(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


پنج شنبه 18  آبان  1391 - شماره 20352

حديث دشت عشق
هفته دوم ليگ برتر بسكتبال تقابل مدعيان متزلزل در ماهشهر
اخبار كوتاه از فوتبال
جام جهاني فوتسال- تايلند
 ايران- پاناما ؛ يك قدم تا صعود
دعوت از 25 بازيكن براي بازي با ازبكستان
انصراف يك تيم ديگر از حضور در رقابت هاي ليگ كشتي آزاد
اعلام اسامي 30 بازيكن تيم ملي فوتبال براي مسابقات غرب آسيا
رويارويي كي روش و رايكارد در نخستين گام
عباسي: قرار نيست اساسنامه اي اصلاح شود
اعتراض راگبي بازان ايران به گستاخي اماراتي ها
تيم ملي راگبي ايران به دبي نمي رود


حديث دشت عشق

شهيد علي اصغر منصوريان:
خدايا ميشه يك روز هم شهادت نصيب ما بشه
شهيد علي اصغر منصوريان در سال 1362در تهران متولد شد و در يك خانواده زحمتكش كه پدرش از كارگران شهرداري بود و با زحمت و تلاش فراوان سعي در به دست آوردن لقمه حلال براي خانواده اش داشت بزرگ شد.
وي در سال 1382 در مهندسي نيروي زميني سپاه استخدام شد و از نيروهاي مورد علاقه شهيد تهراني مقدم بود او در ناحيه ابوذر با فرماندهي سردار بهشتي و بچه هاي بسيج حضوري فعال در عرصه راهيان نور داشت و هر ساله براي آماده كردن برنامه هاي راهيان نور لحظه شماري مي كرد و كاروان ها را كه اغلب از خانواده شهدا بودند با دل و جان ثبت نام مي كرد. شهيد علي اصغر منصوريان وقت حضور در مناطق عملياتي حال و هوايي ديگر داشت و مي گفت خدايا ميشه يك روز هم شهادت نصيب ما بشه. سرانجام ايشان در تاريخ 21/8/1390 همراه فرمانده خود شهيد حسن تهراني مقدم از فرماندهان دوران دفاع مقدس و فرمانده جهاد خودكفايي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي(پدر موشكي ايران) بر اثر انفجار در پادگان اميرالمومنين در شهرستان ملارد به همراه جمعي ديگر از پرسنل سپاه به شهادت رسيد. به همين مناسبت مراسم اولين سالگرد اين شهيد (شهداي غدير) بزرگوار امروز 18/8/91 در مسجد ابوذر واقع در ميدان ابوذر بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار مي شود.
 


هفته دوم ليگ برتر بسكتبال تقابل مدعيان متزلزل در ماهشهر

هفته دوم ليگ برتر بسكتبال امروز برگزار مي شود و مدعيان قهرماني به مصاف هم مي روند.
هفته دوم ليگ برتر بسكتبال در حالي امروز (پنجشنبه) برگزار مي شود كه قهرمان فصل گذشته ليگ خيلي زود دچار تغيير و تحولات شد و مصطفي هاشمي، سرمربي اين تيم ديگر بر روي نيمكت سفيدپوشان تهراني نخواهد نشست.
در هفته اول كمتر كسي باورش مي شد مصطفي هاشمي كه تا روز قبل از بازي تيم را تمرين داده بود به يك باره از اين تيم جدا شود. مشكلات مالي و اينكه او بايد با قرارداد فصل گذشته هدايت مهرام را برعهده بگيرد، دليل اصلي جدايي هاشمي از مهرام بود.
هاشمي كه چندين بار با مهرام قهرمان ليگ برتر، غرب آسيا و باشگاه هاي آسيا شده است هيچ گاه از مسائل مالي در چند سال گذشته حرفي به ميان نياورده بود و اين بار نيز دليل اصلي را مشكلات مالي نمي داند و بحث بر سر چيز ديگري است كه او دوست ندارد در اين مورد صحبت كند.
اين تيم اين هفته به گرگان مي رود. گرگاني ها كه در هفته نخست بازي بسيار خوبي را مقابل پتروشيمي انجام دادند، اما نتيجه را واگذار كردند، در خانه به فكر شكست مهرام هستند. گرگاني ها با حمايت تماشاگران پرشور خود به دنبال نخستين برد در فصل جديد هستند و وضعيت نه چندان خوب مهرام هم آنها را تا حد زيادي براي كسب پيروزي خانگي اميدوار كرده است.
جدال پتروشيمي و ماهان
در حساس ترين بازي
حساس ترين بازي هفته را بايد جدال پتروشيمي بندرامام و فولاد ماهان ناميد. 2 تيمي كه در اين فصل با سرمايه گذاري بسيار خوب سعي در كسب عنوان قهرماني دارند. ماهان با جذب 2 يار خارجي و جمع كردن اكثر ياران ذوب آهن، در هفته اول بازي ضعيفي را به نمايش گذاشت و حتي تا شكست هم پيش رفت كه در دقايق پاياني برد نزديكي را به نام خود نوشت. بايد ديد اين هفته مي تواند نشاني از يك تيم مدعي داشته باشد.
پتروشيمي هم در دومين بازي خانگي خود به دنبال دومين برد پياپي است. اين تيم هم مانند ماهان هفته اول را به سختي با برد پشت سر گذاشت و بايد ديد مهران حاتمي در اين بازي چگونه از ستاره هايش استفاده خواهد كرد. حامد آفاق، بازيكن پتروشيمي در هفته اول بهترين بازيكن شد و عصاي دست اين مربي بود.
برنامه كامل مسابقات هفته دوم ليگ برتر به اين شرح است:
¤ البدر بندركنگ- نفت سپاهان تهران
¤ استقلال زرين قشم- دانشگاه آزاد
¤ همياري زنجان- صنايع ماهشهر
¤ شهرداري گرگان- مهرام تهران
¤ پتروشيمي بندرامام- فولاد ماهان
¤ تمامي ديدارها ساعت 16برگزار مي شود.
 


اخبار كوتاه از فوتبال

قطعي شدن كسر 34 امتياز از سهميه هاي ايران
پس از تذكرات كنفدراسيون فوتبال آسيا به مسئولان ايراني براي رفع نوانقص و مشكلاتي كه در ورزشگاه ها و كسب پروانه حرفه اي باشگاه ها وجود داشت، 34 امتياز به طور قطعي از مجموع امتيازات ايران كسر شد. به گزارش مهر، در حالي كه كشورهاي صاحب فوتبال عضو كنفدراسيون فوتبال آسيا براي افزايش سهميه تعداد تيم هاي خود در رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا به دنبال جمع آوري حداكثر امتيازات آيتم هايي كه AFCبر روي آن تاكيد دارد هستند، فوتبال ايران به راحتي امتيازاتي را از دست مي دهد كه از قبل قابل پيش بيني بود و بارها كارشناسان و رسانه ها در خصوص آن هشدار داده بودند. اولين پروسه كسر امتياز از فوتبال ايران با كسر حدود34 امتياز به دليل اخذ نشدن درجه A توسط 5 ورزشگاه اكباتان، دستگردي، تختي آبادان، تختي تهران و غدير اهواز كه 5 باشگاه ليگ برتري راه آهن، پيكان، فولاد، صنعت نفت آبادان و نفت تهران آنها را به عنوان ورزشگاه اصلي خود به كنفدراسيون فوتبال آسيا معرفي كرده اند، قطعي شده است.اين در حالي است كه كنفدراسيون فوتبال آسيا هنوز در خصوص ورزشگاه هايي كه 13 باشگاه ديگر ليگ برتري به عنوان ورزشگاه اول خود معرفي كرده اند پاسخي به فدراسيون فوتبال ايران نداده است.اما چيزي كه در حال حاضر اهميت دارد اين است كه باشگاه هاي راه آهن، پيكان، فولاد، صنعت نفت آبادان و نفت تهران 10 روز وقت دارند كه با معرفي ورزشگاه هاي جايگزين و يا اصلاح ورزشگاه هاي خود، اين بار فرصت كسب امتياز پروانه حرفه اي را از دست ندهند.
توافق اوليه افشين با باشگاه ليل فرانسه
سرپرست تيم فوتبال فولادخوزستان از حضور آرش افشين در تمرينات تيم ليل فرانسه و توافقات اوليه باشگاه با اين تيم خبرداد. حسين ابن قاسم اظهاركرد: بعد از ديدار برابر صباي قم افشين عازم فرانسه شد و قرار شد كه او دو هفته در تمرينات اين تيم شركت كند كه به دليل دعوت شدن به تيم ملي و اصرار كي روش براي حضور او در تمرينات، فقط يك روز در تمرينات ليل شركت كرد.وي با بيان اين كه افشين در يك روزي كه در تمرينات اين تيم فرانسوي حضور داشت توانست نظر آن ها را جلب كند، ادامه داد: هنوز با اين باشگاه به توافق مالي نرسيده ايم .
صعود 14 پله اي فوتبال ايران در رده بندي فيفا
فوتبال ايران در رده بندي ماه اكتبر فدراسيون بين المللي فوتبال، فيفا، با صعودي 14 پله اي همراه بود. اين صعود چشمگير در شرايطي صورت گرفته است كه تيم ملي توانست در مرحله مقدماتي جام جهاني، كره جنوبي را در ورزشگاه آزادي شكست دهد. فوتبال ايران در آخرين رده بندي فيفا صعودي 14 پله اي داشته و به رده چهل و چهارم جدول رده بندي صعود كرده است. در اين رده بندي ايران با 611 امتياز در آسيا بعد از ژاپن، كره جنوبي و استراليا در رده چهارم قرار گرفته است.اسپانيا نيز همچون ماه هاي گذشته با 1564 امتياز در صدر قرار دارد و آلمان با 1421امتياز در تعقيب برترين تيم جهان است.
كريمي شايد به ازبكستان نرسد
پزشك تيم ملي فوتبال گفت: همسترينگ پاي راست علي كريمي كشيده شده است و فكر مي كنيم يك هفته تا 10 روز از ميادين دور باشد.دكتر عليرضا شهاب درباره مصدوميت علي كريمي در ديدار برابر تاجيكستان گفت: بر اساس ميزان آسيب او و معاينات اوليه به نظر مي رسد كه همسترينگ پاي راست كريمي كشيده شده است، اما فكر نمي كنم آسيب به قدري شديد باشد كه همسترينگ او پاره شده باشد. هر چند پس از گرفتن MRI از پاي او مي توانيم با دقت بيشتري درباره ميزان مصدوميت او نظر بدهيم.
زايد رفتني شد
مهاجم ليبيايي پرسپوليس به دليل مشكلات خانوادگي خواستار فسخ قرارداد با پرسپوليسي ها شد. ايمون زايد مهاجم ليبيايي تيم پرسپوليس براي همراهي تيم ملي كشورش عازم ليبي شد و به بهانه تغيير پاسپورتش به ايران برنگشت. حرف و حديث هاي زيادي درباره اين بازيكن در چند مدت گذشته مطرح شد اما بالاخره ايمون زايد در تماسي تلفني اعلام كرد كه به دليل مشكلات خانوادگي خواستار فسخ قرارداد با پرسپوليسي ها شده است. اين موضوع به اطلاع مسئولان باشگاه پرسپوليس رسيده شده و قرار است پس از توافقات با اين بازيكن قرارداد او فسخ شود.
گوارديولا در ميلان؟
روزنامه ايتاليايي گازتا مدعي شد نايب رئيس باشگاه ميلان با برادر گوارديولا ملاقات كرد؛ اين ملاقات بعدازظهر روز سه شنبه صورت گرفته و مي تواند آغاز مذاكرات سرمربي سابق بارسا با ميلان در ژوئن 2013 باشد.
گازتا دلو اسپورت مدعي شد آدريانو گالياني با پره گوارديولا، برادر پپ و مانل استيارت، مشاور و همكار وي در ميلان ملاقات كرده است.اين روزنامه در حالي چنين ادعايي را مطرح كرده كه باشگاه ايتاليايي بعدها اين گزارش را تكذيب كرده است.آن ها سه شنبه شب گذشته در ورزشگاه سن سيرو حضور داشتند و ديدار ميلان مقابل مالاگا را از نزديك تماشا كردند.
 


جام جهاني فوتسال- تايلند

ايران- پاناما ؛ يك قدم تا صعود

تيم ملي فوتسال ايران در آخرين ديدار مرحله گروهي امروز به مصاف پاناما مي رود.
ملي پوشان ايران در سومين ديدار از مرحله گروهي مسابقات جام جهاني فوتسال عصر امروز (پنجشنبه) از ساعت 30:15 به وقت تهران به مصاف پاناما مي روند. شاگردان علي صانعي اين دوره از مسابقات را با تساوي برابر اسپانيا برترين تيم دنيا آغاز كردند و در بازي دوم در حالي كه همه انتظار پيروزي پرگل برابر تيم مراكش را داشتند در يك بازي يك طرفه با نتيجه 2 بر يك به برتري رسيدند. بازيكنان تيم ملي فوتسال كشورمان در اين بازي موقعيت هاي زيادي را هدر دادند ولي در پايان توانستند 3 امتياز بازي را كسب كنند و با 4 امتياز در رده دوم قرار بگيرند.
تيم ملي فوتسال ايران در سومين و آخرين ديدار مرحله گروهي به مصاف پاناما مي رود. نماينده آمريكاي شمالي رتبه 31 جهاني را به خود اختصاص داده است. اين تيم در بازي اول خود در حالي كه نيمه اول را 3 بر يك به مراكش واگذار كرده بود، اما در پايان با نتيجه 8 بر 3 به پيروزي رسيد و در ديدار دوم برابر اسپانيا، قهرمان 2 دوره جام جهاني 8 بر 3 نتيجه را واگذار كرد تا با 3 امتياز در رده سوم قرار بگيرد.
در مجموع به نظر مي رسد ملي پوشان ايران كار دشواري در آخرين ديدار خود در مرحله گروهي نداشته باشند، چرا كه با يك تساوي برابر پاناما نيز مي توانند به مرحله يك هشتم نهايي صعود كنند.
ايران در صورت قرار گرفتن در رده دوم جدول با تيم دوم گروه ششم كه احتمالاً يكي از تيم هاي كلمبيا يا گواتمالا خواهد بود،مصاف مي دهد اما در صورت صدرنشيني با تيم سوم يكي از گروه هاي اول، سوم يا چهارم ديدار خواهد كرد. در ديگر ديدار اين گروه نيز اسپانيا از ساعت 30:15 به مصاف مراكش مي رود.
 


دعوت از 25 بازيكن براي بازي با ازبكستان

«كارلوس كي روش» با خط زدن نام سه بازيكن از فهرست تيم ملي فوتبال ايران، نام 25 بازيكن را براي بازي با ازبكستان در مرحله نهايي انتخابي جام جهاني اعلام كرد.
اسامي بازيكنان تيم ملي براي بازي با ازبكستان اعلام شد كه سه بازيكن از فهرست خارج شده اند. احسان حاج صفي، آرش افشين و جلال رافخايي در فهرست نهايي «كارلوس كي روش» براي بازي با ازبكستان جايي نداشتند. اسامي بازيكنان تيم ملي به شرح زير است:
دروازه بان ها: مهدي رحمتي: رحمان احمدي، سوشا مكاني
مدافعان: حسين ماهيني، خسرو حيدري، پژمان منتظري، محمد نصرتي، جلال حسيني، شجاع خليل زاده، مهرداد پولادي، پژمان نوري
هافبك ها: جواد نكونام، اميد نظري، علي كريمي، آندرانيك تيموريان، ابوالقاسم دهنوي، محمدنوري، ميلاد نوري
مهاجمان: يعقوب كريمي، كريم انصاريفرد، احمد حسن زاده، اشكان دژاگه، محمدرضا خلعتبري، عليرضا عباسفرد، رضا قوچان نژاد
بنا بر اعلام كادر فني تيم ملي، بازيكنان فوق بايد امروز راس ساعت 16 در محل آكادمي ملي فوتبال خود را به كادر فني معرفي كنند. ديدار تيم ملي ايران و ازبكستان روز چهارشنبه هفته آينده (24 آبان) ساعت 20 در ورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد.
 


انصراف يك تيم ديگر از حضور در رقابت هاي ليگ كشتي آزاد

در حالي كه رقابت هاي ليگ برتر كشتي آزاد كشور از روز 23 آبان ماه آغاز خواهد شد، تيم موسسه مالي و اعتباري فردوسي رسما از حضور در اين پيكارها انصراف داد!
مسئولان موسسه مالي اعتباري فردوسي در اقدامي غيرقابل پيش بيني با ارسال نامه اي به هيئت كشتي استان مازندران از حضور در ليگ برتر كشتي آزاد انصراف دادند. گفته مي شود دليل انصراف اين تيم مخالفت بانك مركزي و كمبود بودجه اعلام شده است.
عباس نمازيان سرپرست سازمان ليگ فدراسيون كشتي با تاييد اين خبر گفت: دست اندركاران اين تيم اعلام كردند به كمك يك حامي مالي ديگر در اين رقابت ها شركت كنند و احتمال دارد يك تيم ديگر جايگزين موسسه مالي اعتباري فردوسي شود.
رقابت هاي ليگ برتر كشتي آزاد از روز سه شنبه 23 آبان ماه آغاز خواهد شد كه با انصراف تيم مالي اعتباري فردوسي، گروه اول اين پيكارها نيز مانند گروه دوم چهار تيمي مي شود.
 


اعلام اسامي 30 بازيكن تيم ملي فوتبال براي مسابقات غرب آسيا

رويارويي كي روش و رايكارد در نخستين گام

سرمربي تيم ملي فوتبال اسامي 30 بازيكن را براي ثبت نام در رقابت هاي غرب آسيا اعلام كرد.
كارلوس كي روش 30 بازيكن را براي ثبت نام در رقابت هاي غرب آسيا اعلام كرده كه در نهايت براي حضور رقابت هاي غرب آسيا، 20 بازيكن را انتخاب خواهد كرد.
هفتمين دوره رقابت هاي فوتبال غرب آسيا از 18 تا 30 آذر ماه در كويت برگزار خواهد شد. در اين مسابقات 11 تيم در سه گروه تقسيم بندي شده اند. در گروه اول تيم هاي كويت، عمان، لبنان و فلسطين قرار دارند. در گروه دوم تيم هاي ملي ايران، بحرين، يمن و عربستان هم گروه شده اند و در گروه سوم تيم هاي ملي عراق، سوريه، اردن با يكديگر بازي مي كنند. از هر گروه يك تيم به مرحله نيمه نهايي صعود مي كند و بهترين تيم دوم سه گروه به عنوان تيم چهارم در مرحله نيمه نهايي حضور خواهد داشت.
طبق برنامه اعلام شده تيم ملي ايران در نخستين ديدار بايد روز يكشنبه 19 آذر به مصاف عربستان با فرانك رايكارد برود. اسامي بازيكناني كه ثبت نام شده، به شرح زير است:
دروازه بانان: عليرضا حقيقي، سوشا مكاني، حامد لك، عليرضا بيرانوند(تيم زير 22 سال)
بازيكنان خط دفاع: حسين ماهيني، ميلاد فخرالديني، وحيد اسماعيل بيگي(تيم زير 22 سال)، پژمان منتظري، محمد خانزاده(تيم زير 22 سال)، مازيار زارع، شجاع خليل زاده، مهرداد پولادي، احسان حاج صفي
بازيكنان خط هافبك: اميد ابراهيمي، رضا حقيقي، شهرام گودرزي، قاسم دهنوي، ميلاد نوري، محسن مسلمان(تيم زير 22 سال)
بازيكنان خط حمله: يعقوب كريمي(تيم زير 22 سال)، آرش افشين، احمد حسن زاده، پيام صادقيان(تيم زير 22 سال)، ميلاد غريبي(تيم زير 22 سال)، مهدي نظري، جلال رافخايي، كريم انصاري فرد، مصطفي شجاعي، مهرداد اولادي
به اين ترتيب از 30 بازيكن اعلام شده 7 بازيكن عضو تيم ملي زير 22 هستند. تاريخ برگزاري اردوي تيم ملي براي آمادگي در رقابت هاي غرب آسيا متعاقبا اعلام خواهد شد.
 


عباسي: قرار نيست اساسنامه اي اصلاح شود

وزير ورزش و جوانان با تاكيد بر اينكه اساسنامه فدراسيون هاي ورزشي مشكل خاصي ندارد گفت: با تعامل و نشست هايي كه برگزار مي كنيم مشكلات ورزش را حل خواهيم كرد.
محمد عباسي وزير ورزش و جوانان در حاشيه مراسم تجليل از قهرمانان و مدال آوران المپيك و پارالمپيك 2012 لندن در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه قرار است ابتدا انتخابات كميته ملي المپيك برگزار شود يا اساسنامه ها اصلاح شوند؟ تصريح كرد: آنچه كه ما درورزش مي بينيم، همان هايي است كه شما هم مشاهده مي كنيد. آن چيزهايي كه در حاشيه گفته مي شود، هيچكدام شان حقيقي نيست.
وي با بيان اينكه وزارت ورزش و جوانان كار سياست گذاري ورزش را ادامه مي دهد، افزود: طبيعي است در كميته ملي المپيك طبق قاعده، 2 ماه پس از اتمام المپيك انتخابات كميته ملي برگزار شود. ما سياست گذار هستيم و سعي مي كنيم زمينه را مهيا كرده تا مجمع در اين خصوص راي داده و انتخابات را برگزار كند. از اين باب مشكل خاصي را احساس نمي كنيم.
وزير ورزش در پاسخ به سوال ديگري مبني بر اينكه آيا اساسنامه ها اصلاح مي شوند؟ گفت: اساسنامه ها مشكلي ندارند و بنا نيست چيزي مورد اصلاح قرار بگيرد. اين موضوع را بارها گفته ام. اساسنامه كنوني كاملا قانوني است. اينكه ما بعد از تشكيل وزارت ورزش و جوانان به لحاظ تغيير آيين نامه ها، اصلاحات جزئي داشته باشيم، ايرادي ندارد. اين منوط به هيچ قاعده اي نيست كه ما بايد حتما چنين كاري را انجام بدهيم و اگر نكنيم فدراسيون هاي ما غيرقانوني خواهند بود. اين موضوع از گذشته و از ابتداي انقلاب انجام شده و در حال حاضر هم كاملا قانوني است؛ اما بارها گفته ام اصلاحات جزيي براي بهتر شدن حتما لازم است كه دوستان هم مشغول اين كار هستند.
عباسي در پاسخ به اين سوال مبني بر اينكه قرار است انتخابات كميته ملي المپيك چه زماني برگزار شود؟ خاطرنشان كرد: تاريخ انتخابات را مجمع بايد تعيين كند. به نظر مي رسد بايد ظرف 2 ماه آينده برگزار شود.
وي در پاسخ به اين سوال كه براي حضور در جلسه شوراي المپيك راهي ماكائو مي شويد؟ اظهار داشت: تا اين لحظه كه وقت به ما اجازه چنين كاري را نداده است. در اين هفته خيلي گرفتار بودم اما اگر آخر هفته فرصت مناسبي پيش بيايد ممكن است براي جلسه عمومي و اصلي كه قرار است قهرمانان كشورمان مورد استقبال قرار بگيرند، شركت كنم.
عباسي در مورد جلسه با ژاك روك گفت: آن جلسه هم از دسته جلساتي است كه هر جايي كه گروهي هستند، احوال همديگر را مي پرسيم. خيلي مشكلي در اين مورد نيست.
وي در پاسخ به اين سوال كه آيا اين امر كه قرار است قول اخلاقي داده شود كه ابتدا مجمع كميته برگزار شود و پس از آن اساسنامه اصلاح شود، صحت دارد؟ خاطرنشان كرد: اساسنامه ما كاملا اصلاح و اخلاقا هم خيلي خوب است.
 


اعتراض راگبي بازان ايران به گستاخي اماراتي ها

تيم ملي راگبي ايران به دبي نمي رود

اعضاي تيم هاي راگبي مردان و زنان جمهوري اسلامي ايران در اعتراض به اقدام اماراتي ها در استفاده از واژه ساختگي و جعلي «خليج عرب» در رقابتهاي غرب آسيا، از سفر به امارات امتناع كرد.
قرار بود تيم هاي مردان و زنان راگبي ايران در رقابتهاي هفت نفره (سونز) قهرماني آسيا در امارات شركت كنند كه به سبب استفاده كشور ميزبان از نام جعلي خليج عرب، تيمهاي ايران در دفاع از تماميت اراضي كشور جمهوري اسلامي ايران و نام جاودان «خليج هميشه فارس« از عزيمت به دبي خودداري كردند.فدراسيون انجمن هاي ورزشي و انجمن راگبي، در اين راستا و به عنوان اعتراض به اين موج آفريني كه عليه هويت ملي و تماميت ارضي ايران محسوب مي شود، سفر اين دو تيم را لغو كردند.
اين فدراسيون با محكوم كردن اين حركات مذموم اماراتي ها، اضافه كرد: از حركت مسئولانه و تعامل اعضاي اين دو تيم تلاشگر تقدير مي شود و قطعاً اين تيم ها به عنوان تشويق به يك تورنمنت ديگر اعزام خواهند شد.
 


(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14