(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


پنج شنبه 25  آبان  1391 - شماره 20358

حديث دشت عشق
دفاعيه دبير فدراسيون كشتي از تصميم عجيب كميته انضباطي در ماجراي پرسپوليس و ثامن
حكمي صادر كرديم كه نه سيخ بسوزد، نه كباب!
اخبار كوتاه از فوتبال
اعلام رنكينگ غيرواقعي كاراته كاران از سوي فدراسيون !
تيم كشتي فرنگي بدون بنا در قزاقستان
تدريس خادم در كلاس پيشرفته مربيگري فيلا
تيم ملي تكواندو
امروز در آروبا دبير فدراسيون از اين سفر هم جا نماند!
ماهان- مهرام؛
نخستين حضور سرمربي تيم ملي بسكتبال در ليگ
هشدار رضازاده به بهداد سليمي


حديث دشت عشق

به ياد طلبه بسيجي شهيد «عليرضا جندقي»
ستاره كوير
عليرضا هميشه سعي مي كرد عيار ايمانش را خالص و كمترين عيب و آلايشي را از خود دور سازد. اين شروع راه است و فرض كار! تا حقيقت خلوص نباشد پاسخگويي به نداي «هل من ناصر» امام حسين(ع) ميسر نخواهد بود. روستاي كويري چاه ملك مفتخر است به وجود ستاره هاي ايمان كه همگان هدايت و نور مي بخشند و شهيد عليرضا جندقي ستاره اي تابان از طالع اين روستا بود. او پس از پايان تحصيلات راهنمايي در روستا، براي كسب معارف الهي عازم حوزه علميه اصفهان گرديد و حدود يك سال و اندي بر سر سفره كريمانه اهل بيت(ع) از رزق علم و دانش و روزي معرفت و تقوا استفاده كرد تا هنگامي كه وظيفه خود را در دفاع از اسلام و كشور اسلامي در جبهه هاي حق عليه باطل ديد و از آن پس از رزقش نظر به «وجه الله» شد. عليرضا در منطقه شلمچه به مصاف با صداميان كافر پرداخت و پس از مجاهدتي بزرگ به خون غلتيد و شاهد شهادت را در آغوش كشيد.
طلبه بسيجي شهيد «عليرضا جندقي» سال 1346 در نائين متولد شد و در 5/12/1365 در عمليات كربلاي پنج (شلمچه) به شهادت رسيد.
 


دفاعيه دبير فدراسيون كشتي از تصميم عجيب كميته انضباطي در ماجراي پرسپوليس و ثامن

حكمي صادر كرديم كه نه سيخ بسوزد، نه كباب!

سرويس ورزشي-
دبير فدراسيون كشتي مي گويد در ماجراي اختلاف 2 باشگاه پرسپوليس و ثامن سعي شد به گونه اي حكم صادر شود كه نه سيخ بسوزد و نه كباب!
هفته نخست رقابت هاي ليگ برتر كشتي تنها با برگزاري 2 ديدار آغاز شد، 2 ديداري كه يكي از آنها حساس ترين مسابقه فصل نيز به حساب مي آمد. تقابل تيم هاي پرسپوليس جويبار و ثامن الحجج از چندي قبل مورد توجه اهالي كشتي بود؛ جايي كه مربيان سابق تيم ملي مقابل يكديگر صف آرايي مي كردند. اما فاتح نبرد محمدي و كاوه، محسن كاوه و ثامن مشهد بود. درست مثل فينال فصل گذشته، اين بار هم تيم كاوه موفق شد با نتيجه 3 بر 2 شاگردان محمدي را شكست دهد. در ديگر مسابقه هم تيم فولاد ماهان اصفهان با نتيجه 5 بر 2 گاز مازندران را شكست داد.
بدترين آغاز در چند سال اخير
بدون ترديد اين بدترين آغاز ليگ كشتي آزاد در چند سال اخير بود. مشكلات مالي و به تبع آن انصراف برخي تيم ها، ليگ كشتي را از تب و تاب انداخت تا جايي كه در ليگ 8 تيمي تنها 2 مسابقه برگزار شد! به تمام اين اتفاقات بايد ماجراي اختلاف پرسپوليس جويبار و ثامن مشهد نيز اضافه كرد؛ اين 2 باشگاه از چندي قبل بر سر جذب كشتي گيري به نام بهنام احسان پور به مشكل برخوردند و كارشان به كميته انضباطي كشيده شد. در كميته انضباطي راي به نفع ثامن صادر و جريمه اي عجيب براي كشتي گير خاطي در نظر گرفته شد؛ طبق اعلام فدراسيون، احسان پور در دو ديدار رفت و برگشت ثامن و پرسپوليس از حضور بر روي تشك محروم گرديد تا مشخص شود اين كشتي گير تيم ثامن حالاحالاها حق ندارد برابر جويباري ها به ميدان برود. براي بررسي اين موضوع و همچنين اتفاقات ليگ گفت وگويي با عارف ربطي دبير فدراسيون كشتي داشتيم. ربطي در گفت و گوي خود با خبرنگار سرويس ورزشي كيهان سعي داشت توضيحاتي را در خصوص راي عجيب كميته انضباطي ارايه كند اما در نهايت به اين موضوع اذعان كرد كه تلاش فدراسيون اين بود كه در اين پرونده نه سيخ بسوزد و نه كباب!
¤ آقاي ربطي از سطح كيفي رقابت هاي ليگ آغاز كنيم. در چند سال اخير براي نخستين بار بود كه ليگ كشتي به اين شكل عجيب آغاز شد ، اتفاقي كه شايد نشات گرفته از حال و روز اين روزهاي فدراسيون كشتي باشد.
- به هر حال هفته نخست بود و ليگ كم و كاستي هايي داشت. منتها سطح كيفي مسابقات خوب بود و ما شاهد كشتي هاي قابل قبولي از سوي تيم ها بوديم. مسلما با گذشت زمان از مشكلات كاسته مي شود و شاهد ليگ پويا و جذاب تري خواهيم بود.
¤ متاسفانه جاي خالي پايتخت در ليگ كشتي كاملا محسوس بود؛ براي نخستين بار در چند سال اخير تيمي از تهران شركت نكرده ، اين موضوع براي فدراسيون نگران كننده نيست؟!
- نگران كننده كه هست. كشتي تهران نياز به يك رنسانس دارد تا از اين خوابي كه در آن فرو رفته، بيدار شود. ما رايزني هاي زيادي با ارگان هاي مختلف كرديم تا آنها را مجاب كنيم تيمي از تهران در ليگ شركت داده شود اما متاسفانه اين گونه نشد.
¤ آقاي ربطي اين داستان حكم كميته انضباطي در خصوص بهنام احسان پور چه بود؟!
- موضوع اين كشتي گير در كميته انضباطي بررسي و در نهايت اعلام شد كه احسان پور كشتي گير تيم ثامن است. از سوي ديگر براي آنكه برخوردي نيز با اين كشتي گير صورت گيرد و وي در آينده ديگر به صورت همزمان با دو تيم قرارداد امضاء نكند عنوان شد كه احسان پور در دو بازي رفت و برگشت برابر پرسپوليس جويبار به ميدان نرود.
¤ اتفاقا اعتراض اهالي كشتي به قسمت دوم راي كميته انضباطي است؛ بر اساس كدام استدلال منطقي كميته انضباطي تصميم گرفته اين كشتي گير را تنها از حضور در رقابت با تيم پرسپوليس جويبار محروم كند، آيا به عنوان نمونه نمي شد گفت كه احسان پور 2 هفته ابتدايي ليگ محروم است؟!
- شايد محروم شدن احسان پور از حضور در 2 ديدار رفت وبرگشت برابر پرسپوليس جويبار منطقي نباشد اما بايد تنبيهي نيز براي اين كشتي گير در نظر گرفته مي شد.
¤ كسي با تنبيه كردن احسان پور مخالف نيست، بلكه بحث اين است كه چرا بايد او تنها از حضور در رقابت با پرسپوليس جويبار محروم شود؟!
- براي اينكه اجحافي در حق پرسپوليس جويبار نشود.
¤ چه اجحافي ، مگر احسان پور با ثامن قرارداد نداشت؟!
- قرارداد احسان پور با ثامن امضاء نشده بود زيرا وي رضاينامه اي نداشت، با اين همه توافق شده بود كه وي براي ثامن به ميدان برود. قبل از حضور احسان پور در تمرينات جويبار در يك جمعي كه بنده، غلام محمدي و آقاي نمازيان حضور داشتند اعلام شد كه وي كشتي گير ثامن است.
¤ پس چرا غلام محمدي وي را جذب تيم پرسپوليس كرد؟!
- بحث ما همين است. بر همين اساس كميته انضباطي وقتي همه چيز را روي دو كفه ترازو قرار داد، تصميم گرفت احسان پور را كشتي گير ثامن اعلام كند.
¤ آقاي ربطي طبق گفته شما احسان پور با ثامن قرارداد نداشت اما تعهد اخلاقي داده بود كه كشتي گير اين تيم شود. اگر اينطور باشد كار پرسپوليس از نظر قانوني مشكلي نداشت و شايد تنها از نظر اخلاقي درست نبود كه احسان پور به اين تيم بپيوندد.
- دقيقا . برهمين اساس هم براي آنكه نه سيخ بسوزد و نه كباب گفتيم كه مقابل پرسپوليس كشتي نگيرد. اين چيزي بود كه به ذهن ما رسيد!
 


اخبار كوتاه از فوتبال

پس لرزه هاي ناكامي جوانان در آسيا و فوتسال در جام جهاني
نايب رييس اول فدراسيون فوتبال گفت، تغييرات در فوتبال جوانان و فوتسال ممكن است فراتر از سرمربيان تيم هاي ملي باشد و به روساي كميته هايشان هم كشيده شود. آيت اللهي نايب رييس اول فدراسيون فوتبال در پاسخ به اين سوال كه تغييرات در فوتبال جوانان و فوتسال ممكن است فراتر از كادر فني تيم هاي ملي باشد؟ گفت: بله، ممكن است چنين تصميمي گرفته شود. ما بايد گزارش هاي روساي كميته جوانان و فوتسال را به طور مكتوب دريافت كرده، آن ها را بررسي كنيم و تصميم لازم را در هيات رييسه فدراسيون بگيريم. بنابراين ممكن است تغييرات مان در بحث جوانان و فوتسال فراتر از كادر فني اين تيم ها و در حد روساي كميته هايشان باشد.
شكست خانگي كره جنوبي
تيم فوتبال كره جنوبي حريف ايران در مقدماتي جام جهاني 2014 در يك بازي دوستانه مغلوب استراليا شد.در اين ديدار كه در ورزشگاه 35 هزار نفري هواسئونگ برگزار شد ابتدا كره جنوبي با گل لي دونگ گوك از حريفش پيش افتاد، اما كانگوروها در ادامه با گل هاي روبرت كورنتوايت و نيكيتا روكاويتسايا توانستند به پيروزي برسند.
35 درصد قرارداد عماد رضا براي سپاهان
رحيمي مديرعامل باشگاه سپاهان گفت: عماد رضا مشكلات خاصي در سپاهان داشت. به وي بارها تذكر داديم. وي آزاد است به هر تيمي كه مي خواهد در ايران برود، البته با پرداخت 35درصد كل قرارداد خود به سپاهان.
چك اسپانسر استقلال پاس نشد
چند هفته قبل باشگاه استقلال با يك شركت داخلي به عنوان اسپانسر اين تيم به توافق رسيد و چك هاي اين حامي مالي در اختيار بازيكنان قرار گرفت. با وجودي كه تصور مي شود خيال مسئولان استقلال از بابت پاس شدن اين چك ها راحت خواهد بود اما اين اتفاق نيفتاد. خبرگزاري فارس با اعلام اين خبر نوشت: ميثم بائو و كيانوش رحمتي دو بازيكني هستند كه براي تاريخ 15 مهر چك داشتند اما با وجود گذشت بيش از يك ماه از اين تاريخ هنوز موفق نشده اند اين چك را به پول تبديل كنند.
موافقت ژوزه با جدايي زايد
مهاجم ليبيايي پرسپوليس به دليل برخي از مشكلات خانوادگي هفته گذشته رسما اعلام كرد قصد بازگشت به ايران را ندارد. از همين رو مدير برنامه هاي اين بازيكن اين موضوع را به اطلاع محمد رويانيان رساند.در ادامه مسئولان باشگاه پرسپوليس موضوع جدايي زايد را با ژوزه در ميان گذاشتند و سرمربي پرسپوليس اعلام كرد حالا كه او دوست ندارد به پرسپوليس برگردد نمي توان زايد را مجبور به اين كار كرد. واكنش ژوزه به صحبت هاي زايد مشخص كرد سرمربي قرمز پوشان با جدايي اين بازيكن از پرسپوليس موافقت كرده است.
ديگر چگونه كد بدهيم تا بفهمند مقصر كيست؟!
مصطفي نظري دروازه بان تيم ملي درباره اتفاقات رخ داده در اردوي اين تيم در تايلند و عامل ناكامي فوتسال ايران گفت: مشكلات فوتسال ما و اينكه به اين روز افتاديم ، سه بخش دارد؛ابتدا بحث تباني در فوتسال، سپس بيرون كشيدن تيم هاي بزرگ از ليگ كه باشگاه هاي پولدار جزو آنان بودند و همين موضوع باعث شد ليگ افتضاحي داشته باشيم و بازيكنان در تيم هاي خوبي بازي نكنند و در آخر اختلافات شخصي مسئولين.با اين شرايط خود صعود از گروهمان هم اتفاق مهمي بود. وي ادامه داد: من ديگر نمي دانم چگونه بايد كد بدهم تا عامل ناكامي هاي ما مشخص شود؟! هر چند مصطفي نظري در بيان مشكلات صراحتا از شخصي نام نبرد اما اشاره اي كه او به تمام اتفاقات داشت ناخودآگاه نام عباس ترابيان را به عنوان مسئول فوتسال در ذهن اهالي فوتبال تداعي كرد.
كريمي به تمرين پرسپوليس مي رود؟!
پرسپوليسي ها امروز در انتظار علي كريمي خواهند بود.بر اساس صحبت هاي قبلي كه انجام شده ،قرار بود علي كريمي پس از بازي مقابل ازبكستان به تمرين پرسپوليس برگردد.مديران پرسپوليس و بازيكنان اين تيم هم طي روزهاي گذشته از حل مشكل كريمي و بازگشت او خبر دادند و اين در حالي است كه مانوئل ژوزه در جلسه اي كه چندي پش با جمعي از سرخپوشان برگزار كرد،صراحتا گفت كه كريمي بايد عذرخواهي كند تا برگردد.پس از آن،مسئولان پرسپوليس با ژوزه وارد مذاكره شدند و از او خواستند مواضعش را تعديل كند و گفته مي شود در اين راه موفق هم بوده اند.با اين وجود مصدوميت كريمي در بازي دوستانه تيم ملي مقابل تاجيكستان ،در اين باره شك و شبهاتي به وجود آورد. حالا بايد منتظر بود و ديد آيا كريمي صبح روز پنجشنبه،به تمرين تيم باشگاهي اش خواهد رفت يا اين رشته سر دراز خواهد داشت؟!
 


اعلام رنكينگ غيرواقعي كاراته كاران از سوي فدراسيون !

آخرين رده بندي اعلام شده از سوي فدراسيون جهاني (wkf) براي كاراته كاران با رده بندي اعلام شده از سايت فدراسيون ايران مطابقت ندارد.
فدراسيون جهاني كاراته (wkf) پيش از آغاز رقابت هاي قهرماني جهان (فرانسه) آخرين رده بندي رنكينگ ورزشكاران را اعلام كرد.
اين اتفاق در حالي رخ داد كه پيش از اين سايت رسمي فدراسيون كاراته ايران؛ رده بندي تعدادي از كاراته كاها را طوري ديگر اعلام كرده بود. در رنكينگ اعلام شده از سوي فدراسيون جهاني علي فداكار كاراته كاي وزن 84-كيلوگرم در رتبه 14 قرار دارد، اما سايت رسمي فدراسيون كاراته ايران نام وي را در رتبه سوم اعلام كرده بود. سعيد احمدي كاراته كاي ملي پوش وزن 67- كيلوگرم از سوي سايت فدراسيون جهاني در رتبه 10 قرار دارد، اما سايت رسمي فدراسيون كاراته ايران نام وي را در رتبه سوم اعلام كرده بود. خبرگزاري فارس روز گذشته با انتشار اين خبر پرده از اشتباه فاحش فدراسيون كاراته برداشت؛ اشتباهي كه احتمال تعمدي بودن آن بيشتر از سهوي بودنش است!
لازم به يادآوري است فدراسيون كاراته ايران در حالي 13 آبان ماه پس از پايان مسابقات كاراته وان آلمان رنكينگ را اعلام كرد كه بعد از آن هيچ گونه مسابقاتي برگزار نشده كه باعث تغييرات در رتبه ورزشكاران شود.
 


تيم كشتي فرنگي بدون بنا در قزاقستان

تيم كشتي فرنگي ايران براي حضور در جام رياست جمهوري قزاقستان امروز عازم اين كشور مي شود.
رقابت هاي بين المللي جام رياست جمهوري قزاقستان طي روزهاي شنبه و يكشنبه 27 و 28 آبان ماه در شهر آستانه قزاقستان برگزار مي شود. بر اين اساس اعضاي تيم منتخب كشتي فرنگي امروز راهي اين كشور مي شوند و پس از برگزاري اين مسابقات بامداد چهارشنبه 1 آذرماه به كشور برمي گردند. محمد بنا كه براي سفر به اسپانيا در اردوي تيم ملي حضور نداشته، اين تيم را همراهي نمي كند. اسامي نفرات اعزامي به اين مسابقات به اين شرح است:
55 كيلوگرم: شيرزاد بهشتي طلا - مهرداد مرداني
60 كيلوگرم: بهنام مرادي - محسن حاجي پور
66 كيلوگرم: مهدي زيدوند
74 كيلوگرم: هادي عليزاده پورنيا - پيام بويري
84 كيلوگرم: علي قيطاسي
96 كيلوگرم: داود گيل نيرنگ
120 كيلوگرم: محسن مهدي زاده
مربيان: رسول جزيني ، ايرج اسفندياري فر- سعيد شيرزاد.
 


تدريس خادم در كلاس پيشرفته مربيگري فيلا

مدير تيم هاي ملي كشتي آزاد در كلاس مربيگري پيشرفته فدراسيون جهاني كشتي (فيلا) در بلغارستان تدريس خواهد كرد.
رسول خادم، قهرمان رقابت هاي المپيك 1996 آتلانتا و دارنده 3 مدال طلا و نقره جهان در اين كلاس، مباحث عملي را براي مربيان حاضر در اين كلاس از سراسر دنيا تدريس مي كند. كلاس بين المللي مربيگري فيلا سال 2012 ميلادي در حالي از تاريخ 25 تا 27 آبان ماه در شهر صوفيه بلغارستان برگزار مي شود كه سيدجواد رفوگر، رئيس انستيتو بين المللي كشتي ايران نيز براي مذاكره با مسئولان فيلا در مورد مسائل مختلف از جمله ميزباني كلاس هاي بين المللي فيلا به صوفيه سفر مي كند. رافائل مارتينتي، رئيس سوئيسي فيلا و چند تن از اعضاي فدراسيون جهاني نيز در اين كلاس حضور دارند.
 


تيم ملي تكواندو

امروز در آروبا دبير فدراسيون از اين سفر هم جا نماند!

اعضاي تيم ملي تكواندو كشورمان براي حضور در جام جهاني با همراهي رئيس و دبير فدراسيون تكواندو امروز تهران را به مقصد آروبا ترك خواهند كرد.
شانزدهمين دوره مسابقات جام جهاني تكواندو سوم تا پنجم آذرماه به ميزباني آروبا در شهر «سانتاكروز» برگزار خواهد شد و تيم ملي ايران نيز كه عنوان قهرماني دوره قبل را در اختيار دارد، بامداد پنجشنبه 25 آبان ماه از طريق هلند راهي آروبا خواهد شد. يوسف كرمي، عليرضا نصرآزاداني، كوروش رجلي، بهزاد ايلخاني، مهران عسگري، وحيد عيسي بيگلو، روح الله طالبي، مسعودحجي زواره، فرزاد عبدالهي و جلال خدامي نمايندگان كشورمان در اين دوره از رقابت ها هستند. فريبرز عسگري به عنوان سرمربي، مهدي بي باك و علي محمد بسحاق هم به عنوان مربي و شهرام اربابي به عنوان داور اين تيم را همراهي خواهند كرد. به گزارش خبرگزاري مهر نكته قابل توجه اينكه محمد پولادگر و غلامحسن ذوالقدر، رئيس و دبير فدراسيون تكواندو در اين سفر ملي پوشان كشورمان را همراهي خواهند كرد. دبير فدراسيون كه در طول چند سال اخير هيچ سفري را با تيم ملي از دست نداده به همراه تيم راهي آروبا مي شود اما پولادگر با چند روز تاخير به اعضاي تيم ملحق خواهد شد. شانزدهمين دوره مسابقات جام جهاني تكواندو از تاريخ 2 لغايت 5 آذرماه با حضور 16 تيم برتر جهان با قوانين جديد و تنها در يك وزن در آروبا برگزار مي شود.
 


ماهان- مهرام؛

نخستين حضور سرمربي تيم ملي بسكتبال در ليگ

هفته سوم ليگ برتر در حالي امروز برگزار مي شود كه ماهان و مهرام در حساس ترين بازي در برابر يكديگر به ميدان مي روند.
ماهاني ها كه در روزهاي گذشته به دليل حضور عرفان نساج پور در تركيب پتروشيمي به عنوان يار خارجي معترض بودند و با فدراسيون بسكتبال وارد جنگ لفظي شده بودند. اين هفته در حساس ترين بازي رو در روي مهرامي قرار مي گيرند كه به تازگي هدايتش را مهمد بچيروويچ، سرمربي اسلوونيايي تيم ملي بسكتبال برعهده گرفته است. ممي در اولين تجربه اش بر روي نيمكت مهرام تنها به پيروزي فكر مي كند و مي خواهد خودش را ثابت كند.
از ديگر ديدارهاي مهم اين هفته مي توان به جدال 2 همشهري صنايع پتروشيمي و پتروشيمي بندرامام اشاره كرد.
برنامه ديدارهاي هفته سوم به اين شرح است:
¤ نفت سپاهان - استقلال زرين قشم
¤ همياري زنجان - البدر بندر كنگ
¤ دانشگاه آزاد - شهرداري گرگان
¤ صنايع پتروشيمي - پتروشيمي بندرامام
¤ فولادماهان - مهرام تهران.
 


هشدار رضازاده به بهداد سليمي

رئيس قدراسيون وزنه برداري ضمن تاكيد بر حفظ حرمت پيشكسوتان و فعالان در وزنه برداري از همه قهرمانان مي خواهد كه در گفتار خود، شان پيشكسوتان را رعايت كنند.
حسين رضازاده گفت: بهداد مي خواهد در هفته پاياني ليگ وزنه بزند و ما نيز با اين موضوع موافقيم. به هر حال باشگاهي مثل پرسپوليس آمده و از يكي از قهرمانان ما حمايت كرده و ما هم براي احترام اين باشگاه اجازه مي دهيم كه بهداد در هفته پاياني ليگ كه بهمن ماه در اهواز برگزار مي شود به صورت آزاد شركت كند و وزنه بزند. البته حضور بهداد رسمي نخواهد بود و اين وزنه زدن به صورت سمبليك است، چرا كه قوانين و مقررات اجازه نمي دهد بهداد در قالب تيم پرسپوليس در اين هفته ليگ شركت كند. صحبتي هم كه آقاي اقبال پور كرده همين بوده و او هم آيين نامه را اعلام كرده و گفته كه بهداد نمي تواند با عنوان تيم پرسپوليس به صورت رسمي در ليگ وزنه بزند. اين مسئله مي تواند اعتراض ساير تيم ها را نيز برانگيزد. وي ادامه داد: حالا در اين ميان صحبت هايي مطرح شده كه به هيچ وجه مورد تاييد من نيست، من نمي دانم كه بهداد اين حرف ها را زده يا نه؟ شايد او در شرايط مناسبي نبوده و اين مطالب را مطرح كرده و شايد هم آن خبرنگار بد برداشت كرده است، اما به هر حال بايد رعايت كنيم تا اين جور مسايل منتشر نشود. به هر حال ما بايد شان پيشكسوتان را رعايت كنيم. من بارها به وزنه برداران گفته ام حتي بايد احترام آبدارچي اردو و فدراسيون را رعايت كنيم، چه برسد به مسئول رقابت هاي ليگ.
 


(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14