(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


دوشنبه 10 مهر 1391 - شماره 20320

صفحه (14)

صفحه (3)

صفحه (2)

     
مراقبت از مرزها (يادداشت روز)
تسليت (گفت و شنود)
نمايندگان مجلس و دانشجويان تاكيد كردند
مذاكره با آمريكا خط قرمز نظام است
واكنش حزب الله به تهديدات نتانياهو عليه ايران
خطوط قرمز را تنها موشك هاي مقاومت تعيين مي كنند
عضو كميسيون امنيت ملي:
آمريكا پس از استفاده از منافقين آنها را دور مي اندازد
عيادت رهبر معظم انقلاب از آيت الله حسن زاده آملي
كيهان و خوانندگان
بايد پوستر جرج سوروس را سردست بلند كنيد ! (خبر ويژه)
چند فقره از تخلفات مهدي هاشمي به روايت دستيار وي (خبر ويژه)
گزارش فايننشال تايمز از مزدوري منافقين براي موساد (خبر ويژه)
به روزرساني كاملا هماهنگ فهرست دوستان تروريست آمريكا! (خبر ويژه)


مراقبت از مرزها (يادداشت روز)

در سند چشم انداز قضايي كه در سال 1387 به تصويب رسيد، بشراي سال 1404 پيش بيني و به صراحت تاكيد شده است؛ «عملكرد دستگاه قضايي به گونه اي خواهد بود كه همه افراد جامعه به دستگاه قضايي به منزله ملجأ عدالت خواهي «اعتماد» خواهند داشت و با احساس امنيت حق خود را مطالبه خواهند كرد.»
اقدامات اخير دستگاه قضايي در رسيدگي بدون تبعيض به اتهامات برخي متهمان خاص و همچنين اجراي احكام قطعيت يافته درباره مجرماني كه خيلي ها انتظار آن را نداشتند، اعتماد افكارعمومي به قوه قضائيه را در پي داشته است. اين سطح از اعتماد اگرچه هنوز با سطح پيش بيني شده در سند چشم انداز فاصله فراواني دارد ولي برخي از افراد و جريانات كه منافع سياسي و اجتماعي خود را در خطر مي بينند به جاي استقبال از اقدامات يادشده و ترغيب به برداشتن گام هاي بيشتر و بلندتر، همين سطح از حركت دستگاه قضا را برنتافته و به تخطئه اي ناشيانه و سأال برانگيز روي آورده اند و از جمله تلاش مي كنند اين رويه اعتمادآفرين را «سياسي» - و به دور از موازين حقوقي و قضايي - جلوه دهند؟! از سوي ديگر؛ به دور از هياهوي جريان هاي انحرافي و اشرافي و كانون هاي قدرت و ثروت و جماعتي كه تنها خود را معيار مي پندارند بايد ديد و واكاوي كرد كه مشي قوه قضاييه بر چه مداري استوار است؟
براي اينكه تصوير كاملي از «واقعيت»ها به جاي «پندار»ها و «بسترواقعي» به جاي «فضاي ساختگي» تحصيل شود نكات زير قابل اعتناست: 1- از جمله رويكردهاي اصلي قوه قضاييه در 3 سال گذشته مبارزه قاطعانه با «مفاسد اجتماعي» بوده است. اين مبارزه بدون شك با شعار و خطابه محقق نمي شود و آنچه كه بسيار مهم بوده اين است كه مردم در عمل شاهد قاطعيت و جديت دستگاه قضايي در برخورد با جرايمي چون سرقت مسلحانه، زورگيري با سلاح سرد، تجاوز به عنف و... باشند.
اقدام عملي و قاطعانه قوه قضاييه يكي از اصلي ترين عواملي است كه مي تواند حاشيه امن اشرار و اوباش، قداره بندان و متجاوزان به حقوق مردم را از بين ببرد و بازدارندگي اجتماعي ايجاد نمايد.
اما آيا در سال هاي گذشته اين اتفاق به وقوع پيوسته است؟ پاسخ اين است كه طي 3 سال گذشته در اين راستا گام هاي درخور توجه و اميدآفريني برداشته شده است، اگرچه اين اتفاق رخ داده و البته تا نقطه مطلوب فاصله اي ناپيموده وجود دارد، ولي در همين اواخر مردم و افكارعمومي رسيدگي به موقع و بهنگام و برخورد قاطعانه دستگاه قضا در پرونده هايي مثل «فساد كلان بانكي»، «ميدان سعادت آباد»، «عقرب سياه»، «پل مديريت»، «حادثه خميني شهر»، «مجازات قاتل روح الله داداشي» و... را از ياد نمي برند.
اقدام شايسته ديگري كه در حوزه مبارزه با مفاسد اجتماعي طي سال هاي اخير انجام شده است تصويب دو آيين نامه اي است كه به موجب آن از يكسو «مجرمان خطرناك» تحت نظارت بيشتري هستند و دايره امتيازهايي مانند «مرخصي»، «آزادي مشروط»، «عفو» براي آنها محدود شده است، از سوي ديگر؛ «مجرمان خطرناك» در زندان جدا از ساير زندانيان نگهداري مي شوند كه هر دوي اين اقدامات، «پيشگيري از جرم» را در پي خواهد داشت.
2- از ديگر رويكردهاي قوه قضاييه كه به موازات مبارزه با مفاسد اجتماعي طي، دو، سه سال اخير كاملا محسوس است و نسبت به گذشته قابل مقايسه نيست، برخورد با «مفاسد اقتصادي» است.
اقدام ارزشمند و تحول آفريني كه در مديريت فعلي دستگاه قضايي صورت گرفت اين بود كه يك رويكرد و مشي اشتباه را تصحيح كرد و آن صيانت از فعاليت اقتصادي و مبارزه قاطعانه با اخلال گران اقتصادي بصورت توأمان بود. پيش از اين بيش تر فقط، بر مقوله امنيت اقتصادي تاكيد مي شد.
اوج مبارزه با مفاسد اقتصادي به دو پرونده حساس و خطير مربوط مي شود كه قوه قضاييه در ماه هاي گذشته بدون توجه به حاشيه سازي ها و هياهوي رسانه اي پس از تحقيقات مقدماتي و صدور كيفرخواست، احكام اوليه متهمان دانه درشت را صادر كرد. پرونده فساد سه هزار ميلياردي و پرونده اختلاس از بيمه ايران در شرايطي به مرحله اجراي احكام نزديك مي شود كه پيش از اين رسانه هاي ضدانقلاب با آب و تاب فراوان القاء مي كردند كه رسيدگي به اين پرونده ها به سرانجام نمي رسد و اين ادعا را پمپاژ مي نمودند كه «پرونده هاي اينچنين ماست مالي مي شود»!
اكنون آنچه كه محرز است و افكار عمومي نيز در عمل- و نه در شعار- آن را مشاهده مي كند، اين است كه احكام 39 متهم پرونده فساد سه هزار ميلياردي صادر شده است كه برخي به «اعدام» و حبس هاي طولاني مدت محكوم شده اند و علاوه بر آن 8 نفر از اين متهمان در مجموع به مجازات نقدي حدود پنج هزار ميليارد تومان محكوم گرديده اند. و اين بخش اول اين پرونده بزرگ فساد اقتصادي است و ساير متهمان نيز پرونده شان مفتوح است و احكام قضايي آنها نيز صادر خواهد شد.
با اين حال انصاف آن است كه برخورد قاطعانه با مفسدين اقتصادي قابل انكار نيست. دشمن، ضد انقلاب و رسانه هاي زنجيره اي كه پيش از اين بر طبل ناتواني دستگاه قضايي در رسيدگي و مجازات متهمان دانه درشت اقتصادي مي كوبيدند احتمالاً پس از ناكامي و البته در ادامه همان خط دشمني تغيير تاكتيك خواهند داد و القائات، شبهات و شايعات ديگري را به پيش خواهند كشيد. اما چگونه؟ در ادامه به پاسخ خواهيم رسيد.
3- قوه قضاييه اكنون در اقدامي شجاعانه علاوه بر مبارزه بي امان در حوزه مفاسد اجتماعي و مفاسد اقتصادي به مبارزه با مفاسد سياسي نيز ورود پيدا كرده است.
به تعبير دقيق تر دستگاه قضايي در راستاي وظايف ذاتي و قانوني خود مشي قابل قبول و راهگشايي را انتخاب كرده و آن اين كه مبارزه با «فساد» در حوزه هاي اجتماعي، اقتصادي و سياسي بايد بصورت همزمان انجام بشود و تأخير يا غفلت در برخي از حوزه ها، به حوزه هاي ديگر ضربه مي زند و «مبارزه» را از كارايي مي اندازد. بنابراين اگر نبايد اشرار، اوباش، قداره بندان و زورگيرها حاشيه امن داشته باشند و اگر نبايد اخلال گران اقتصادي و رانت خواران و باندهاي مافيايي جولان بدهند و خون مردم را بمكند؛ بدون ترديد نبايد از يقه سفيدها، و كانون هاي قدرت و جريان هاي انحرافي و اشرافي كه بي محابا و گستاخانه به حقوق ملت تجاوز مي كنند غافل شد.
اكنون كه قوه قضاييه مصمم است راه جولان دادن بر اين اشخاص و گروه ها را مسدود كند جاي تعجب نيست كه تضعيف تصميمات و اقدامات دستگاه قضايي در دستور كار دشمن بيروني و بعضي از اشخاص و گروه ها و جريان هاي داخلي قرار بگيرد.
از همين روي است كه رسانه هاي ضدانقلاب و اپوزيسيون و بعضي در داخل تلاش فراواني مي كنند تا اقدامات اخير قوه قضاييه در برخورد با بعضي از متهمان و مجرمان را «سياسي» [!] القاء نمايند.
4- و بالاخره بايد خاطرنشان كرد كه رسيدگي قضايي و برخورد با متهمان و اجراي حكم مجرمان تابع قانون و آيين دادرسي است و از همين روي شايسته نيست كه گروه ها و تشكل هاي سياسي براي دستگاه قضايي تعيين تكليف نمايند و يا در فضاي رسانه پيش از بررسي ها و رسيدگي هاي قضايي خودسرانه حكم صادر كنند. ظرايف و دقايق مسايل قضايي و حقوقي نبايد با التهابات سياسي و واكنش هاي غيرمستدل و بدون مستند گره بخورد.
البته انتقاد و مطالبه بحق افكار عمومي از قوه قضاييه از حقوق مطبوعات و رسانه هاست به شرط اينكه با هوشياري كامل دقت داشته باشند كه در زمين دشمن به بازي گرفته نشوند.
مرز مسايل قضايي با داوري هاي حزبي و سياسي مرز روشني است كه همه گروه ها، احزاب و جريان هاي سياسي موافق و معتقد به نظام بايد از اين خط مرزباني نمايند و خداي ناكرده دچار خطا در انديشه و عمل نشوند.
حسام الدين برومند
 


تسليت (گفت و شنود)

گفت: يك مقام عالي رتبه عراقي گفته است آمريكا با خارج كردن منافقين از ليست گروه هاي تروريستي بي آن كه متوجه باشد يك «هديه طلايي»!! به مردم عراق داده است!
گفتم: چطور مگه؟!
گفت: اين مقام عراقي مي گويد جنايات منافقين عليه مردم مظلوم عراق و مزدوري آنها براي صدام از خاطر ملت عراق پاك شدني نيست و آمريكا با اين اقدام خود، نشان داد كه دشمن خوني مردم عراق است و اين افزايش نفرت عليه آمريكا براي كشور و دولت جديد عراق بسيار ضروري بود.
گفتم: يكي از پادشاهان به وزير خود گفت؛ سقط شدن الاغت را تسليت عرض مي كنم! وزير گفت؛ سر پادشاه به سلامت! خود حضرتعالي به اندازه هزارتا الاغ براي ما ارزش داريد!
 


نمايندگان مجلس و دانشجويان تاكيد كردند

مذاكره با آمريكا خط قرمز نظام است

به دنبال اظهارنظر اخير رئيس جمهور در جريان سفر به نيويورك پيرامون مذاكره با آمريكا، دانشجويان و نمايندگان مجلس شوراي اسلامي نسبت به اين موضوع واكنش نشان دادند.
عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي در اين زمينه اظهار داشت: مذاكره با آمريكا خط قرمز نظام و خارج از صراط مستقيمي است كه رهبري تبيين كرده اند.
جواد كريمي قدوسي نماينده مردم مشهد و كلات در بهارستان نهم عنوان كرد: مذاكره با آمريكا خط قرمز نظام جمهوري اسلامي ايران و مغاير با صراط مستقيمي است كه رهبري بارها آن را تبيين كرده اند.
وي ابراز كرد: البته مقام معظم رهبري بارها اعلام كرده اند كه مي توان در زمينه هاي فرهنگي، علمي و يا ورزشي با آمريكا تعامل داشت.
همچنين رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با بيان اينكه هرگونه اقدام درباره آمريكا بدون نظر رهبر معظم انقلاب به هيچ وجه عملي نمي شود، تاكيد كرد كه بايد از رئيس جمهور سوال كرد كه با توجه به سياست روشن و شفاف جمهوري اسلامي ايران در خصوص رابطه با آمريكا وي چرا اينگونه رفتار مي كند.
علاءالدين بروجردي در گفت وگو با مهر در خصوص اظهارات اخير رئيس جمهور در نيويورك مبني بر مذاكره و ارتباط با آمريكا گفت: مذاكره و رابطه با آمريكا خط قرمز سياست هاي جمهوري اسلامي ايران است.
رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با بيان اينكه اگر در موضوع بحران عراق با آمريكايي ها سه دور مذاكره داشتيم همگي در چارچوب تدابير ويژه صورت گرفت، اظهار داشت: اين مذاكرات با درخواست و اصرار آمريكايي ها از يك طرف و درخواست مقامات عراقي براي حل بحران اين كشور انجام گرفت.
بروجردي تصريح كرد: به طور طبيعي با توجه به سياست هاي خصمانه آمريكا عليه ملت ايران كه نمونه اي از آن را در خارج نمودن اسامي منافقين از ليست تروريست ها شاهديم و همچنين نوع نگاه و ضديت آمريكايي ها با جمهوري اسلامي ايران، مذاكره و رابطه با اين كشور به هيچ وجه نمي تواند مطرح شود.
وي در ادامه افزود: بايد از رئيس جمهور سوال كرد كه با توجه به سياست روشن و شفاف جمهوري اسلامي ايران در خصوص رابطه با آمريكا وي چرا اين گونه رفتار مي كند.
بروجردي تصريح كرد: با توجه به شفاف و روشن بودن ديدگاه هاي رهبر معظم انقلاب و صراحت ايشان در خصوص تحولات منطقه و بيداري اسلامي اين گونه اظهارات درباره مذاكره با آمريكا هيچ ترديدي را در مواضع جمهوري اسلامي ايران ايجاد نمي كند.
بيانيه اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان
در همين خصوص، اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان در رابطه با اظهارات رئيس جمهور درباره مذاكره با آمريكا بيانيه اي صادر كرد.
در بخشي از اين بيانيه آمده است كه جنبش دانشجويي اعلام مي كند كه موضع اين جنبش پيرامون برقراري رابطه با شيطان بزرگ و هرگونه مذاكره با آمريكا همان مواضعي است كه توسط امام راحل و پس از آن، در دوران زعامت حضرت آيت الله العظمي خامنه اي (مدظله العالي) بيان شده و مورد تاكيد قرار گرفته است.
اين بيانيه تصريح كرده است كه ما معتقديم كه رژيم صهيونيستي يك غده سرطاني است كه بايد از بين برود و بالاتر از آن، جمهوري اسلامي ايران براساس دكترين تعيين شده از سوي رهبر معظم انقلاب بايد پاسخ هر تهديدي را با تهديد بدهد و حتي در موقع لزوم به اقداماتي فراتر از اين نيز در مقابل ددمنشي هاي دشمن عمل كند.
بيانيه اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان افزوده است كه تجربه نشان داده است كه در زير دست كش مخملين آمريكا همان دست چدني قرار دارد كه امروز پس از گذشت 4 سال از دولت اوباما اكنون نمايان شده است و اين ماجراي دراز كردن دست چدني با دستكش مخملي توسط آمريكا از گذشته ادامه داشته و گويا همچنان نيز ادامه خواهد داشت.
در بخش ديگري از اين بيانيه آمده است كه اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان صراحتا اعلام مي كند كه در موضوع رابطه با آمريكا و نشستن در پاي ميز مذاكره، در پشت سر رهبري عظيم الشان و مردم ايران، آگاهانه ايستاده است و از مواضع مدبرانه رهبري دفاع مي كند و اين پيمان را با خون خود امضا كرده است.
 


واكنش حزب الله به تهديدات نتانياهو عليه ايران

خطوط قرمز را تنها موشك هاي مقاومت تعيين مي كنند

دو عضو برجسته حزب الله لبنان در سخناني جداگانه، تهديدات اخير «بنيامين نتانياهو» عليه ايران را شرم آور خوانده و تاكيد كردند: اين اسراييلي ها نيستند كه بايد خطوط قرمز وضع كنند بلكه خطوط قرمز را تنها موشك هاي مقاومت از لبنان، فلسطين و سويه و ايران وضع مي كنند.
«نوار الساحلي» عضو فراكسيون حزب الله در مجلس لبنان روز يكشنبه در مراسمي در روستاي «عيناتا» در جنوب اين كشور با اشاره به تهديدهاي رژيم صهيونيستي عليه حزب الله، ايران و سوريه از تريبون سازمان ملل گفت: ابراز اين تهديدات در سطح جهاني، عملي وقيحانه و بي سابقه است.
وي با اشاره به سكوت مجامع بين المللي، سازمان ملل و شوراي امنيت در برابر اين گونه تهديدات افزود: اگر اين سخنان از سوي ايران، لبنان و سوريه عليه رژيم صهيونيستي ايراد مي شد، به سرعت صداي اعتراض ها و واكنش هاي جهاني گوش فلك را كر مي كرد.
الساحلي با اشاره به آمادگي كامل مقاومت در برابر تهديدهاي رژيم صهيونيستي يا هرگونه ماجراجويي اين رژيم در لبنان اظهار كرد: هر قدر انتقاد برخي عليه مقاومت و سلاح آن افزايش يابد، به همان اندازه بر قدرت مقاومت و سلاح آن هم افزوده مي شود.
شيخ «نبيل قاووق» نائب رييس شوراي اجرايي حزب الله هم با اشاره به سخنان اخير «بنيامين نتانياهو» نخست وزير رژيم صهيونيستي در نشست مجمع عمومي سازمان ملل گفت: نتانياهو در حالي ايران را به وضع «خطوط قرمز و ممنوعه» تهديد مي كند كه سرتاسر وجودش را ترس فراگرفته است؛ او خود مي داند اين اسراييلي ها نيستند كه بايد خطوط قرمز وضع كنند بلكه خطوط قرمز را امروز ما تعيين مي كنيم.
وي كه به مناسبت فرارسيدن سالگرد انتفاضه مردم فلسطين سخن مي گفت، افزود: مردم فلسطين از خون خود گذشتند تا از كرامت، عزت و مقدسات مسلمانان و رسول اكرم(ص) دفاع كنند.
قاووق با اشاره به دلاوري ها و رشادت هاي مردم فلسطين ادامه داد: عمليات شهادت طلبانه مردم فلسطين و پرتاب سنگ كودكان اين سرزمين به سوي نظاميان رژيم صهيونيستي، حماسه و پيروزي هايي به ارمغان آورده كه هيچ ارتش عربي قادر به خلق اين حماسه ها نيست.
معاون رييس شوراي اجرايي حزب الله با اشاره به تحولات اخير منطقه، غفلت امت اسلامي از قضيه فلسطين را دردآور دانست و افزود: مصيبت بزرگ امت ما اين است كه فلسطين را در محور مسايل اصلي خود قرار نداده و حمايت آمريكا از رژيم صهيونيستي و جنايت هاي آن عليه مردم فلسطين را به فراموشي سپرده است.
وي با اشاره به حمايت همه جانبه آمريكا از صهيونيست ها در منطقه تأكيد كرد: آمريكا هرگز از جنگ و درگيري كه منافع رژيم صهيونيستي در آن تأمين نشود و به منافع آن صدمه وارد كند، حمايت مالي و تسليحاتي نمي كند.
قاووق ادامه داد: اعرابي كه كوچكترين حمايتي از مقاومت فلسطين در برابر رژيم صهيونيستي نكرده و از تقديم حتي يك گلوله به مقاومت دريغ كردند، اينك شوق ايجاد جنگ عليه سوريه را دارند؛ آيا آرمان فلسطين كه هر روز زيرپاي رژيم صهيونيستي لگدمال مي شود، شايسته اعلام جنگ و مبارزه براي آزادسازي است يا سوريه؟
به گزارش ايرنا، وي با اظهار تعجب از عجله و شوق اعراب در به راه انداختن جنگ عليه سوريه گفت: بايد ديد كه اين حماسه و شوق چرا عليه رژيم صهيونيستي به كار گرفته نمي شود و كساني كه گروههاي مسلح سوريه را مورد حمايت قرار مي دهند چرا به حمايت نظامي از مقاومت فلسطين فكر نمي كنند.
نائب رييس شوراي اجرايي حزب الله افزود: ما برخلاف ميل آمريكا، در صف واحدي با فلسطيني ها قرار داريم و حزب الله همواره سوي سلاح خود را به سوي رژيم صهيونيستي نشانه گرفته است.
قاووق با اشاره به بحران سوريه گفت: حزب الله از هر قطره خوني كه در خاك سوريه بر زمين جاري مي شود، ناراحت بوده و بر اساس وظيفه اخلاقي، انساني و ملي خود بر ضرورت توقف عمليات مسلحانه ميان طرف هاي درگير در سوريه تأكيد مي كند.
 


عضو كميسيون امنيت ملي:

آمريكا پس از استفاده از منافقين آنها را دور مي اندازد

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي گفت:آمريكايي ها هميشه قصد دارند ازگروه هاي معاند به عنوان يك گروه جايگزين براي كشورهاي مورد نظرشان استفاده كنند و منافقين نيز ابزاري براي اين كشور هستند.
نوذر شفيعي، عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي درباره خروج نام منافقين از ليست تروريست ها از سوي آمريكا گفت: عملكرد منافقين نشان داده است كه آنها يك گروهك تروريستي هستند.
وي تأكيد كرد: يك گروه تروريستي عبارت است از گروهي كه به قصد اهداف خود در ميان مردم ايجاد ارعاب و وحشت مي كند . اين تعريف مشخصي است كه گروه منافقين را شامل مي شود و قاعدتا جامعه بين المللي بايد اين گروه ها را طرد كند.
شفيعي تأكيد كرد: اقدام امريكا مبني بر خروج نام گروه منافقين از ليست تروريست ها به وجهه و پرستيژ آمريكا در عرصه بين الملل لطمه مي زند.
وي درباره اهداف آمريكا از انجام اينگونه اقدامات، بيان كرد: آمريكايي ها هميشه قصد دارند ازگروه هاي اپوزيسيون به عنوان يك گروه جايگزين براي كشورهاي مورد نظرشان استفاده كنند.
به گزارش مهر، شفيعي با اشاره به حمله آمريكا به عراق و افغانستان به بهانه مبارزه با تروريسم ، تصريح كرد: در افغانستان از جبهه اتحاد شمال ، در عراق از كرد ها و در سوريه نيز از گروه اپوزوسيون براي جايگزيني و مقابله با اين كشورها استفاده كرد.
وي در اين باره كه گروهك منافقين با توجه به اقدامات تروريستي چطور براي آمريكا مي تواند يك جايگزين باشد، بيان كرد: متأسفانه آمريكا چيزي براي از دست دادن ندارد و به همين دليل از اين گروه نيز به عنوان ابزار استفاده مي كند.
نماينده مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: اين استفاده ابزاري به پايان مي رسد و پس از استفاده آمريكا اين گروهك را طرد مي كند. در حقيقت آمريكا اكنون از گروه منافقين به عنوان ابزار تبليغاتي براي تحت فشار قرار دادن جمهوري اسلامي ايران استفاده مي كند.
وي تصريح كرد: خروج منافقين از ليست تروريست ها در كنار ساير اقدامات به منزله تشديد فشار بر عليه جمهوري اسلامي ايران است.
 


عيادت رهبر معظم انقلاب از آيت الله حسن زاده آملي

رهبر معظم انقلاب عصر ديروز از آيت الله حسن زاده آملي، عيادت كردند.
«حضرت آيت الله العظمي خامنه اي » رهبر معظم انقلاب اسلامي عصر ديروز ضمن عيادت از آيت الله حسن زاده آملي سلامتي ايشان را از خداي متعال خواستار شدند.

 


كيهان و خوانندگان

سامانه پيام كوتاه 32320003
¤ به هر برادري كه بتواند كارگردان يا هنرپيشه نقش اول فيلم موهن و ضد اسلامي را ترور كند از طرف اينجانب مبلغ ده ميليون جايزه پرداخت مي گردد.
اسفندياري
¤ چشم اميد ما نبايد صرفا به تجهيزات پيشرفته نظامي كشور باشد بلكه با قلب هاي ولايت مدار بايد به عمق استراتژيك دشمن حمله ببريم.
8342---0919
¤ تشكيل اتاق مبادلات ارزي از سوي دولت به معني اين است كه دولت دلاري را كه با محاسبه نرخ تورم مجاز بوده تا 1226تومان گران كند با اين روش مي تواند به هر قيمتي كه بخواهد بفروشد.
8853---0912
¤ با توهيني كه روزنامه شرق به رزمندگان 8 سال دفاع مقدس كرد از سوي مسئولين توقيف شد ولي مردم انتظار دارند اين گونه روزنامه ها لغو امتياز شوند و گردانندگان آنها مورد محاكمه قرار گيرند.
عليمرداني
¤ در شروع طرح هدفمندي يارانه ها آقاي رويانيان كه مسئوليت سوخت را به عهده داشتند اعلام كردند تا پايان سال 91 كرايه حمل و نقل عمومي افزايش پيدا نمي كند. الان ايشان كجا تشريف دارند كه ببينند در شهرستان قم كرايه حمل و نقل عمومي تا 50درصد گران شده و شهروندان را رنج مي دهد.
1431---0911
¤ از وزراي علوم و آموزش و پرورش درخواست مي شود فكري براي فارغ التحصيلان كارشناسي و كارشناسي ارشدي كه به دنبال اشتغال هستند نمايند كه بيكاري بلاي جان و سوهان روح خانواده و فارغ التحصيلان شده است.
صادق همتي از دهلران
¤ از ستاد اقامه نماز جمعه و جماعات، مركز رسيدگي به امور مساجد و ائمه جماعات محترم كليه مساجد سراسر كشور درخواست مي كنم نسبت به آگاهي بخشي و افزايش بصيرت جوانان در قبال جامعه خود و جامعه جهاني و استكبار و منافقين جديد و قديم و دشمن شناسي اهتمام ويژه اي نمايند.
امين
¤ ضمن تشكر فراوان از مسئولين محترم وزارت بهداشت به خاطر اطلاع رساني درباره آثار زيانبار ده نوع مواد خوراكي و نوشيدني انتظار جدي و فوري مي رود با نظارت و بررسي هاي تخصصي بر دخانيات صد درصد مضر و مرگ آور مانع توليد آنها شوند.
6263---0938
¤ طبق دستور دولت مقرر گرديد حقوق كليه كارمندان لشكري و كشوري از تاريخ 8/7/86 طبق قانون نظام هماهنگ حقوق و خدمات كشوري اضافه بشود، ولي باخبر شديم براساس ماده 110 همين قانون حقوق قضات و اعضاي هيئت علمي بازنشسته دانشگاهها 6 ماه زودتر يعني از تاريخ 1/1/86 براي اضافه شدن حقوقشان محاسبه مي شود. عرض ما اين است كه چرا در هر موردي به نوعي تبعيض ديده مي شود و بخشي از كارمندان به بخشي ديگر ترجيح داده مي شوند.
د-الف
¤ كارمند چندين ساله بانك و در حال حاضر دانشجوي دكتري هستم. بنويسيد از وقتي كه اضافه كاري ما كارمندان بانك را قطع كرده اند تازه معناي فقر را در زندگي احساس كرده ام. مسئولين به اين وضعيت ناآرام اقتصاد كشور سامان بدهند.
ب- الف
¤ تاكنون نسبت به نامگذاري و تعيين كد پستي منازل 326 واحدي تعاوني بهداري و رزمي جنوب (اهواز) اقدام نشده است. مسئولين شهرداري پاسخ بدهند علت اين كوتاهي چيست؟
7986---0916
¤ زوج هاي جواني هستند كه آرزوي فرزنددار شدن دارند ولي قدرت و توانايي پرداخت هزينه هاي درمان و باروري به روش هاي فن آوري علمي معمول در موسسه رويان را ندارند پيشنهاد مي كنيم اين خانواده ها در راستاي سياست افزايش جمعيت تحت حمايت و كمك مالي دولت قرار بگيرند.
4164---0919
¤ از روي آگاهي عرض مي كنم يكي از روزنامه هاي كثيرالانتشار متعلق به مديريت شهري به ويژه در قسمت آگهي هاي آن دانسته يا ندانسته به گراني ها دامن مي زند. يك عده شارلاتان آگهي به اين روزنامه مي دهند و قيمت تمام اقلام و اجناس و املاك را معين مي كنند. در نتيجه دود آن به چشم مردم مي رود. عرض بنده اين است كه چرا اين روزنامه بايد آلت دست يك عده افراد سودجو بشود.
رحمتي
¤ چرا مسئولين امر براي بيكاران بخصوص آنهايي كه بيماران خاص در خانواده شان دارند و از شهرستان و روستا براي معالجه به تهران مي آيند فكري نمي كنند؟ از كجا هزينه بيمار، هزينه رفت و آمد، هزينه خورد و خوراك و استراحت همراهان بيمار را تهيه نمايند؟!
0720---0913
¤ با توجه به افزايش ديه و گران شدن حق بيمه شخص ثالث بسياري از افراد قادر به بيمه كردن خودروي خود نيستند بنده نيز با يك دستگاه وانت توانايي پرداخت حق بيمه را ندارم و 9 ماهي است كه بدون بيمه تردد مي نمايم. از مسئولين امر درخواست تسهيلات دارم.
6046---0910
¤ از سال 1385 موفق به دريافت موافقت اصولي براي خدمات دهي به رانندگان ماشين هاي سنگين در زميني واقع در منطقه اي به نام تورقوزآباد در جاده تهران- قم شده ام ولي به دليل كارشكني هاي متعدد هنوز نتوانسته ام اين پروژه را احداث بكنم. تو را به خدا بنويسيد جلوي اين سنگ اندازي هاي بر سر راه مردم را بگيرند.
حجازي
¤ دريكي از شهرك ها قيمت بالاي عمليات لوله گذاري فاضلاب در داخل خانه را قبول نكردم. پيمانكار طرف قرارداد سازمان آب و فاضلاب با به جا گذاشتن حجم زيادي از خاك در جلو منزل كار را نيمه كاره رها و تعطيل كرد.خلاصه قصد دارند كاري كنند كه خانواده ها به تنگ بيايند و مبالغ كلان درخواستي آنان را بپردازند.
8409---0912
¤ از طريق شركت خدماتي اقدام به ايزوگام پشت بام منزل خود كردم ولي در كمال ناباوري هر روز كه مي گذرد ترك جديد در ديوار و سقف خانه ايجاد مي گردد تاكنون شكايت هاي بنده به جايي نرسيده و نمي دانم به اين گونه مشكلات كجا رسيدگي مي شود. لطف كنيد در اين ستون گلايه ما را چاپ كنيد.
متقيان
 


بايد پوستر جرج سوروس را سردست بلند كنيد ! (خبر ويژه)

«البته مي توان از همين قانون اساسي هم انتقاد كرد ولي براندازي نكرد ولي امروز اگر كسي انتقاد داشت و بيان كرد مي گويند اين فرد التزام به اسلام و قانون اساسي ندارد و لذا رد صلاحيت مي شود! مگر ساده است كه ما اينگونه حكم كنيم؟ كسي كه به قانون اساسي در عمل پاي بند است بايد از تمام حقوق شهروندي برخوردار باشد. مگر امام نگفت حتي ماركسيست ها به شرط عدم توطئه آزادند؟»
اين جملات را سيد محمد خاتمي اخيراً در ملاقاتي كه سايت بنياد باران ديدار كنندگان را «جمعي از نيروهاي اصلاح طلب و خانواده هاي شهداي مازندران» معرفي كرده، گفته است.
براساس اين گزارش خاتمي هر چند گفته كه «ما واقعاً نمي خواهيم براي قدرت تلاش كنيم و مي خواهيم در صحنه حضور داشته باشيم و از اسلام و انقلاب و حقوق و حرمت مردم دفاع كنيم»، اما در عين حال افزوده است: حالا فرض كنيم ما بخواهيم در انتخابات شركت كنيم؛ وقتي كه خانم رهنورد و آقايان موسوي و كروبي در حصر هستند، اين همه زنداني سياسي داريم و پرونده هاي زيادي معلق مانده است، آيا بخش قابل توجهي از مردم نسبت به شركت در انتخابات اشتياق نشان مي دهند؟ و آيا اصلاً انتخابات پرشور برگزار مي شود؟
خاطر نشان مي شود طبق قانون اساسي ( اصل 115) رئيس جمهور بايد «معتقد به مباني قانون اساسي» باشد ضمن اينكه موظف به اجراي آن نيز هست. با اين وصف جا دارد آقاي خاتمي پاسخ دهد كه چگونه مي توان «اعتقاد به قانون اساسي» و «مخالفت و انتقاد نسبت به آن» را در نامزدي انتخابات جمع كرد؟! طبيعتاً افراد مي توانند نگاه مختلفي به قانون اساسي داشته باشند اما اگر اعتبار و مشروعيت رياست جمهوري از قانون اساسي اخذ مي شود، نامزد انتخابات آن نمي تواند معتقد و ملتزم به اين قانون نباشد.بنابراين رد صلاحيت نامزد بي اعتقاد به قانون اساسي و مباني آن طبيعي ترين اتفاق است.
مغالطه بعدي در سخنان آقاي خاتمي استناد به كلام امام خميني براي نتيجه گيري حق نامزدي مخالفان قانون اساسي است، حال آن كه داشتن اجازه فعاليت به شرط عدم توطئه موضوعي متفاوت با تصدي منصب در جمهوري اسلامي (نظير رياست جمهوري و نمايندگي مجلس و...) است. در هيچ يك از نظام هاي دموكراتيك و مردم سالار جهان نيز اجازه نمي دهند مخالفان اصل آن نظام، وارد حاكميت شوند. اما نكته مهم تر اين است كه پيش نياز حق فعاليت مخالفان، يكي «عدم توطئه» و ديگري شفافيت و صداقت است. به تعبير شهيد مطهري، ماركسيست ها- و قبيل آنها- مجاز به داشتن كرسي ماركسيسم در دانشگاه يا فعاليت سياسي هستند مشروط بر آنكه در اجتماعات خود تابلو و تصوير لنين و ماركس و استالين را سر دست بگيرند نه تصوير آيت الله خميني را. مشابه همين استدلال را مي توان با افراطيون و تجديد نظرطلبان مدعي اصلاحات مطرح كرد كه اگر به ليبراليسم تن داديد و هتاكي عليه ارزش هاي اسلامي و انقلابي و ولايت فقيه و خط امام و رفتارهاي ساختارشكنانه را در روزگار مسندنشيني خود مجاز شمرديد، حق نداريد سر بزنگاه ها مدعي نگراني براي ارزش هاي انقلاب و خط امام يا اصلاح طلبي شويد. آنها كه ختم انقلاب را در نشريات خود اعلام كردند يا با سخافت تمام ادعا كردند خميني به موزه تاريخ خواهد رفت، امروز مي توانند براي ليبراليسم سينه چاك كنند اما حق ندارند تظاهر به نگراني براي انقلاب و نظام كنند.
و بالاخره اينكه مشاركت 65 درصدي مردم در انتخابات نهمين دوره مجلس شورا (اسفند سال گذشته) و ارتقاي ركورد مشاركت نسبت به دو دوره قبلي انتخابات مجلس ثابت كرد، مردم براي دخالت در سرنوشت خود معطل قهر و آشتي و ناز و كرشمه فتنه گران نيستند همان گونه كه مدعاي گروهك ها مبني بر اينكه اگر فلان و بهمان بازداشت شوند، ايران قيامت مي شود، تبديل به طنز خنك روزگار معاصر شد. با اين حال بايد از جناب آقاي خاتمي پرسيد اگر به گفته خود باور دارد، چرا همزمان با حصر موسوي و كروبي، در انتخابات مجلس شركت كرد؟!

 


چند فقره از تخلفات مهدي هاشمي به روايت دستيار وي (خبر ويژه)

تخلفات مهدي هاشمي شامل كدام موارد مي شود؟ هر چند پاسخ اين سؤال پس از محاكمه نامبرده معلوم خواهد شد اما پيش از اين يكي از همكاران وي به گوشه اي از اين تخلفات اشاره كرده است.
حمزه كرمي از چهره هاي نزديك به كارگزاران كه سابقه مدير كلي سياسي دفتر رياست جمهوري در دوره سازندگي را نيز برعهده دارد، از همكاران مهدي هاشمي در سازمان بهينه سازي مصرف سوخت بوده و از جمله با سايت جمهوريت نيز كه توسط مهدي هاشمي راه اندازي شده، همكاري مي كرد. كرمي شهريور ماه سال 1388 به هنگام محاكمه خود، بخشي از رفتارهاي آميخته به خيانت مهدي هاشمي را بازگو كرد. وي با اشاره به اينكه مهدي هاشمي دو ميليارد تومان را از بودجه سازمان بهينه سازي مصرف سوخت خرج تبليغات انتخاباتي سال 84 كرد، گفت: در تاريخ 29 خرداد 88 در راستاي اغتشاشات اخير انتخابات رياست جمهوري و به دليل فعاليت در سايت جمهوريت دستگير شدم. اينجانب مدير اسمي سايت جمهوريت بودم و مدير اصلي سايت جمهوريت آقاي مهدي هاشمي رفسنجاني بود و ريشه تخلفات و مشكلات ما به انتخابات نهم رياست جمهوري برمي گردد.
كرمي با اشاره به اينكه مهدي هاشمي سال 82 به عنوان مدير عامل سازمان بهينه سازي مصرف سوخت وي را به عنوان مدير فرهنگ سازي منصوب كرده بود، مي گويد: در آنجا شركت هاي تبليغاتي زيادي كه دوستان آقاي مهدي هاشمي بودند طرف قرارداد مي شدند و آماده بودند تا در جهت سندسازي براي استفاده از بيت المال در انتخابات فعاليت كنند. در نتيجه به دستور آقاي مهدي هاشمي شركت هاي ذكر شده با فاكتورهاي جعلي و سندسازي موظف شده بودند براي تبليغات انتخابات رياست جمهوري كار كنند. به عنوان مثال، شركت نشر ذره [وابسته به پسر معاديخواه] 500 ميليون تومان پوستر مربوط به آقاي هاشمي را چاپ كرد اما پولش را از سازمان بهينه سازي گرفت، به اين صورت كه آقاي مهدي هاشمي با توافق نشر ذره فاكتوري صوري صادر كرد، مبني بر چاپ 200 هزار نسخه از كتاب پنج جلدي كودك يعني يك ميليون جلد كتاب و اين فاكتور صوري به عنوان سند اصلي تلقي شد و پولش را از سازمان بهينه سازي پرداخت كردم و در اختيار نشر ذره قرار گرفت. در حالي كه فقط تعداد 25 هزار از اين كتاب چاپ شد. برخي از شركت هاي ديگر بودند كه تحت عنوان آنها پول پرداخت شده بود اما اين شركت ها اصلاً ثبت نشده بودند و وجود خارجي نداشتند.
حمزه كرمي همچنين فاش كرد: «مهدي هاشمي معتقد به پولشويي بود، يعني اعتقاد داشت به اينكه پول هايي كه از اين شركت ها اخذ مي شود، بايد به صرافي برود و در آنجا تبديل به دلار و سپس تبديل به ريال شود. يا يك سري وقت ها خودش براي كارهاي تبليغاتي دلار مي داد و مي گفت ببريد به ريال تبديل كنيد و سپس تبديل به دلار و دوباره تبديل به ريال كنيد. وقتي حكمت اين كار را از او مي پرسيديم، مي گفت با اين كار دستگاه هاي مذكور نمي توانند به سادگي به منشأ پول ها دست پيدا كنند.» وي افزود: «به هر حال فشار مهدي هاشمي به زيرمجموعه و همين طور اينجانب و پرسنل واحد فرهنگسازي و همين طور شركت هاي تحت پوشش باعث شد كه متأسفانه از اين سازمان با فشار وي پول برداشته و براي تبليغات انتخاباتي پدرش هزينه شود. هر چند وي 320 ميليون تومان هم براي كساني كه اين كار را مي كردند، حق الزحمه در نظر گرفته بود.»
وي سپس درباره انتخابات رياست جمهوري دهم (سال 88) گفت: ابتدا آقاي مهدي هاشمي با من صحبت كرد تا يك كار رسانه اي قوي را براي انتخابات راه اندازي كنيم. چند روز بعد با آقاي دكتر جاسبي جلسه داشتيم. ما هم سايت جمهوريت را به عنوان سايت طرفداران هاشمي و با مديريت ارشد آقاي مهدي هاشمي و سردبيري آقاي محمدرضا نوربخش و سردبير شيفت صبح آقاي ايرج جمشيدي و سردبيري شيفت عصر آقاي مسعود باستاني و پيمان مقدس و با همكاري تعدادي از نويسندگان و خبرنگاران تشكيل داديم. چند روز بعد آقاي جاسبي اعلام كرد من از نظرم منصرف شدم و دستور تعطيلي سايت را صادر كرد، اما آقاي مهدي هاشمي گفت كه سايت بايد ادامه كار دهد و با آن مخالفت كرد.
كرمي مي گويد: به دستور آقاي مهدي هاشمي مجبور شديم سايت جمهوريت را ابتدا در مكان دانشگاه واقع در خيابان بني هاشم سپس در روزنامه فرهيختگان مربوط به دانشگاه آزاد و با پول، هزينه و پرسنل دانشگاه اداره كنيم. سايت جمهوريت ابتدا مقرر بود يك سايتي باشد كه از كانديداي مورد نظر حمايت كند و يك نقد نرمي را به دولت داشته باشد، اما متأسفانه با فشارهاي آقاي مهدي هاشمي و اطرافيان وي، سايت مذكور يك سايت ساختارشكن، تندرو و سايتي شد كه نهادهاي رسمي نظام را مانند شوراي محترم نگهبان، وزارت كشور، سپاه، بسيج و صدا و سيما تضعيف مي كرد. سايت جمهوريت به نقل اخبار غيرواقعي از ستاد موسوي مبني بر وجود تقلب در انتخابات و تشويش افكار عمومي مي پرداخت. سايت جمهوريت برخلاف مواضع رسمي نظام و واقعيت، دائماً شبهه تقلب در انتخابات را تبليغ و همچنين افزايش صندوق هاي سيار و موارد مشابه را به عنوان احتمال تقلب در انتخابات ذكر مي كرد و التهاب را افزايش مي داد.
 


گزارش فايننشال تايمز از مزدوري منافقين براي موساد (خبر ويژه)

سازمان تروريستي منافقين غير از مزدوري براي سازمان سيا، به شاخه تروريستي موساد نيز سرويس مي دهد.
به گزارش فايننشال تايمز، وينس كانيستر ارو، رئيس كل پيشين واحد ضد تروريستي سازمان سيا طي مصاحبه اي منتشر شده اظهار داشت: «مجاهدين خلق از سوي شاخه تروريستي موساد اسرائيل مورد استفاده قرار مي گيرند. اعضاي مجاهدين خلق براي آموزش به اسرائيل مي روند و برخي بمب گذاري ها عليه هدف هاي تعيين شده توسط موساد در ايران از سوي اين سازمان صورت مي گيرد. از اين بابت اسرائيل دستمزد مي دهد.
اين روزنامه تصريح كرده: غير از محافل آمريكايي، شماري از محافل اسرائيل نيز به تأمين مالي سازمان منافقين مي پردازند. حذف نام اين سازمان نشانه روشن نفوذ دلالي سياسي و پول در واشنگتن است.
راديو فرانسه با اشاره به تحليل فايننشال تايمز، اعلام كرد: بسياري از گروه هاي مخالف جمهوري اسلامي نيز با مجاهدين خلق مخالفند. مجاهدين خلق در ايران بيشتر گروه بي معني و فاقد تأثير يا مزاحم ديده مي شوند و برخي رسانه ها از آنها به عنوان كمدي فاجعه بار ياد مي كنند.
رضا تقي زاده تحليلگر راديو فرانسه اضافه كرد: مسعود خدابنده (از سران سابق مجاهدين) اخيراً نوشته است كه آنها در اردن فعال شده اند. اشاره خدابنده به حضور خانواده صدام (دختر وي) در اردن و استفاده از مجاهدين براي ناآرام ساختن اوضاع داخلي عراق است. شايد بعد از مخالفت با جنگ خارجي عليه ايران، مخالفت با سازمان مجاهدين را بتوان مشخص ترين فصل مشترك مخالفان و موافقان جمهوري اسلامي دانست.
وي مي گويد: همكاري اين گروه با صدام و حمله نظامي نافرجام عليه ايران را افكار عمومي در داخل ايران با تلخي بياد دارند. عمليات مرصاد در سال 1367، شش روز بعد از پذيرفتن قطعنامه 598 و اعلام آتش بس انجام شد. طي اين عمليات كه به شكست انجاميد نيروهاي سازمان از درون خاك عراق مرزهاي غربي ايران را مورد حمله قرار دادند. قبل از آغاز عمليات، مسعود رجوي وعده داده بود كه در طول 48 ساعت به تهران خواهد رسيد. سوابق تروريستي اين گروه در اروپا (بخصوص فرانسه) جاي اندكي براي پذيرايي مجدد اين گروه خارج از ايران باقي گذاشته است. در بريتانيا تلاش هاي مجاهدين براي پذيرفته شدن به عنوان يك گروه سياسي غيرنظامي در سالهاي 2007، 2008 و 2010 با شكست روبرو شده است. سران اين سازمان بخصوص طي دو دهه گذشته از درك تغييرات در جهان امروز و بازسازي فكري خود بازمانده اند و همچنان در شرايط زندگي اردوگاهي، كيش شخصيت، برنامه ريزي متمركز و فرمانبرداري كوركورانه را تبليغ مي كنند.
وب سايت راديو فرانسه در عين حال تصوير مريم رجوي را در كنار ايو بونه رئيس سابق سازمان امنيت داخلي فرانسه منتشر كرد.
گفتني است به دنبال اعلام حذف نام سازمان منافقين از فهرست گروه هاي تروريستي آمريكا، يك مقام ارشد وزارت خارجه اين كشور به آسوشيتدپرس گفت: خارج كردن سازمان مجاهدين خلق از ليست ياد شده به اين معني نيست كه آمريكا و اين سازمان در جبهه مشتركي در برابر جمهوري اسلامي ايران قرار دارند.
اين مقام آمريكايي كه نخواسته نامش فاش شود افزوده است كه به باور واشنگتن، اين گروه گروهي نيست كه به عنوان يك نيروي اپوزيسيون قادر به اشاعه ارزش هاي دموكراتيك در ايران باشد. آنها در تصويري كه ما از آينده ايران داريم جايي ندارند.
 


به روزرساني كاملا هماهنگ فهرست دوستان تروريست آمريكا! (خبر ويژه)

 همزمان با حذف نام سازمان منافقين از فهرست گروه هاي تروريستي آمريكا، بيش از 250 نماينده كنگره خواستار گنجاندن جنبش حزب الله لبنان در فهرست گروه هاي تروريستي اروپا شدند.
در نامه نمايندگان كنگره، حزب الله متهم به تروريسم شده است. آمريكا چند ماه پيش حزب الله لبنان را در فهرست گروه هاي تروريستي قرار داد.
حدود دو هفته پيش وزارت خزانه داري آمريكا نام سيدحسن نصرالله، دبيركل و دو عضو ارشد حزب الله را در اقدامي كه نمادين! خوانده شد به فهرست افراد تحريمي اين وزارتخانه اضافه كرد.
وزارت خارجه آمريكا چند روز پيش سازمان تروريستي منافقين كه بيش از 17هزار شهروند ايراني را در عمليات تروريستي به شهادت رسانده، از فهرست سياه خود خارج كرد. برخي مطبوعات آمريكايي فاش كردند در اين ميان رشوه هايي ميان برخي مقامات و تروريست ها مبادله شده است.
حمايت آمريكا از تروريست ها البته مسبوق به سابقه است چنان كه هيلاري كلينتون زمستان سال گذشته به ارتباط دقيق دولت خود با القاعده و طالبان ازعان كرد. هم اكنون نيز القاعده در سوريه مورد پشتيباني آمريكا و متحدان مرتجع منطقه اش قرار دارد و بنابراين كاملا طبيعي است كه زمامداران آمريكايي به موازات به جان خريدن ننگ دوستي تروريست ها، جنبش هاي مقاومت مردم نظير حزب الله را مغضوب خود بخوانند.
 

 


صفحه (14)


صفحه (3)


صفحه (2)

     


(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14