(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


دوشنبه 2 مرداد 1391 - شماره 20263

صفحه (14)

صفحه (3)

صفحه (2)

     
خون در دل لعل ! (يادداشت روز)
پشه (گفت و شنود)
به رغم فشار و تحريم غرب
چهارمين مجتمع سوخت هسته اي با غناي 20درصد تحويل راكتور تهران شد
كيهان و خوانندگان
آيت الله كعبي: تلاش اصلاح طلبان براي شركت در انتخابات نشانگر دروغ بودن ادعاي تقلب است
وزير دفاع: خسارت اس 300 را از روسيه مي گيريم
تأكيد رئيس جمهور عراق بر گسترش روابط تجاري با شركت هاي ايراني
اقدام قابل تقدير «دانشگاه الزهرا(س)» (خبر ويژه)
مجمع روحانيون چرا اين قدر در برابر منافقين منفعل است؟! (خبر ويژه)
حمله شوراي هماهنگي سبز به اصلاح طلبان شما قدرت طلب هستيد! (خبر ويژه)
كروبي عزيز! جبهه حراميان جاي شما نيست برگرد! (خبر ويژه)
8نفر جور شد مي ماند 992/999/74 نفر ديگر! (خبر ويژه)


خون در دل لعل ! (يادداشت روز)

مي گويند- و شايد فقط يك لطيفه باشد- كه دزدي به خانه اي دستبرد زده و آنچه را در دسترس بود، به يغما برده بود. مأموران پليس بعد از حضور در محل و بررسي كارشناسانه و فني، اعلام كردند كه سرقت در فاصله بين ساعات يك تا سه نيمه شب صورت گرفته است و صاحبخانه كه مردي پاكدل، اما ساده انديش بود، شانه به نشانه تعجب بالا آورد و گفت؛ پس اين آقاي دزد كه تمام شب گذشته را مشغول دزدي بوده است، نماز شبش را چگونه و در چه فرصتي به جاي آورده است!
در اين نوشته، اگرچه به فيلم در دست تهيه «لاله» و سفارش ساخت آن به يك كارگردان بدسابقه اشاره اي رفته است ولي موضوع آن ساده انديشي برخي از خودي هاي پاكدل و پي آمدهاي پرهزينه اي است كه فريب خوردگي آنها در پي داشته و به مردم و نظام تحميل مي كند. در كيهان روز چهارشنبه 21 تيرماه سفارش يك فيلم با عنوان «لاله» به يكي از كارگردانان و تهيه كنندگان ايراني و بدسابقه «هاليوود» به نقد كشيده شده بود. داستان اين فيلم به روايت يكي از كارگردانان خوشنام و متعهد و البته ساده انديش كشورمان، چنين است؛
«فيلم سينمايي «لاله» نشان دهنده دختر ايراني است كه توانسته به عنوان يك قهرمان ايراني در عرصه بين المللي خوش بدرخشد. به اعتقاد من سوژه اين فيلم يك سوژه روز جهان شمول است كه مي تواند بخش عمده اي از تبليغات عليه ايران مبني بر عدم وجود تمدن و تجدد در زندگي شهرنشيني را خنثي كند.»!!
همين كارگردان عزيز كشورمان در ادامه مي گويد؛ «باور افكار عمومي دنيا درباره زن ايراني اين است كه او آزادي عمل و استقلال در فعاليت اجتماعي ندارد و يا حتي اجازه رانندگي ندارند. با اين اوصاف گمان مي كنم پروژه سينمايي «لاله» مي تواند پاسخي به تمام شبهات مطرح شده در اين خصوص باشد.»!
قبل از پرداختن به موضوع اصلي، اشاره به اين نكته نيز ضروري است كه ساخت فيلم «لاله» به كارگرداني واگذار شده كه طي دو دهه اخير در هاليوود به تهيه فيلم هاي مستهجن و سكسي مشغول بوده است و در گزارش دو هفته قبل كيهان درباره وي آمده بود؛
«اسدالله نيك نژاد معروف به اسي نيك نژاد سالهاست در استوديوهاي
درجه 3 و 4 هاليوود به توليد آثار مستهجن و پورنو اشتغال دارد...
... در كارنامه تهيه كنندگي اسي نيك نژاد چهارده فيلم و سريال تلويزيوني به چشم مي خورد. در بين اين فيلم ها عناويني ديده مي شود كه شهرت خود را مديون بي پردگي و صحنه هاي مستهجن است، فيلم هايي كه به هدف اغواي تماشاگر ساخته شده اند.
از جمله سريال «خاطرات كفش قرمز» كه نيك نژاد يكي از مديران توليد و تهيه كنندگان آن بود. مجموعه اي كه هر قسمت آن از چند بخش اروتيك با محوريت خاطرات يك زن ساخته شد. سريالي كه در نمايش برهنگي هيچ منعي براي خود قائل نيست. اين سريال در پنج فصل (در سال هاي 1992 تا 1999) توليد شد. يكي از كارگردانان اين سريال، پورنوساز معروف، زلمان كينگ بود كه با فيلم هايي مملو از صحنه هاي اروتيك چون «اركيده وحشي» و «انحرافات زنانه» شهرت دارد.»
توضيح بيشتر درباره كارنامه اين كارگردان را مي توانيد در يادداشتي با عنوان «رالي با يك فيلمساز بدنام» كه به قلم برادر عزيزم آقاي «سعيد مستغاثي» در صفحه 14 كيهان چهارشنبه 21 تيرماه به چاپ رسيده است، مشاهده كنيد. ولي هويت و كارنامه كارگردان ياد شده موضوع يادداشت پيش روي نيست، بلكه سخن درباره تلقي ساده انديشانه دست اندركاران سينمايي كشورمان است. بخوانيد؛
يكي از اين دست اندركاران سينمايي كشورمان كه فردي خوشنام و خوش سابقه نيز هست و در صداقت و دلسوزي ايشان براي اسلام و نظام اسلامي نمي توان ترديد كرد درباره انگيزه سفارش فيلم ياد شده مي گويد؛ «فيلم سينمايي «لاله» نشان دهنده يك دختر ايراني است كه توانسته است به عنوان يك قهرمان ايراني در عرصه بين المللي خوش بدرخشد»! و مي افزايد به اعتقاد من سوژه اين فيلم يك «سوژه روز جهان شمول»! است كه مي تواند بخش عمده اي از «تبليغات سوء عليه ايران مبني بر عدم وجود تمدن و تجدد در زندگي شهرنشيني را خنثي كند»!
اكنون سؤال اين است كه آيا سمبل و نماد زن مسلمان ايراني، دختري است كه در مسابقات بين المللي «رالي» شركت مي كند؟! و آيا از نگاه اين برادر- متاسفانه ساده انديش- نشانه تجدد و زندگي مدرن، شركت اين دختر خانم فرضي در مسابقات اتومبيلراني است؟! آيا اينگونه «نمادها» دقيقا همان نمادهايي نيست كه آمريكا و متحدانش براي ايران آرزو مي كردند و انقلاب اسلامي اين آرزو و ده ها آرزوي مشابه ديگر نظير «انتخاب دختر شايسته»! و... را بر باد داد؟ چرا بايد از كيسه ملت و از بيت المال مسلمين براي تحقق آرزوهاي بربادرفته و الگوهاي ويرانگر غرب وحشي هزينه كنيم؟ و تازه، اين اهانت آشكار به شخصيت زن مسلمان ايراني را مقابله با تبليغات سوء آمريكا و متحدانش عليه زنان افتخارآفرين كشورمان بناميم؟! مبلغ 5 ميليارد توماني كه به كارگردان سكسي ساز و پورنوپرداز دست چندم هاليوود پرداخت شده است، بماند!...
حالا به چند نمونه زير كه فقط اندكي از بسيارهاست توجه كنيد؛
3 مايكل هايدن، رئيس سابق سازمان «سيا» كه به گفته خود، بيشترين دستور كار وي مقابله با فرهنگ پرجاذبه انقلاب اسلامي و پيشگيري از سرايت آن به ساير ملت هاي مسلمان و غيرمسلمان - توجه كنيد قيد غيرمسلمان نيز تاكيد هايدن است- بوده است طي سخناني در مركز استراتژيك «آمريكن اينترپرايز» كه در روزنامه آمريكايي نيويورك تايمز- فوريه 2011- به چاپ رسيده است، مي گويد؛ «با نظر ژنرال رابرت گيتس مخالفتي ندارم كه بايد در ايران از گروه ها و جريانات همپيمان خود براي ترويج فرهنگ ليبرال دموكراسي مخصوصا در ميان زنان و جوانان استفاده كنيم، اما از نگاه من، راه كار موثرتر آن است كه ديدگاه و نظر خود را به افكار و نظرات گروه ها و شخصيت هاي طرفدار رژيم القا كنيم. چرا كه در اين حالت، آنچه ما مي خواهيم را كساني مطرح كرده و بر آن اصرار مي ورزند كه رژيم اسلامي آنان را بخشي از بدنه خود مي داند» (نقل به مضمون).
3 بعد از پيروزي رجب طيب اردوغان و عبدالله گل در انتخابات تركيه، روزنامه صهيونيستي و انگليسي زبان «جروزالم پست» در گزارشي با عنوان «پيروزي روسري ها» كه نمي توان دقت در مستندات آن را ناديده گرفت نوشت «آقايان اردوغان و عبدالله گل، پيروزي خويش را مديون روسري همسران خود هستند. حجاب همسران اين دو سياستمدار ترك، فقط نشانه پايبندي به يك آموزه اسلامي نيست، بلكه «نماد»ي است كه از پيوند آنان با انقلاب خميني حكايت مي كند و در ميان مسلمانان منطقه به عنوان نمادي از احترام به شخصيت زن شناخته مي شود».
3 نگارنده همزمان با جنجال دولت فرانسه عليه حجاب يك خانم مسلمان فرانسوي و مخالفت شديد با حضور و تحصيل وي در دانشگاه پاريس، به محضر يكي از بزرگان رفته بودم. ايشان مي فرمودند؛ نظام كاپيتاليست فرانسه، علي رغم تقابل سوسياليسم با كاپيتاليسم، حضور ميتران سوسياليست را با عنوان رئيس جمهور اين كشور به آساني براي چند دوره تحمل مي كند ولي حجاب يك خانم مسلمان را در دانشگاه پاريس تاب نمي آورد! چرا؟! چون نمي خواهد و نمي تواند ميان حجاب و علم آموزي رابطه اي تعريف شود.
3 مؤسسه آمريكايي «كارنگي» كه بررسي هاي ميداني و نتيجه آن در ميان دولتمردان تصميم ساز آمريكا از اهميت ويژه اي برخوردار است و به قول «جيمز ولسلي» رئيس اسبق سازمان سيا، نگاهي موشكاف به مسائل پيراموني و راه حل هاي آن دارد، در گزارشي مي نويسد؛ «فمنيسم در ايران جايگاه درخور توجهي ندارد. انقلاب خميني(ره) زنان را در موقعيت برجسته اي از علم و دانش و نقش آفريني اجتماعي قرار داده است. اين موقعيت در آمريكا و بسياري از كشورهاي اروپايي نيز كم نظير است» و...
3 شاهرخ باوند، رزمنده شهيدي بود كه سپاه نسبت به شهادت يا اسارت وي در ترديد بود. آن روزها، راديو بغداد نام برخي از رزمندگان اسير را اعلام مي كرد. برادران ديگر شاهرخ كه همگي از برادران رزمنده و حزب اللهي بوده و هستند، با اين تصور كه شايد مادرشان مايل به شنيدن برنامه راديو بغداد و كسب خبر احتمالي از فرزندش باشد ولي به خاطر شخصيت حزب اللهي فرزندانش از اين كار شرم دارد، خطاب به وي گفتند؛ اگر مايل هستيد، به راديو بغداد گوش كنيد شايد خبري از برادرمان به دست آوريد! و مادر با عصبانيت پاسخ داد؛ يعني مي گوئيد، ده ها دشنام راديو بغداد به حضرت امام(ره) را تحمل كنم! با اين اميد كه خبري از فرزند رزمنده ام بگيرم!
3 آقايان دست اندركار امور سينمايي كشور! لطفا چند دقيقه اي از اوقات روزانه خود را به شنيدن و خواندن گزارش ها و اخبار رسانه هاي آمريكايي، اروپايي، صهيونيستي و نيز دقايقي را به رصد گزارش ها و اخبار رسانه هاي منطقه اختصاص بدهيد، تا از جايگاه و نقش برجسته اي كه زنان مسلمان كشورمان در تحولات عميق و ضد استكباري اين روزها در منطقه و جهان داشته و دارند باخبر شويد و... در اين صورت، بي ترديد و به يقين از معرفي دختر «رالي باز» به عنوان نماد زن ايراني، شرمنده مي شويد و شايد زير لب اين بيت از غزل خواجه شيراز را خطاب به خود زمزمه كنيد؛
جاي آن است كه خون موج زند در دل لعل
زين تغابن كه خزف مي شكند بازارش

حسين شريعتمداري


پشه (گفت و شنود)

گفت: مشاور فراري كروبي كه به آمريكا پناهنده شده است در نامه اي خطاب به كروبي اعلام كرده كه از مشاوره دادن به ايشان استعفا داده و قصد همكاري با گروه هاي برانداز را دارد!
گفتم: ولي سال گذشته كروبي براي جلوگيري از آبروريزي بيشتر او را از مشاورت خود عزل كرده بود.
گفت: خطاب به كروبي نوشته كه من ديگر نظام جمهوري اسلامي را قبول ندارم!
گفتم: خيلي بد شد! الان اين نظر ايشان به اولين خبر رسانه هاي دنيا تبديل ميشه. خب! ديگه چي؟!
گفت: نوشته؛ نمي دانم استعفاي من از نگاه دوستانم چگونه ارزيابي مي شود؟!
گفتم: پشه اي روي تنه درخت چنار نشسته بود، هنگام برخاستن به درخت گفت خودت را محكم نگه دار كه من دارم برمي خيزم!


به رغم فشار و تحريم غرب

چهارمين مجتمع سوخت هسته اي با غناي 20درصد تحويل راكتور تهران شد

رئيس سازمان انرژي از توليد چهارمين مجتمع سوخت هسته اي با غناي 20درصد براي استفاده در راكتور تحقيقاتي تهران خبر داد.
«فريدون عباسي» ديروز در حاشيه مراسم سالگرد شهادت شهيد داريوش رضايي نژاد، از شهداي هسته اي كشورمان در پاسخ به سؤالي مبني بر اينكه راكتور تهران با چه تعداد مجتمع سوخت 20درصدي كار مي كند گفت: چهارمين مجتمع سوخت توليدي كشور تا غناي 20درصد توليد و تحويل راكتور تهران شده است.
وي گفت: اين مجتمع سوخت بين 4 تا 5 مگاوات كار كرده و تست هاي لازم براي تاييد نهايي آن در حال انجام است.
عباسي گفت: در حال حاضر در راكتور تهران كارهاي تحقيقات و توليد راديو دارو با همين مقدار مجتمع سوخت ادامه دارد.
وي در پاسخ به سؤال ديگري مبني بر اينكه توليد سوخت تا غناي 20درصد كشور چه ميزان است، اظهار كرد: از مقداري كه آخرين بار توسط آژانس اعلام شده است، كمي افزايش يافته، اما اعلام رسمي آن توسط بازرسان آژانس انجام مي شود.
به گزارش ايسنا، رئيس سازمان انرژي اتمي تاكيد كرد: ما به اندازه مورد نيازمان توليد سوخت 20درصد را ادامه مي دهيم و بيشتر يا كمتر از آن توليد نمي كنيم.
سوخت هسته اي 20درصد در شرايطي توليد مي شود كه جمهوري اسلامي ايران تابستان سال 88 در نامه اي به آژانس درخواست تامين 120كيلوگرم از سوخت با غناي 20درصد براي راكتور تحقيقاتي تهران نمود. آژانس نيز برخلاف رويه معمول اين درخواست را به كشورهاي 1+5 ارجاع داد. در نهايت سه كشور آمريكا، روسيه و فرانسه آمادگي خود را براي تحويل اين ميزان سوخت به ايران با شرط دريافت يكجاي 1200كيلوگرم از ذخاير اورانيوم 5/3درصد غني شده ايران را نمودند.
پس از كش و قوس هاي فراوان در جريان مذاكرات ژنو3، وين 1و2 در پاييز و زمستان 88 براي جمهوري اسلامي ايران يقين حاصل شد كه غربي ها هيچ اراده اي براي تحويل اين نوع سوخت به ايران را ندارند و هدف آنها تنها خارج كردن ذخاير اورانيوم 5/3درصد از ايران و گرفتن عامل بازدارنده تهديدات در كنار تشديد فشارها و جنگ رواني از سوي رژيم صهيونيستي براي منزوي كردن تهران هستند.
در چنين شرايطي جمهوري اسلامي ايران در بهمن 88 اقدام به غني سازي 20درصد نمود كه طبق آخرين گزارش آژانس تاكنون 146كيلوگرم از اين نوع اورانيوم غني سازي كرده است.
عباسي در حاشيه اين مراسم در پاسخ به سؤال ديگري مبني بر اينكه شركت روس اتم اعلام كرده است كه مرداد يا شهريورماه نيروگاه به قدرت نهايي اش مي رسد با بيان اينكه اين مطلب را كاملا تاييد نمي كنم، خاطرنشان كرد: نمي توانم بگويم نيروگاه بوشهر به قدرت 100درصدي خود مي رسد. بهتر است مقامات روس هم اين مطلب را اعلام نكنند. بهره برداري نهايي نيروگاه بوشهر كاري تجربي است و ما صبر لازم براي راه اندازي ايمن و استاندارد آن داريم. ما عجله اي براي بهره برداري نهايي نداريم، مي خواهيم نيروگاه بوشهر نيروگاهي باشد كه بتواند برق پايدار توليد كند.
معاون رئيس جمهور همچنين در پاسخ به اظهارات اخير رئيس MI6 درباره فعاليت هاي هسته اي ايران گفت: آنها رقمي نيستند كه بخواهند جلوي ما را در پيشرفت هاي كشور بگيرند، ما اصلا به دنبال سلاح هسته اي و موارد مشابه نبوده ايم و نيستيم، همانطور كه در دوران دفاع مقدس به دنبال سلاح كشتار جمعي نبوده ايم.
عباسي ادامه داد: آنها خوب مي دانند كه ما اصلا برنامه نظامي هسته اي نداريم. اين اظهارات بيشتر بهانه گيري است تا جلوي پيشرفت كشور را بگيرند، اما ما در مواردي كه آنها خواستند جلويمان را بگيرند، پيشرفت كرديم و حتي مي توانيم تجربيات مان را در اختيار ديگر كشورها قرار دهيم.


كيهان و خوانندگان

سامانه پيام كوتاه 32320003
¤ السلام اي ماه رحمت، ماه عشق
السلام اي سفره زيباي عشق
السلام اي بزم مستي با خدا
وعده گاه پر كشيدن تا خدا
السلام اي دل به عشقت منجلي
السلام اي ماه زيباي علي
ماه پرفيض رمضان بر شما مبارك باد.
5559---0937
¤ در يكي از سخنان نغز و پرمعناي استاد حسن زاده آملي آمده است: «تا دهن بسته نشود دل باز نمي شود و تا عبدالله نشوي عندالله نمي شوي. اگر از انسان سر برود سحر نبايد برود.» ان شاء الله كه بتوانيم در اين ماه با رعايت تقوي به اين مقامات و درجات برسيم.
6765---0919
¤ با نسل كشي مسلمانان كشور ميانمار جا دارد وزارت خارجه سفارت اين كشور را تعطيل و سفير آن را اخراج كند.
9695---0938
¤ اگر مسلمانان جهان براي سراسري شدن دين اسلام بطور جد فكر نكنند و وارد اقدام عملي نشوند بايد هر روز در يك گوشه از جهان منتظر جنايت عليه مسلمانان در آن منطقه بود و افسوس خورد. حادثه خونبار كشتار مسلمانان ميانمار جلوي چشمان ما اتفاق مي افتد و همه را رنج مي دهد و گويا هيچ كاري هم از ما ساخته نيست، الا اينكه به سهم خودم اعلام مي كنم حاضرم سرپرستي يك كودك آواره ميانماري را بر عهده بگيرم.
انصاري
¤ آمريكا و ديگر كشورهاي جنايتكار كه مرتب عليه سوريه توطئه مي كنند اگر راست مي گويند كه دلسوز ملت سوريه هستند پس چرا در دفاع از مردم مظلوم بحرين و عربستان پا جلو نمي گذارند. از مسئولين كشور خودمان هم گلايه دارم كه وقتي ديگران اين گونه علني در كشورهايي مثل سوريه و بحرين دخالت مسلحانه مي كنند چرا در دفاع از اين ملت ها اسلحه و نيرو ارسال نمي كنند. بنده يك پيرمرد بسيجي و آماده اعزام براي جانفشاني در راه مقاومت هستم.
ستاري
¤ با توجه به وجود امام زادگان معتبر و برخي از سرهاي مقدس شهدا در سوريه از دولت خدمتگزار و ستاد كل نيروهاي مسلح درخواست مي شود در صورت صلاحديد نسبت به اعزام داوطلبان به سوريه مساعدت نماييد تا هم از جان ملت مظلوم سوريه دفاع نمايند و هم حافظ اماكن مقدس مذهبي از شر وهابيون وابسته به آمريكا شوند.
اصغر كردبچه
¤ خبر بازگشت بي سر و صداي مديران خاتمي و هاشمي به دولت كه در روزنامه كار شده است خيلي مهم است و به جريان انحرافي لانه كرده در دولت برمي گردد. شك نكنيد كه ريشه بسياري از گراني هاي كشور، ريشه در لجبازي هاي سال 89 و جريان انحرافي است. اين جريان چون تمام نهادها و سودآوري دولتي را قبضه كرده و ارتباط با جريان كارگزاران سازندگي و اصلاحات دارد، لذا به طور مصنوعي مي توانند قيمت ها را افزايش دهند و مردم را در تنگنا بگذارند. آنها مي خواهند اين گراني را بهانه كنند و به مردم القا كنند تا آنها بگويند از حق مسلم هسته اي خود بگذريد.
ايران منش
¤ پخش كارناوال ماه مبارك رمضان و استقبال از اين ماه خدا و ماه ميهماني خدا با حضور زنان و مردان در كنار يكديگر و ساز و تمبك زدن آيا شايسته اين ماه ضيافت الهي است؟ مسئولان صدا و سيما مگر در خواب هستند و اين برنامه را قبل از پخش نگاه نمي كنند. مردم ما به كدام سو مي روند؟
خانم احمدي
¤ بايد توجه داشت كه گناه فقط در نگاه حرام نيست. مال حرام به خانه بردن مانند رشوه و ربا نيز حرام مي باشد و آثار سوء دنيوي و آخرتي به دنبال دارد.
9915---0914
¤ اختصاص دادن سبد كالا براي كارمندان در ماه مبارك رمضان را نخواستيم حداقل حقوق مستمري بگيران را در اول تير ماه مي دادند كه براي ماه رمضان آمادگي داشته باشند.
6809---0913
¤ از كيهان درخواست مي شود تيتري هم براي قشر زحمتكش و كارگر بازنشسته تامين اجتماعي بزند. چند ماه است كه قرار شده حقوق ها افزايش يابد باز هم وعده مرداد را مي دهند؟!
3912---0917
¤ فروشگاهي به نام «تركيه» در خيابان پيروزي جنب ايستگاه مترو راه اندازي شده است. لازم است بررسي شود كه با توجه به ددمنشي تركيه چطور چنين فروشگاهي توسط آنها در كشورمان راه اندازي مي شود.
يك شهروند
¤ از نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي و شوراي شهر تهران درخواست مي شود با تصويب قوانين لازم نسبت به كساني كه در حين مأموريت آتش نشاني دچار سانحه، مجروحيت يا فوت مي شوند همانند ديگر ارگانها و سازمانها آنان را جانباز و شهيد محسوب نمايند تا مرهمي بر زخم دل خانواده هاي داغديده آنها نهاده شود.
جمعي از كاركنان آتش نشاني تهران
¤ در ماههاي بهمن و اسفند سال 90 به مدت 2 ماه به عنوان راوي جنگ در كاروان هاي راهيان نور حضور داشته ام از آنجا كه كارمند راه آهن هستم برگه دو ماه حضور خود در جنوب كشور را تحويل مسئولين اداره راه آهن دادم. در كمال تعجب براي بنده 75 روز غيبت زده اند در ضمن پاداش و عيدي امسال را نيز ندادند. لطفاً راهنمايي كنيد كه به كجا بايد شكايت بكنم و آيا جايي براي دفاع از نيروهاي بسيجي در كشور وجود دارد يا خير؟
احمد چيت ساز
¤ در دهلران و مهران به علت خشك شدن چشمه ها و رودخانه ها حيوانات و پرندگان در حال نابودي هستند. از وزراي نيرو و جهاد كشاورزي استمداد مي كنيم.
مهمان پور از ايلام
¤ از نيروي انتظامي درخواست مي شود به منكراتي كه در داخل ايستگاههاي مترو كه جزء اماكن عمومي است به وقوع مي پيوندد رسيدگي نمايند.
9093---0912
¤ 12 سال است كه حق بيمه مي پردازم چون بيماري «ام اس» دارم از كار افتاده شده ام ولي در كمال تعجب با اينكه تكنسين ارشد هستم حقوق مستمري يك كارگر صفر كيلومتر بدون تحصيلات را به بنده مي دهند. آيا نبايد عدالت و انصاف در كار باشد؟
0432---0937
¤ دولتمردان و مسئولين يا چشمان خود را روي واقعيت هاي جامعه بسته اند يا خداي ناكرده مردم را نابينا فرض كرده اند. بنويسيد كجا و كي قيمت مرغ ارزان شده است. در هيچ كجا قيمت مرغ زير 7 هزار تومان نيست.
افروز
پاسخ روابط عمومي بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران
در پاسخ به مطلب مندرج در ستون «كيهان و خوانندگان» مورخ 18/4/91 به آگاهي مي رساند: براساس قانون پولي و بانكي، قانون تنظيم بازار غيرمتشكل پولي و دستور العمل اجرايي تاسيس، فعاليت و نظارت بر صندوق هاي قرض الحسنه مصوب 20/5/1388 همه صندوق هاي قرض الحسنه براي ادامه فعاليت بايد شرايط خود را با دستور العمل مورد اشاره تطبيق دهند. بر همين اساس، سامانه بازار غيرمتشكل پولي به منظور دريافت اطلاعات و تشكيل پرونده صندوق هاي قرض الحسنه راه اندازي شده است.
لذا، صندوق هاي قرض الحسنه براي تطبيق فعاليتهاي خود با دستور العمل اجرايي فوق الذكر، مي بايست با مراجعه به سامانه بازار غيرمتشكل پولي به آدرس http://nbfi.cbi.ir/، ضمن تكميل اطلاعات، مدارك مورد درخواست را براي رسيدگي به اين بانك ارسال نمايند.»


آيت الله كعبي: تلاش اصلاح طلبان براي شركت در انتخابات نشانگر دروغ بودن ادعاي تقلب است

عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: اعتراف به صحت انتخابات، اقدام در چارچوب قانون اساسي، التزام عملي به ولايت فقيه، همنوايي با مردم و عذرخواهي از آنها و نقد جدي فتنه گران از پيش شرط هاي ورود اصلاح طلبان به انتخابات 92 است.
آيت الله عباس كعبي عضو مجلس خبرگان رهبري با اشاره به شروط ورود اصلاح طلبان به انتخابات رياست جمهوري با توجه به عملكرد قبلي آنها اظهار داشت: نكته حائز اهميت اين است كه دوست و دشمن و افراد با سلايق گوناگون مي دانند كه انتخابات در نظام مقدس جمهوري اسلامي واقعي است و هركس را كه مردم انتخاب كنند، مي تواند تصميم هاي سرنوشت سازي براي كشور بگيرد.
آيت الله كعبي با بيان اينكه جمهوريت نظام بر مبناي ارزش هاي اسلامي و بر پايه آموزه هاي ديني است افزود: در واقع در اين جمهوريت همان مردم سالاري ديني است كه در انتخابات 88 نيز با حضور 40 ميليوني مردم تجلي يافت.
عضو مجلس خبرگان رهبري ادامه داد: با وجود آنكه مردم در انتخابات 88 گزينه مطلوب خود را انتخاب كردند اما متاسفانه اردوگاه موسوم به اصلاح طلبي با افسانه موهوم تقلب در انتخابات اين حماسه 40ميليوني را به يك فتنه پيچيده تبديل كرد كه با استقبال صهيونيسم، آمريكا و ضدانقلاب مواجه شد.
وي تلاش اصلاح طلبان و كوبيدن آنها بر طبل انتخابات را نشانگر جدي بودن و تاثيرگذار بودن انتخابات در جمهوري اسلامي دانست و به فارس گفت بر مبناي اعمال قانون، انتخابات ظرفيتي براي جناح ها و گروه هاي مختلف است تا خود را در معرض راي مردم قرار دهند.
آيت الله كعبي با بيان اينكه انتخابات فرصتي است كه همه مي توانند از آن استفاده كنند گفت: تلاش اردوگاه اصلاح طلبي براي ورود به انتخابات آينده نشان مي دهد كه اصلاح طلبان هم دروغ بودن افسانه خود ساخته تقلب را باور كرده اند. از اين رو رسما بايد به اشتباه خود اعتراف كنند و بگويند كه انتخابات سال 88 در نهايت سلامت برگزار شد.
عضو مجلس خبرگان رهبري تصريح كرد: اصلاح طلبان همچنين بايد اعتراف كنند كه در مقطعي حساس گول بازي اپوزيسيون، دشمن، ضدانقلاب، سلطنت طلبان و منافقين را خوردند.


وزير دفاع: خسارت اس 300 را از روسيه مي گيريم

وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح با حضور در جلسه كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گزارشي از آخرين تحولات و دستاوردهاي دفاعي كشور ارائه كرد .
سرتيپ احمد وحيدي ضمن اشاره به دستاوردهاي جديد موشكي جمهوري اسلامي در مورد موشك هاي اس 300 گفت: بعد از آنكه روسيه از دادن موشك هاي مذكور خودداري كرد، وزارت دفاع اولا نسبت به دريافت پرداخت هاي ايران اقدام كرد و حقوق ملت ايران را برگرداند و نسبت به خسارات وارده نيز اقدام و دادخواست لازم ارائه شد و قطعا خسارات آن را دريافت خواهيم كرد.
وي گفت: اقدام بعدي، ساخت موشك هاي با برد بلند بود كه اين اقدام نيز با اتكا به توان علمي ـ فني و تكنولوژيكي خودمان شروع شد و اكنون به موفقيت هاي قابل قبولي دست يافته ايم .
وزير دفاع در مورد سهم جمهوري اسلامي از خزر نيز گفت : 20 درصد سهم جمهوري اسلامي از درياي خزر كه شامل موارد كنترلي و فعاليت هاي دفاعي دريايي است در دستور كار قرار دارد .
وي با تاكيد بر اهميت دفاع سايبري گفت : يكي از محوري ترين فعاليت هاي وزارت دفاع، دفاع سايبري است و خنثي سازي تهاجمات اخير سايبري عليه تاسيسات كشورمان نشان از توان و ظرفيت علمي و تكنولوژيكي جمهوري اسلامي در حوزه دفاع سايبري دارد .
وحيدي در اين جلسه ضمن اشاره به وضعيت سوريه گفت : سوريه به اين دليل مورد طمع و توطئه غربي ها قرار گرفت كه در مقابل تجاوزات و تهديدات رژيم صهيونيستي موضع گيري كرد؛ آمريكا و متحدانش به همراه برخي كشورهاي عربي سوريه را به كانون تروريست ها تبديل كرده اند .
به گزارش ايسنا نقوي حسيني، سخنگوي كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در اين باره گفت : در پايان اين جلسه، وزير دفاع به سوالات اعضاي كميسيون به طور مبسوط پاسخ داد و پس از اين جلسه، كميته هاي سه گانه تشكيل جلسه دادند . گفتني است ، سردار وحيدي را معاونين و روساي سازمان هاي وزارت دفاع همراهي مي كردند .
 


تأكيد رئيس جمهور عراق بر گسترش روابط تجاري با شركت هاي ايراني

مشاور اقتصادي رئيس جمهور عراق از تأكيد طالباني به تسهيل شرايط براي حضور شركت هاي ايراني در بازار اين كشور خبر داد.
«عبدالله حاجي سعيد» مشاور اقتصادي جلال طالباني رئيس جمهور عراق در گفت وگو با فارس، با اشاره به وضعيت اقتصادي كردستان عراق، پتانسيل هاي اين منطقه و روابط اقتصادي بين ايران و كردستان، از وجود اراده جدي در بين مقامات كردستان عراق براي گسترش روابط تجاري با ايران سخن گفته و خواستار حضور پررنگ تر و قويتر ايران در اين عرصه شد.
وي در ادامه افزود: ما با شركت هاي ايراني روابط ديرينه و گسترده اي داريم. اين روابط نه تنها بين ايران و كردستان عراق، بلكه با استان هاي جنوبي و مركزي نيز وجود دارد.
حاجي سعيد اظهار داشت: شركت هاي ايراني در عراق فعاليت زيادي دارند، اما ما خواستار اين هستيم كه شركت هاي بزرگ ايران به كردستان آمده و فعاليت كنند.
كردستان براي سرمايه گذاري در مجتمع هاي مسكوني، كشاورزي و گردشگري پتانسيل خوبي داشته و حكومت كردستان نيز آمادگي لازم براي اين كار را دارد.
وي گفت: ما خواستار رسيدن اين پيام به شركت ها و مقامات ايران هستيم: «شركت هاي ترك و غربي در كردستان فعال هستند و ما مي خواهيم كه شركت هاي ايراني فعال باشند.»


اقدام قابل تقدير «دانشگاه الزهرا(س)» (خبر ويژه)

انتشار خبر ماهيت صهيونيستي كنفرانس دوسالانه مطالعات ايران شناسي در شهر اسلامبول تركيه (از 12تا 14مردادماه) در روزنامه كيهان بازتاب هاي گسترده اي داشت. پس از انتشار اين خبر با عنوان «دام صهيونيست ها براي اساتيد دانشگاه هاي ايران» تماس هاي بسياري از كانون هاي مسئول در حوزه آموزش عالي با «كيهان» گرفته شد و در نخستين واكنش «انجمن حكمت و فلسفه» اعلام كرد كه «هيچ يك از اعضاي اين مؤسسه در آن همايش سخنراني يا مقاله ارائه نخواهند كرد.»
در تازه ترين واكنش، دانشگاه الزهرا در نامه اي به مديرمسئول روزنامه كيهان اعلام نمود كه اساتيد اين دانشگاه، پس از اطلاع از ماهيت صهيونيستي كنفرانس دوسالانه مطالعات ايران شناسي در استانبول، عدم حضورشان را كتباً اعلام نموده اند.
گفتني است روزنامه كيهان در خبر ويژه مورخه 24تير 1391 فاش كرد كه تورج اتابكي رئيس اين كنفرانس يكي از چهره هاي سلطنت طلب مرتبط با بنياد اشرف پهلوي در واشنگتن.دي.سي است كه با محمد توكلي طرقي از حاميان فرقه ضاله بهائيت پيوندهاي نزديكي دارد.
«كيهان» ضمن تقدير از اقدام از دانشگاه الزهرا(س) اميدوار است تا ديگر مراكز آموزش عالي و دانشگاه ها كه در اين سمينار مشاركت داشتند به موضع گيري شفاف و اصولي در اين خصوص بپردازند. متن كامل نامه دانشگاه الزهرا(س)جهت اطلاع خوانندگان منتشر مي شود:
مديرمسئول محترم روزنامه كيهان
باسلام
احتراماً در پاسخ به مطلب درج شده در آن روزنامه مورخ 24/4/91 تحت عنوان «دام صهيونيست ها براي اساتيد دانشگاه هاي ايران» به استحضار مي رساند از دانشگاه الزهرا(س) اساتيدي كه خود را براي ارائه مقاله علمي جهت شركت در كنفرانس دوسالانه مطالعات ايران شناسي آماده نموده بودند، پس از اطلاع از ماهيت صهيونيستي آن عدم حضورشان را كتباً اعلام نموده و حتي با وارد شدن ضرر و زيان مالي به جهت رزرو بليط و مكان، صيانت از حريم ايران اسلامي را اولي تر دانستند.
مراتب جهت دستور درج در آن روزنامه ايفاد گرديد.
مژگان ناصري
مدير روابط عمومي دانشگاه


مجمع روحانيون چرا اين قدر در برابر منافقين منفعل است؟! (خبر ويژه)

يك عضو مركزيت مجمع روحانيون با 3 سال تأخير خواستار فرو بردن خشم، اصلاح ذات البين و مقابله با فتنه انگيزي و اختلاف شد.
مجيد انصاري با تاكيد بر شركت اصلاح طلبان در انتخابات رياست جمهوري آينده گفته است: دلخوري هايي كه به هر دليل در جريان انتخابات گذشته پيش آمده است و كدورت ها با يك سعه صدر و گذشت متقابل كنار گذاشته شود.
وي در گفت وگو با ايسنا افزود: نمي دانم اين همه آموزه هاي اسلام درخصوص گذشت و فرو بردن خشم و بزرگواري و عفو در اخلاق اسلامي چه زماني قرار است به كار گرفته شود، اگر اصلاح ذات البين به عنوان مقدس ترين كارها و عبادت هاست و منفورترين كارها فتنه انگيزي به معناي ايجاد اختلاف و خصومت بين برادران مسلمان است، چه ساز و كاري بايد براي عمل كردن به اين معروفات پيش گرفت.
انصاري گفت: فضاي سياسي كشور اقتضاء مي كند با يك نگاه برادرانه، گذشت و اغماض، عفو و تفاهم به استقبال انتخابات رياست جمهوري برويم و لازمه اين كار اين است كه دست خناس ها و عناصر افراطي و جريانات مشكوك و كساني كه نان و نامشان در اختلاف افكني و دميدن در كوره اختلاف است، قطع شود.
وي توصيه كرد: در هر دو جبهه بايد سعي كنند نسبت به افرادي كه به دنبال اختلاف افكني هستند با ديده شك و مراقبت نگاه كنند؛ گرچه مي گويند بايد حسن ظن داشت، ولي در فعاليت هاي سياسي و در دنيايي كه در معرض نفوذ سرويس هاي جاسوسي و منافقين هستيم، خوش باوري به همه افراد كارساز نيست، به كساني كه دنبال خبرهاي نادرست و پرونده سازي هاي ناصحيح و اختلاف افكني هستند و افراطي برخورد مي كنند در هر دو جبهه بايد با نگاه ترديد و احتياط نگاه كرد.
به رغم اين اظهارات، مروري بر كارنامه برخي سران مجمع روحانيون و تندروهاي همسو با آنان طي 3 سال گذشته و حتي هفته هاي اخير نشان مي دهد كه آنها بر خلاف رهنمودهاي آقاي انصاري، مشغول تفرقه انگيزي و فتنه انگيزي بوده اند. به عنوان مثال اعضاي مجمع وقتي تندروي هاي كساني چون موسوي و كروبي و حلقه اصلي مديريت كننده آنها را كه آلودگي هاي جدي به گروهك هاي ضد انقلاب داشتند، مشاهده كردند به جاي اعتراض به روند قانون شكني و آشوبگري با اين جريان همراه شدند و به ادعاي خائنانه و دروغ تقلب دامن زدند حال آن كه مي دانستند تقلب 000/000/11 رأيي امكانپذير نيست. آن روز كسي در ميان مجمع روحانيون به بازيگران لجوج فتنه نگفت بزرگواري به خرج دهيد و خشم و هيجان خود را فرو ببريد بلكه تحريكاتي نيز صورت گرفت تا دعوت مكرر رهبر معظم انقلاب - از جمله در نماز جمعه و... - براي بازگشت به قانون و همدلي و برادري بي ثمر بماند.
آن روز اعضاي مجمع و اصلاح طلبان همسو كمترين دغدغه اي نسبت به اختلاف انگيزي ميان مردم نداشتند همان طور كه امثال خاتمي طي هفته هاي اخير نيز با تندروهايي نظير عبدالله نوري هم پياله شده اند، كسي كه تابلوي باند مهدي هاشمي و گروهك نهضت آزادي و سازش با آمريكا و تخطئه حمايت از مقاومت فلسطين را يكجا بلند كرد و ميداندار بخشي از ساختارشكني هاي سازمان يافته در وزارت كشور دولت اصلاحات بود.
اصلاح طلبان اگر صداقت دارند بايد اعلام كنند كه در فتنه سال 88 به نام آنها خيانت بزرگي صورت گرفته و حداقل همين امروز از آن عملكرد سراسر خيانت اعلام بيزاري و برائت كنند چرا كه آن اتفاقات پروژه دشمن بوده و به خاطر واقع شدن در زمين دشمن انجام گرفته است. چاره جبران نيز خارج شدن از زمين دشمن و توبه از آن عملكرد است.
طي هفته هاي اخير برخي از اصلاح طلبان و مشاركتي هاي فراري نشست هاي مشتركي با عناصر تابلودار ضد انقلاب در خارج كشور داشته اند كه طبق معمول و به دلايل كاملا مشخص با سكوت مطلق مجمع روحانيون و كساني چون آقاي انصاري مواجه شده است. امثال ايشان در حالي كه ادعاي خط امام دارند كمترين اعتراضي به نشست هاي هماهنگي خاتمي يا امثال عبدالله نوري كه مباني خط امام(ره) را مورد هجمه قرار دادند، نكردند و سوال اين است كه چگونه مي توان با گروهي تا اين حد آلوده به گروهك ها، نگاه خوش بينانه داشت.
 


حمله شوراي هماهنگي سبز به اصلاح طلبان شما قدرت طلب هستيد! (خبر ويژه)

تمايل اصلاح طلبان براي دور زدن تاكتيك شكست خورده تحريم انتخابات، اعتراض گروهك موسوم به شوراي هماهنگي سبز را برانگيخت.
ارگان اين شورا در واكنش به تقلاي اصلاح طلبان نوشت: طي چند ماه گذشته و با رويكرد تجديدنظرطلبانه اي كه بخشي از نيروهاي منتسب يا مدعي اصلاح طلبي اتخاذ كرده اند، مسئله ضرورت برخورد فعالانه نيروهاي اصلاح طلب در جهت يافتن برون رفتي از بن بست سياسي كه كشور با آن مواجه است به طور مكرر و با ادبيات گوناگون مطرح شده است. در همين راستا، موضع جنبش سبز در عدم شركت در انتخابات مجلس، مورد نقد قرار گرفته و از اين گونه كنش هاي جمعي، به عنوان «انفعال سياسي» ياد مي شود. در پس اين تحليل، انگيزه هاي گوناگوني قابل شناسايي است. توجيه شركت در آن انتخابات توسط برخي از چهره ها، از حاشيه درآمدن افراد و حلقه هايي از اصلاح طلبان كه پس از حوادث سال 88 گزينه حاشيه نشيني و انتظار براي فرصتي بهتر را انتخاب كردند.
كلمه مي افزايد: مغالطه بزرگي كه توسط اين جريان تجديدنظرطلب تكرار مي شود، اتصاف مقاومت مدني منفي به انفعال است. از اين ديدگاه، كنش هاي مدني جمعي مانند عدم شركت در انتخابات به نشانه انتقاد به آزاد نبودن آن انفعالي و بي ثمر است.
كلمه با متهم كردن اصلاح طلبان به قدرت طلبي نوشت: شايد ريشه اين تفسير غلط از مقاومت مدني منفي به انفعال سياسي را بتوان در ذهنيت حاكم بر اكثريت اصلاح طلبان تجديدنظرطلب جستجو كرد كه ناشي از بيگانگي آنان با چگونگي كاركرد جنبش هاي مدني است. همين عدم شناخت نسبت به ماهيت جنبش هاي اجتماعي جديد باعث شد كه در فرصت طلايي سال هاي دولت اصلاحات، اصلاح طلبان به قدرت رسيده، به بازي در چارچوب قدرت رسمي سرگرم شوند و به تدريج و شايد ناخودآگاه، حفظ خود در قدرت را بر پيگيري مطالبات ترجيح دهند. پيگيري مجدانه پروژه بازگشت به زمين بازي سياست رسمي توسط اصلاح طلبان تجديدنظرطلب، تجلي دوباره ناآگاهي شان است. اين دسته از اصلاح طلبان، تمامي هويت خود را تنها و تنها در حضور در قدرت رسمي تعريف مي كنند و از بازتعريف خود در قامت كنشگران يك جنبش اجتماعي ناتوان يا گريزان اند. از همين روست كه با تمسك به برخي تئوري هاي جامعه شناختي منسوخ،بركشيدن شخصيت هاي سياسي در رسانه هاي خود، واقعگرا خواندن خود و خيال پرداز شمردن كنشگران جنبش سبز، دادن علامت به اقتدارگرايان و در انتظار علامت آنان نشستن، درصدد بازسازي فضاي پيش از سال 88 هستند.
كلمه نوشت: واقعيت اما اين است كه پس از انتخابات پرتخلف و تقلب سال 88، جامعه وارد مرحله جديدي شده و تلاش براي بازگرداندن وضعيت به شرايط پيش از انتخابات را اگر نه ناممكن، با دشواري هاي فراواني مواجه كرده است. روند اعتمادسازي از صندوق راي شروع نمي شود، بلكه به آن ختم مي شود. آزادي سران جنبش سبز و زندانيان سياسي گام هايي است كه بايد پيش از آن برداشته شود.
يادآور مي شود برخي اصلاح طلبان پيش از انتخابات مجلس آزادي عناصر بازداشتي را شرط بازگشت خود به عرصه سياست و انتخابات اعلام كرده بودند اما پس از بي اعتنايي نظام، همان ها مدعي شدندكه قائل به چنين شرطي براي بازگشت به عرصه سياست نيستند. همين امر اعتراض عناصر متواري و خارج نشين را باعث شده است. آنها البته به درستي از سران جبهه اصلاحات كه در فتنه و آشوب سه سال پيش نقش داشتند مي پرسند در صورت بازگشت به عرصه انتخابات، ادعاي تقلب در انتخابات چه مي شود؟


كروبي عزيز! جبهه حراميان جاي شما نيست برگرد! (خبر ويژه)

«آقاي كروبي! ما اشتباه كرديم و در دام چاله تقلب افتاديم. تقلب اصلي در جبهه خودي بود كه جنس بدل را به اسم اصلاحات به ما قالب زدند».
اين مطلب را يكي از حاميان خارج نشين كروبي در نامه اي خطاب به وي نوشت. داريوش سجادي (مدير شبكه ماهواره اي متوقف شده هما) كه در انتخابات سال 88 از كروبي حمايت مي كرد، با اشاره به كلاهبرداري برخي اطرافيان وي مي نويسد: سال گذشته به آن سخنگوي خود خوانده و يكشبه چريك شده تان گوشزد كردم «لااقل در كسوت جديد و اپوزيسيوني تان ادعاي سخنگوئي شيخ را واگذاريد و روي پاي خود بايستيد و شيخ را به حال خود بگذاريد. براي شيخ اگر چنين ماجراجوئي هائي ارزش داشت به فرزندشان امر نمي كرد كه تحت هيچ شرايطي كشور را ترك نكنند! تا اينك مانند عموم اپوزيسيون خارج از كشور مبتلا به هذيان گوئي سياسي شوند».
وي خطاب به كروبي تصريح كرد: حاجي! شيخ مهدي عزيز! ما اشتباه كرديم و در «دام چاله تقلب» بازي خورديم. نه آن كه تقلب نشد. تقلب شد اما تقلب اصلي در جبهه خودي بود! تقلب آنجا بود كه به «بهانه تقلب» جنس بدل را به اسم اصلاحات و سبزينگي! به ما قالب زدند! تقلب آنجا شد كه با گشاده دستي، مغرضين و معاندين و دشمنان امام و اسلام و نظام و انقلاب را به اسم «طلايه داران رأي من كو»! به جنبش اصلاح طلبي پلمپ كردند! تقلب واقعي جايگزين كردن «نه غزه- نه لبنان» به روز قدسي بود كه از امام به افتخار يادگار داشتيم!
سجادي ادامه مي دهد: تقلب اصلي جايگزين كردن «جمهوري ايراني» با جمهوري اسلامي بود كه بچه هاي خميني از خرداد 42 تا بهمن 57 براي استقرارش مبارزه كردند از بهمن 57 تا تير ماه 67 برايش با همه حراميان جنگيدند و در همه سال هاي سازندگي و اصلاحات براي حراست اش خون دل خوردند. تقلب آنجا شد كه سرايندگان آن ناساز سروده «مرگ بر اصل ولايت فقيه» را نمايندگان اصلاح طلبان در انقلابي كردند كه خميني شان براي آسيب نرسيدن به مملكت، ايشان را توصيه به طرفداري از آن كرده بود!
وي تصريح كرد: حاج شيخ مهدي عزيز: غبار فتنه بعد از سه سال اينك خوابيده. به اطراف خود بنگريد. حراميان، واقعيت خود را با شفافيت نشان دادند. ايشان و امثال ايشان همچون «دوآلپا» برگرده شما نشستند. پشت شما سنگر گرفتند و در حالي كه نه «امام» و نه «انقلاب امام» و نه «نظام امام» و نه «اسلام امام» را قبول داشتند، به دروغ شولاي صلاح به بر كردند! جاي شما آنجا نيست! جاي شما در ميانه ايشان نيست! اينها قوم «ياجوج و ماجوج»اند! به حيلت از قامت بلند شمايان بالا مي روند و با گذشتن از شما و شمايان و حصول پلشتي هاي شان «شما» را نيز قرباني شوم خواهي شان خواهند كرد.


8نفر جور شد مي ماند 992/999/74 نفر ديگر! (خبر ويژه)

هنر اپوزيسيون، شيپورنوازي از سر گشاد آن است.
سايت اينترنتي خودنويس با اشاره به تجمعات گاه به گاه محافل ضدانقلاب و خالي بندي هاي انجام گرفته در اين نشست ها نوشت: سر گشاد شيپور چند صباحي است حسابي براي خودش در دل اپوزيسيون ساكن خارج كشور جا باز كرده است! جالب اينجاست كه هر كس شيپوري به دستش مي افتد و روي صحنه مي آيد بلافاصله، آن را سر و ته كرده و سر گشادش را به دهان مبارك نزديك مي سازد و جالب تر اينكه از همين سر گشاد شيپور با مهارت و به آساني، قطعات زيبايي در مايه سياست مي نوازد كه موجب حيرت مي شود.
نويسنده خودنويس ادامه مي دهد: پس از آنكه قطعات فدراليزم و سكولاريزم و دموكراسي از سر گشاد شيپور نواخته شد و همه را به وجد آورد نوبت نواختن قطعه اي در مايه اتحاد و شوراي ملي و انتخابات آزاد رسيده كه اساتيد فن در حال آماده سازي نتها و ساخت آهنگ آنها هستند اما هنوز نتها ساخته نشده انواع و اقسام نام ها را بر روي قطعات نهاده اند از كنگره ملي گرفته تا شوراي ملي!
وي ادامه مي دهد: شوراي ملي؟ انتخابات؟ كي و كجا و چگونه؟ نكته همين جاست كه براي يافتن پاسخ، حاضرين در كنسرت (كنفرانس) مجبورند پشت صندلي ها ميخكوب شوند. اتحاد مي كنيم تا انتخابات آزاد برگزار كنيم. ما 7 نفريم و كجائيم زياد مهم نيست. مهم همين اسم ملي آن است. باز خدا را شكر 8 نفر در خارج كشور متحد شدند كه با فرض اينكه جمعيت ايران هفتاد و پنج ميليون نفر است، مي ماند «هفتاد و چهار ميليون و نهصد و نود و نه هزار و نهصد نود و دو نفر» ديگر كه زياد مهم نيست. مشكل اتحاد هم كه حل شد مي ماند، جاي برگزاري كه آن هم زياد سخت نيست. يك سالني، باغي، اتاقي اجاره مي كنيم و صندوق مي گذاريم. البته از حالا گفته باشيم كه بعدا ننويسند پول اين صندوق ها و محل مراسم را خارجي ها دادند. نه خير دونگش را خودمان مي دهيم.


صفحه (14)


صفحه (3)


صفحه (2)

     


(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14