تقويم و مصوبات مالي، ساير برنامه ها نيز مورد بحث و بررسي قرار بگيرد. بر همين اساس مجمع ساليانه و عادي فدراسيون وزنه برداري در حالي برگزار مي شود كه پس از رياست حسين رضازاده، در چند سال اخير هيچ مجمعي برگزار نشده و اين اولين مجمع اين فدراسيون از زمان تصدي رياست رضازاده محسوب مي شود، ضمن اينكه براساس قوانين، دبير هر فدراسيون وظيفه برگزاري مجامع مختلف را برعهده دارد اما پس از انصراف داراب رياحي از دبيري فدراسيون وزنه برداري قرار است خود رضازاده وظيفه برگزاري اين مجمع را برعهده بگيرد.
 


دلايل كناره گيري قهرمان جهان مشخص شد

تقوي غايب جام جهاني كشتي

مربي تيم ملي كشتي آزاد ايران خبر داد: طبق نامه اي كه مهدي تقوي نوشته گويا قصد ندارد در جام جهاني تهران كشتي بگيرد.
محمد طلايي گفت: تقوي نامه نوشته كه نمي تواند براي جام جهاني در اردوها شركت كند و وقتي در اردوهاي قبلي هم دعوت مي شود و نامه مي نويسد كه مشكل شخصي دارم و حضور نخواهم داشت كادر فني نمي تواند به زور او را به اردو بياورد. تقوي مثل ساير كشتي گيران المپيكي اين شانس را داشت كه بدون واسطه در جام جهاني كشتي بگيرد چون سه مرحله انتخابي داريم و كساني كه مدال المپيك گرفته اند از مرحله دو وارد مي شوند و شرايط براي همه يكسان است و تقوي هم مثل اسماعيل پور و رحيمي كه تصميم گرفته اند در جام جهاني كشتي بگيرند و زودتر در اردوهاي آمادگي شركت كرده اند مي توانست حضور داشته باشد اما گويا برنامه ديگري دارد و ما هم نمي توانيم به زور از او استفاده كنيم. طلايي در پايان گفت: اردوي بعدي تيم ملي از اول آذرماه آغاز خواهد شد و حركتي را كه از اردوي قبل شروع كرده ايم ادامه خواهيم داد.
 


جدايي سرمربي تيم بسكتبال مهرام از اين باشگاه

هاشمي: شايد از ايران بروم

سرمربي پيشين تيم بسكتبال مهرام با سكوت در برابر دليل عدم توافقش با اين باشگاه گفت كه شايد با اين شرايط از ايران برود.
مصطفي هاشمي درباره عدم توافقش با باشگاه مهرام ترجيح داد سكوت كند، اما درباره عملكرد مهران آتشي بيان كرد: خوشحال شدم كه اين مربي جوان توانست مهرام را هدايت كند. مهران آتشي، اكبر اسبقي و علي آرزومندي مربيان جواني هستند كه در اين مدت تلاش كردند و حالا آماده برعهده گرفتن مسئوليت هاي بزرگ هستند. اين مربيان همانند بازيكنان جوان مهرام كه از فصل گذشته رشد كرده اند و حالا مي درخشند آماده اند تا بهترين باشند. هاشمي در پاسخ به اين سوال كه آيا مساله مالي دليل عدم توافق با مهرام بود يا نه؟ بيان كرد: در ابتدا نيز گفتم كه در اين باره نظري ندارم. هميشه نبايد همه چيز باب طبع باشد.
وي در پاسخ به اين سوال كه پشيمان نيستيد كه پيشنهادهاي ديگر تيم ها را رد كرده ايد؟ به ايسنا گفت: نه. دلم مي خواست با مهرام بمانم. من هميشه راست گفتم و از دروغ فرار كردم. از كودكي به من ياد دادند كه دروغگو دشمن خداست و به همين دليل از اين مساله كه ريشه تمام فسادهاست فرار مي كنم. آقاي صمدزاده دوست خوب من و در جريان تمام اتفاقات است. به همين دليل به هيچ وجه به پيشنهادهاي ديگران فكر نكرده ام و در فكر مهرام بود. وي در پايان گفت: وقتي فضا اين گونه است و نمي توانم با عشق زندگي ام كار كنم شايد از ايران بروم.پول در درجه دوم قرار دارد و بسكتبال عشق من است و شايد براي راحت تر كاركردن از ايران رفتم، اما تاكيد مي كنم هدف من هميشه رشد و پيشرفت بسكتبال كشورم است و هرچه كه خدا بخواهد را به فال نيك مي گيرم.
 


قهرمان جهان در آستانه بازگشت به كشتي

علي اكبري: در وزن 120 كيلوگرم كشتي مي گيرم

فرنگي كار طلايي وزن 96 كيلوگرم رقابت هاي جهاني 2010 جهان در اوج آمادگي و انگيزه، خواسته يا ناخواسته گرفتار دوپينگ شد و هم اكنون كه واپسين ماه هاي محروميت دو ساله اش را مي گذراند از اين دوران به عنوان روزهايي تلخ اما سازنده ياد مي كند.
امير علي اكبري كه با دعوت محمد بنا در نخستين اردوي تيم ملي كشتي فرنگي نيز حضور دارد ادعا كرد براي اثبات لياقت و شايستگي خود حرف هاي زيادي براي گفتن دارد، اما همچنان بايد در انتظار فرا رسيدن روز بيستم تير سال 92 و پايان دوران محروميتش باشد. گزيده اي از صحبت هاي وي در ادامه مي آيد:
¤باور آن اتفاق و دوري دو ساله از ميادين داخلي و خارجي برايم سخت است، اما خوشبختانه به خوبي با اين موضوع كنار آمدم و به جاي انزوا و خانه نشيني همچنان به تمرين و آماده سازي ادامه دادم.
¤تا رقابتهاي جهاني 2013 مجارستان 25 ساله خواهم شد و فكر مي كنم شرايط سني و وزني من براي حضور در اين پيكارها بسيار ايده آل باشد، ضمن اينكه من تجربه حضور در رقابتهاي جهاني 2009 دانمارك و 2010 مسكو را نيز دارم. البته تنها مسئله اي كه بايد با جديت به آن بپردازم، تفاوت حريفان وزن 96 كيلوگرم با 120 كيلويي هاست و من اگر قصد كسب دومين مدال طلاي جهان در سنگين وزن را داشته باشم بايد بطور حتم از سد حريفان توانمندي از كوبا و روسيه بگذرم.
¤متاسفانه محروميت من شامل تمامي فعاليت هاي داخلي و بين المللي مي شود و به همين دليل نتوانستم در رقابت هاي ليگ هم با تيم مورد نظرم قرارداد ببندم. به هر حال اين اتفاق را هم به اميد رسيدن به روزهاي طلايي آينده به جان مي خرم تا بتوانم مثل گذشته توانايي ام را به محمد بنا و ديگر مربيان تيم ملي اثبات كنم.
 


سرمربي خارجي تيم ملي واترپلو هم رفتني شد

سرپرست فدراسيون شنا، شيرجه و واترپلو از قطع همكاري فدراسيون با سرمربي خارجي تيم ملي واترپلو در هفته آينده خبر داد.
برانوش نيك بين در خصوص قطع همكاري فدراسيون شنا، شيرجه و واترپلو با مربيان خارجي و احتمال بازگشت مجدد آنها، اظهار داشت: «يورگ وويت» برنامه اي كه براي شناگران ايران انجام داده بود، زير نظر كميته فني قرار داشت. «كرمي» دبير كميته فني همان برنامه هاي «يورگ وويت» را اجرا مي كند. ضمن اينكه از طريق ايميل با او ارتباط داريم و اميدوارم وضعيت ارز به حالت عادي برگردد و بتوانيم از وي مجددا استفاده كنيم. ضمن اينكه اين مربي آلماني از همكاري خود با فدراسيون كاملا رضايت داشت. وي درخصوص چگونگي شرايط همكاري فدراسيون با «رومن پولاچيك» سرمربي تيم ملي واترپلوي كشورمان تصريح كرد: سرمربي تيم ملي واترپلوي كشورمان هم حدود يك هفته ديگر از ايران خواهد رفت. دليل قطع همكاري فدراسيون با پولاچيك هم مشكلات ارز و بالا رفتن قيمت آن است. سرپرست فدراسيون شنا، شيرجه و واترپلو درخصوص جذب مربي خارجي گفت: در حال حاضر و با توجه به شرايط كنوني قصد جذب مربيان خارجي را نداريم؛ اما در صورت بازگشت شرايط به حالت عادي، قطع به يقين حضور مربي خارجي كه به شناي كشور كمك مي كند، ضروري است.
به دليل بالا رفتن قيمت ارز در كشور و اينكه كميته ملي المپيك نمي تواند ارز دولتي در اختيار فدراسيون هاي ورزشي قرار بدهد، مربيان خارجي رشته هاي مختلف كه دستمزد خود را به صورت دلاري دريافت مي كردند، يك به يك در حال خروج از كشور هستند.
 


عالميان بخت نخست قهرماني تور جهاني پينگ پنگ لهستان

مسابقات پينگ پنگ تور جهاني لهستان از امروز در شهر پوزنان آغاز خواهد شد و نوشاد عالميان بخت اول قهرماني اميدهاي اين رقابت ها محسوب مي شود.
مسابقات تور جهاني لهستان از امروز به مدت چهار روز در شهر پوزنان آغاز مي شود كه در اين رقابت ها و در بخش مردان 147بازيكن و در قسمت زنان 96 ورزشكار از 33 كشور حضور دارند. در رقابت هاي لهستان، نوشاد و نيما عالميان با هدايت احمد جعفرپور حضور دارند كه نوشاد در مسابقات اميدها در سيد يك بازي ها و در رقابت هاي بزرگسالان با قرار گرفتن در سيد 16از حضور در مرحله مقدماتي معاف است. چن آن از چين تايپه سيد يك رده سني اميد و جدي ترين حريف نوشاد عالميان از حضور در پيكارهاي اين رده سني انصراف داد تا عالميان بخت اول قهرماني باشد.
نوشاد عالميان از روز پنجشنبه در مسابقات اميدها و از جمعه در رقابت هاي بزرگسالان بايد به مصاف حريفان خود برود، اما نيما عالميان با توجه به حضور در مرحله گروهي از امروز با رقباي خود ديدار مي كند.
 


(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14